Connect with us

Webmajstori.net

Facebook testira oglasne jedinice u videu: Profitirat će i autori!

Foto: techradar.com

Biznis

Facebook testira oglasne jedinice u videu: Profitirat će i autori!

Facebook je odlučio zadati novi udarac YouTube-u jer, ako je vjerovati glasinama koje kruže, najveća društvena mreža kreće u testiranje oglašavanja unutar video zapisa. Da, ono najbitnije, zaradu će dijeliti s autorima, po uzoru na najveći video servis… 

Recode donosi veliku priču koja će zanimati baš sve youtubere. Naime, svi vi koji ste do sada stvarali kvalitetan video sadržaj, te ga unovčili preko YouTube-a ili sličnog servisa, sada ćete imati još jedan izvor prihoda. Da, znamo da vam je bilo zlo kada ste objavili bilo koji video na Facebooku, jer u njega ste uložili mnogo truda i novca, a povratne “informacije” nije bilo. Mnoge autore je ta činjenica odvlačila da dijele svoj sadržaj, no uskoro bi se to trebalo promijeniti, jer tim Facebook stručnjaka radi na mogućnosti ugradnje oglasa unutar video zapisa.

Prema spomenutom izvoru, želja Marka Zuckerberga je privući autore kvalitetnih, dužih video zapisa. Oglasi bi se prikazivali gledateljima nakon 20 sekundi odgledanog videa (jasno je da bi video trebao biti osjetno duži od toga, da se oglas prikazuje dovoljno dugo). Zarada bi se prvotno dijelila u omjeru 55% u korist kreatora. Pogađate? Upravo toliko daje i YouTube. Hoće li nova konkurencija natjerati ovog diva u industriji video oglasa da poveća postotak? Ostaje nam za vidjeti.

Ostaje i druga strana medalje, a to su – obični korisnici. Njima se ova novost nikako neće svidjeti.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Biznis

Popularno

To Top