Connect with us

Webmajstori.net

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (4.dio)

Biznis

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (4.dio)

Lider u svemiru upravljanja društvenim marketingom. Nudi sve što jedan voditelj social marketinga treba – od objavljivanja, preko praćenja objava i prikazivanja društvenog sadržaja, pa sve do detaljnih izvještaja i funkcija za timsku suradnju.

Ono što je bitno, činjenica je da sve račune društvenih mreža prikazuje u nekoliko streamova, na zasebnim ekranima. Neki korisnici preferiraju unificirani stream poput onog koji nude Sprout Social i Agorapulse, dok neki više vole ovakav pristup. Ovisi o vama. Napomenimo još da Hootsuite ima i mobilnu aplikaciju kako biste upravljali svojim društvenim streamovima gdje god bili.

HootSuite nudi besplatnu verziju, dok plaćene kreću od 9 dolara na mjesec.

U prvom smo članku obradili povijest i dobre strane HootSuite-a, a u drugom i trećem smo mainstreamovski počeli s tamnom stranom. Danas ćemo se baviti skupim prilagođenim (custom) URL skraćivačima, a već u idućem će naglasak biti na problemima s Facebookom. Dotad, krenimo s današnjom temom!

  1. Skupi custom URL shorteneri

Ovo neće baš svima biti veliki problem, ali ako želite koristiti ovaj, često sjajan alat, čeka vas razočaranje. Brojni takvi skraćivači poput to.iag.me ili select.social mogu lako personalizirati linkove i učiniti ih atraktivnijima za klikove, ali i profesionalnijima. Servis kao što je bit.ly dopušta korištenje ovakvih custom shortenera. Naravno, za ovo je potrebno platiti domenu, ali to je vrlo mali trošak.

No, ako želite isto napraviti u HootSuite-u (ili koristiti ow.ly custom vanity URL kako ga Hootsuite zove), onda vas to košta 49.99 dolara. To i ne zvuči toliko grozno dok ne shvatite da je riječ o mjesečnom trošku. To znači da će se ukupna godišnja cijena popeti na 588.88 dolara na godinu (ne računajući trošak domene)! Istina, dobijete mali popust ako platite godišnju cijenu odjednom, pa vas sve skupa izađe 539.88 dolara. Još kad uzmete u obzir da možete koristiti samo HootSuite-ove izvještaje, jasno je koliko je to nerazumna cijena.

Ali to nije sve! Čak i tada, ti se vanity URL shorteneri mogu koristiti samo u desktop verziji HootSuite-a, ne i u mobilnim aplikacijama. Drugim riječima, iako plaćate preko 500 dolara godišnje za uslugu, nekako ih ipak ne možete koristiti na mobitelu. Da ne spominjemo kako, naravno, te vanity URL-ove onda možete koristiti samo unutar HootSuite-a, bez mogućnosti inkorporiranja u Buffer, SproutSocial, OktoPost ili bilo koju od brojnih alternativa.

Također, priča kaže kako ljudi u HootSuite-u jednostavno ne žele integraciju s bit.ly uslugom jer im ne bi bilo isplativo u poslovnom modelu. Zaista šteta.

Na kraju ne zaboravimo podsjetiti kako je HootSuite, iako trenutno naglašavamo sve moguće loše strane, i dalje jedno od najboljih i najkompletnijih rješenja za social marketing. U prvom smo članku pričali o najbitnijim pozitivnim stranama, ali toliko ih je mnogo (pogotovo u odnosu na nekorištenje bilo kakvih alata) i spomenute su već toliko puta da nema smisla puno hvaliti ovakav sjajan alat. Uostalom, puno vrlina koje su samo dotaknute, bit će više obrađene u člancima gdje ćemo slične alate uspoređivati i izazivati na borbu do smrti. Ili kraja članka. Vjerojatno ovog drugog. Kad smo kod toga, kraj.
(zapravo, to be continued)

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Biznis

Advertisement

Popularno

Na Vrh