Connect with us

Webmajstori.net

AdSense mijenja pravila o pop-up i pop-under reklamama

Google AdSense

Marketing

AdSense mijenja pravila o pop-up i pop-under reklamama

Google je jučer na svojem blogu objavio kako su izvršili izmjene u svojem pravilniku o oglasima unutar pop-up i pop-under prozora. Svima koji koriste takve skočne prozore ova promjena se neće svidjeti.

Google poštuje svoje posjetitelje, oglašivače i izdavače. Imamo pravila kojima želimo jasno definirati gdje se naši oglasi smiju koristiti. Ta pravila pomažu nam ostvariti pozitivno korisničko iskustvo, te pritom zadržati zdrav eko-sustav oglašavanja i za oglašivače i za izdavače.” – uvode nas u svojoj objavi, te se posvećuju temi iz naslova:

Kako bi pridobili vašu pažnju, skočni prozori (pop-up) iskaču ispred aktivnog prozora, te pritom onemogućuju pristup željenom sadržaju. Pop-under prozori također mogu biti naporni – otvorit će se u pozadini aktivnog prozora, te ga možete vidjeti tek kada minimalizirate svoj preglednik. Vjerujemo kako takvi oglasi ne ostvaruju pozitivno korisničko iskustvo, stoga isti nisu pogodni za Google oglase.” – objašnjavaju, te donose zaključak.

Kako bi uklonili sve nejasnoće, odlučili smo razjasniti naša pravila oko skočnih prozora i pop-undera. Pojednostavljeno, više nije dozvoljeno postaviti Google oglase na skočne prozore, baš kao i na pop-undere. Štoviše, više ne dozvoljavamo naše oglase na svim web stranicama koje koriste pop-undere, bez obzira koriste li se naši oglasi samo na glavnoj stranici ili na pop-under prozoru.

Za sve koje zanima više možete pročitati na Google AdSense blogu, baš kao što ove promjene možete pronaći u njihovom pravilniku.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Marketing

Popularno

To Top