Connect with us

Webmajstori.net

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (2.dio)

Biznis

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (2.dio)

Lider u svemiru upravljanja društvenim marketingom. Nudi sve što jedan voditelj social marketinga treba – od objavljivanja, preko praćenja objava i prikazivanja društvenog sadržaja, pa sve do detaljnih izvještaja i funkcija za timsku suradnju.

Ono što je bitno, činjenica je da sve račune društvenih mreža prikazuje u nekoliko streamova, na zasebnim ekranima. Neki korisnici preferiraju unificirani stream poput onog koji nude Sprout Social i Agorapulse, dok neki više vole ovakav pristup. Ovisi o vama. Napomenimo još da Hootsuite ima i mobilnu aplikaciju kako biste upravljali svojim društvenim streamovima gdje god bili.

HootSuite nudi besplatnu verziju, dok plaćene kreću od 9 dolara na mjesec.

U prvom smo članku obradili povijest i dobre strane HootSuitea, kao i najavili da ćemo se danas baviti njegovom tamnom stranom. U aftermathu cijele pompe oko Star Warsa, možda je najbolje ne jahati na ovom bandwagonu i naglasiti kako je ovo i dalje najpopularniji i izuzetno sveobuhvatan alat koji će biti sjajan za mnoge, a dobar praktički za svakoga. No, često postoje bolje opcije, pogotovo ako imate pomalo nekonvencionalne potrebe, no ono što je najbitnije – ako imate mali posao, HootSuite vam može biti veliki problem.

Sami problemi, dakle, uglavnom pogađaju mala poduzeća i individualce, a tiču se troška, izvješća, skraćivača url-a te HootSuite-ove opcije za članove tima.

Napomenimo da, iako HootSuite ima besplatnu opciju, a profesionalna nije baš posebno skupa, i dalje postoje neki vrlo skupi dijelovi HootSuite-a koje možete zatrebati. Cijena HootSuite Pro-a narasla je s 5.99 na 9.99 dolara na mjesec kroz nekoliko godina (ili 8.99 dolara na mjesec ako plaćate godišnje), a danas je na 14.99 dolara na mjesec (ili 9.99 ako plaćate godišnje). Također, od svibnja 2013. godine, HootSuite je počeo nuditi cijene u različitim valutama te popuste ako plaćate godišnje (spomenuto u zagradama – i ovoj zagradi. Zagrade posvuda). Tako da će nama izvan SAD-a ovo biti još skuplja opcija.

No, da više ne duljimo, krenimo s negativnim (primijeti uspješno odmicanje od filmske sage) stranama ovog, inače sjajnog, alata:

  1. Skupi analitički izvještaji i bodovni sistem

HootSuite se zaista potrudio da proizvede vrlo korisne analize i izvještaje koji idu u puno detalja o tome kako vaše društvene mreže napreduju. No, možete dobiti do 2 besplatna izvještaja s besplatnom verzijom HootSuite-a.

I onda počinju komplikacije.

Kupujete nove izvještaje koristeći bodove (points). Ako ste na Pro planu, dobijete 50 bodova svaki mjesec. Postoje neki besplatni izvještaji, ali većina „košta“ 45 bodova što će vas zapravo koštati 50 dolara svaki put (ili 45 dolara ako plaćate na godišnjoj bazi). No, ako ste ozbiljni oko ovog posla, ovo jednostavno neće biti dovoljno.

Da, opet postoje besplatni izvještaji kao što je ow.ly (više o ovom kasnije), no ostali koštaju 50 dolara po izvještaju što je užasno puno za individualca ili malo poduzeće. Ipak, integracija s Google Analyticsom može dosta pomoći, a Facebook izvještaji su veliko poboljšanje. Također, treba napomenuti da, kako HootSuite koristi svoj vlastiti url skraćivač (više o ovom kasnije vol.2), pratit će samo klikove na linkove koji su napravljeni pomoću HootSuite-a. Dakle, ako uz ovo još koristite i alat poput Buffera ili SproutSociala, HootSuite neće pratiti te linkove.

(To be continued…)

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Biznis

Advertisement

Popularno

Na Vrh