Connect with us

Webmajstori.net

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (1.dio)

Biznis

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (1.dio)

Lider u svemiru upravljanja društvenim marketingom. Nudi sve što jedan voditelj social marketinga treba – od objavljivanja, preko praćenja objava i prikazivanja društvenog sadržaja, pa sve do detaljnih izvještaja i funkcija za timsku suradnju.

Ono što je bitno, činjenica je da sve račune društvenih mreža prikazuje u nekoliko streamova, na zasebnim ekranima. Neki korisnici preferiraju unificirani stream poput onog koji nude Sprout Social i Agorapulse, dok neki više vole ovakav pristup. Ovisi o vama. Napomenimo još da Hootsuite ima i mobilnu aplikaciju kako biste upravljali svojim društvenim streamovima gdje god bili.

HootSuite nudi besplatnu verziju, dok plaćene kreću od 9 dolara na mjesec.

Za početak, HootSuite je bio lansiran još 2008. godine, a pokrenuo ga je Ryan Holmes kroz svoju digitalnu agenciju Invoke Media. U početku, radio je jedino s Twitterom i zvao se BrighKit. U sljedećoj je godini otvorio natjecanje za pomoć u odabiru novog imena i HootSuite je odabran sa skraćene liste. Otad, uspjeh HootSuite-a samo je rastao. Danas broji preko 8 milijuna korisnika i zapošljava blizu 400 ljudi iz preko 175 država. Središnji se ured nalazi u Vancouveru u Kanadi.

Ako već radite na upravljanju društvenim mrežama vašeg poduzeća, velika je vjerojatnost da ste barem čuli za HootSuite, a možda ga i koristite. U 2012. godini, anketa Pingdoma pokazala je kako preko 20% poduzeća koristi HootSuite što ga smješta ispred TweetDecka i SocialEngagea.

Danas je HootSuite jedan od najpopularnijih sveobuhvatnih alata za društvene medije. I dalje postoje neki vrlo snažni alati poput TweetDecka ili SproutSociala s kojima ćemo ga uspoređivati u narednim člancima, ali se HootSuite smatra vrhom ovog svijeta. Social Media Management System/ Tool (SMMS/SMMT) općenito označava alat koji pomaže upravljati brojnim društvenim kanalima kroz nadzor, objavu sadržaja i delegiranje zadataka u timu.

Nabrojimo neke od brojnih dobrih strana HootSuite-a:

  • upravljanje s više računa na Facebooku (profili i stranice), Twitteru, LinkedInu, WordPressu, Foursquare i Google+ mreži sve s jednog mjesta
  • zakazivanje objava (uključujući raspored na kalendaru, pa čak i upload sa spreadsheeta – csv file – na primjer, Excelov file)
  • timska suradnja (delegiranja odgovora, tweetova, označavanje završenih radnji, praćenje poruka itd.)
  • mobilne aplikacije (Android i iOs)
  • prilagođena analitika (uključujući zakazane izvještaje)
  • RSS integracija (objavljivanje updatea s RSS feed-a)
  • korisna i sveobuhvatna podrška na online stranicama, ali i kroz uvijek dostupni tim za korisničku podršku

Osim svih ovih sjajnih dobrih stvari, u nastavku ćemo se bazirati na (blago) negativne strane HootSuitea. Svatko može pronaći hrpu dobrih stvari o ovako razvijenom, naprednom, globalnom alatu. HootSuite će, dakako, biti pravi proizvod za puno ljudi. No, to ne izostavlja neke probleme sa stola – oni čvrsto stoje tu već dugo i često su deal breaker za mnoge ljude.

Stoga, u idućem ćemo nastavku govoriti o svim problemima i nedostatcima koje HootSuite ima. Neki od njih su manje bitni, ali neki su vrlo značajni i često mogu biti veliki problem – pogotovo ako plaćate neki značajan mjesečni iznos za podršku ovog alata. Stoga, ostanite sjediti na rubovima svojih stolica jer ćemo uskoro saznati još puno više o tamnoj strani HootSuitea!

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
1 komentar

Nastavi ovu raspravu na WM Forumu

Više u Biznis

Advertisement

Popularno

Na Vrh