Connect with us

Webmajstori.net

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (3.dio)

Biznis

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (3.dio)

Lider u svemiru upravljanja društvenim marketingom. Nudi sve što jedan voditelj social marketinga treba – od objavljivanja, preko praćenja objava i prikazivanja društvenog sadržaja, pa sve do detaljnih izvještaja i funkcija za timsku suradnju.

Ono što je bitno, činjenica je da sve račune društvenih mreža prikazuje u nekoliko streamova, na zasebnim ekranima. Neki korisnici preferiraju unificirani stream poput onog koji nude Sprout Social i Agorapulse, dok neki više vole ovakav pristup. Ovisi o vama. Napomenimo još da Hootsuite ima i mobilnu aplikaciju kako biste upravljali svojim društvenim streamovima gdje god bili.

HootSuite nudi besplatnu verziju, dok plaćene kreću od 9 dolara na mjesec.

U prvom smo članku obradili povijest i dobre strane HootSuite-a, a u drugom smo mainstreamovski počeli s tamnom stranom. Danas nastavljamo s tom pričom. Podsjetimo, prva je negativna strana bila skrivena u skupim izvještajima i bodovnom sistemu HootSuite-a. Danas ćemo obraditi problem tamne strane Sile – naime, sile vas da koristite Owly.

  1. Prisiljavanje na korištenja Owlyja.

Gdje bismo danas bili bez URL skraćivača (URL shorteners)? Počeli su kao rezultat potrebe ljudi da dodaju linkove na tweetove bez da koriste puno prostora, proširili se i na druge mreže i stranice. Sjetite se kako je samo čudno kad na Facebook chatu pošaljete link koji zauzima pola dosadašnjeg razgovora. Jednostavno, mogu biti vrlo korisni. A to su još unaprijedili dodavanjem posebnih opcija – poput mogućnosti da prate klikove, jer su imali tu prednost da mogu znati koliko je klikova generirao taj link (kao i praćenje informacije o osobi koja je kliknula poput njene lokacija i browsera koji je koristila).

HootSuite ima vlastite shortenere – ow.ly i ht.ly, što je OK. Osim činjenice da ih moraš koristiti (osim ako dodaš svoj custom url shortener, o tome malo više poslije). Osim što obznanjujete svima da koristite HootSuite, ovdje možete pratiti bilo koji link koji je generiran unutar ovog servisa. No, kako je već spomenuto, ovo može biti veliki problem jer mnogi koriste i druge servise poput Buffera, SocialOompha, pa i TweetDecka, a njihovi se linkovi onda ne mogu pratiti. Tako da teško stečeni novac potrošen na izvještaj na kraju neće dati punu sliku. Isto tako, koristite li druge analitičke usluge poput one od SumAll-a, bit.ly-a ili Buffer-a, oni neće pokazati HootSuite-ov click-through. Naravno da možete pratiti izvještaje od svakog od njih zasebno, ali to i nije baš lagan posao.

No, to je vjerojatno ono što HootSuite želi. Privući vas i zaključati kod njih. Žele da prijeđete na njihovu stranu (come to the.. ne, prelagano je). Nekima, naravno, ovo nije veliki problem. Za velika poduzeća koja nude usluge putem Twittera, to je u redu – neće morati koristiti Buffer ili Twit Pic. Ipak, ako koristite više računa na Twitteru, na primjer, nemate sreće. Konačno, iako je ovo bio privremeni problem, dogodila se i situacija da je Facebook blokirao sve ow.ly url-ove. Nadamo se kako se to više neće događati.

Toliko o ovoj mani, a u nastavku ćemo se boriti s novim problemom koji ima lice skupih custom url skraćivača koje trebate koristiti ako želite obuhvatiti sve što radite sa svim alatima. Spremni?

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Biznis

Advertisement

Popularno

Na Vrh