Connect with us

Webmajstori.net

Google uklanja oglase iz desnog stupca kod pretraživanja

Foto: wordstream.com

Marketing

Google uklanja oglase iz desnog stupca kod pretraživanja

Nakon što je krajem prošle godine uveo čak 4 oglasne jedinice na vrhu rezultata pretraživanja, Google je odlučio ukloniti oglase iz desnog stupca. Promjena je već dostupna za određene komercijalne pojmove, a u potpunosti bi se trebala dogoditi sutra (22. veljače), te se odnosi na sve jezike i države…

AdWords oglašivači prošlog su mjeseca trljali ruke nakon odluke američkog diva da na vrh rezultata pretraživanja uvrsti čak 4 sponzirirane veze, na opće nezadovoljstvo svih koji se težim putem bore za glavne pozicije na tražilici. S tom promjenom teško se pomiriti, a već stižu nove promjene, jer Google sada planira ukloniti oglase iz desnog stupca.

desni-stupac

Takav izgled testiramo dugo, te ga neki ljudi mogu vidjeti na manjem broju komercijalnih upita. Nastavit ćemo ‘frizirat’ izgled rezultata, a ovo je prilagođeno za jače komercijalne pojmove gdje će se prikazati još relevantniji rezultati, što će pomoći onima koji pretražuju i oglašivačima.” – rekao je glasnogovornik kompanije, a prenosi The SEM Post.

Osobno sam testirao promjenu na pojam “izrada web stranica”, te se stupac i dalje prikazivao. Očito je da to nije “jači komercijalni pojam”, jer ako upišete “auto osiguranje” desni stupac nestane. Dodajmo još kako će ova promjena otvoriti dodatni prostor za prikaz sponzoriranih Google proizvoda (Google’s Product Listing Ads).

48 komentara

Nastavi ovu raspravu na WM Forumu

Više u Marketing

Advertisement

Popularno

Na Vrh