Connect with us

Webmajstori.net

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (5.dio)

Biznis

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (5.dio)

Lider u svemiru upravljanja društvenim marketingom. Nudi sve što jedan voditelj social marketinga treba – od objavljivanja, preko praćenja objava i prikazivanja društvenog sadržaja, pa sve do detaljnih izvještaja i funkcija za timsku suradnju.

Ono što je bitno, činjenica je da sve račune društvenih mreža prikazuje u nekoliko streamova, na zasebnim ekranima. Neki korisnici preferiraju unificirani stream poput onog koji nude Sprout Social i Agorapulse, dok neki više vole ovakav pristup. Ovisi o vama. Napomenimo još da Hootsuite ima i mobilnu aplikaciju kako biste upravljali svojim društvenim streamovima gdje god bili.

HootSuite nudi besplatnu verziju, dok plaćene kreću od 9 dolara na mjesec.

U prvom smo članku obradili povijest i dobre strane HootSuite-a, a u drugom, trećem i četvrtom smo mainstreamovski prešli na tamnu stranu. Prošli smo put pričali o skupim prilagođenim (custom) URL skraćivačima (ili, kako bi ih HootSuite nazvao, custom vanity url shorteners), i najavili kako će naglasak u nastavku biti na problemima s Facebookom. Ovo je, također, predzadnji članak u kojem ćemo se baviti isključivo negativnim stranama HootSuite-a. U zadnjem ćemo, pak, još malo dotaknuti Facebook i spomenuti kako se sve odnosi na timove u poduzećima. Dotad, krenimo s današnjom temom!

  1. Facebook Image Problem

Ukratko, u određenim situacijama na Facebooku fali thumbnail preview, ali i summary review. Jednostavno, ako objavljujete ili dijelite link na Facebook stranici, one sa slikama i sažetkom bit će privlačnije za klikove od onih koji samo imaju kratak tekstualni status. Dakle, kad objavljujete jedan update ili koristite standardno planiranje objava na HootSuite-u, pokazat će vam i sliku (thumbnail) i sažetak. Vuče ga iz open graph tagova na web stranici ili bar pokušava kvalitetno pogoditi pravi image. Ipak, ako koristite skupno planiranje oglasa (na primjer, vučete ga iz .csv file-a) ili koristite RSS opciju (objavljivanje direktno iz RSS feed-a), zapeli ste. Facebook će dobiti samo tekst u statusu nalik na tweet.

Hoće li biti riješeno? HootSuite Help je relativno nedavno odgovorio na jedan tweet rekavši da vjerojatno neće biti dodano u budućnosti zbog „logističkih razloga“. Vrlo precizno.

  1. Nema podataka u Facebook Insights-ima

Kad objavljujte novi sadržaj na Facebook pomoću HootSuite-a, te objave ne prate lajkove, dijeljenja i komentare koje ste primili u analizama Facebook Insightsa za taj post. Lajkovi, komentari i dijeljenja postoje kad se prikazuju s front enda – vašeg Zida ili Feeda, ali zasluge za njihovo dobivanje Insightsi uopće ne zabilježavaju.

 

Nakon što smo prošli već 5 značajnih razloga za skeptičnost prema HootSuite-u, nije loše podsjetiti se i na najbitnije dobre strane. Ovaj je Anakin još vrlo snažan u dobroj strani Sile (nismo dugo spomenuli ni zvijezde ni ratove, bilo je krajnje vrijeme). Prvo, iako smo u ovom članku .csv i RSS feed spominjali u negativnom svjetlu, ne zaboravimo kako je i dalje big deal što su integrirani. Također, ako tu ubrojimo upravljanje s više računa na Facebooku, zakazivanje objava, timsku suradnju, mobilne aplikacije, analitiku i podršku, jasno je zašto je ovo zaista sjajan alat. Što ne znači da ga nećemo dokrajčiti u idućem članku. Ok, više kao pronaći još par sitnih mana jer smo perfekcionisti. Ali to ne bi zvučalo tako filmski. A Anakin je ipak samo jedan.

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Biznis

Advertisement

Popularno

Na Vrh