Connect with us

Webmajstori.net

Instagram broji 200 tisuća aktivnih oglašivača mjesečno

Foto: nextgeekers.com

Društvene mreže

Instagram broji 200 tisuća aktivnih oglašivača mjesečno

Jučer se Instagram na svojem blogu pohvalio kako trenutno broje preko 200 tisuća aktivnih oglašivača mjesečno, čime su preskočili čak i Twitter. Ako se sjetimo koliko je ova društvena mreža za dijeljenje fotografija imala oglašivača sredinom prošle godine, lako je doći do zaključka o velikom napretku. Razlog? Širenje oglašavanja na globalno tržište…

U rujnu prošle godine proširili smo oglašavanje za tvrtke svih veličina po cijelom svijetu. Kao rezultat toga, danas imamo preko 200 tisuća aktivnih oglašivača s reklamama različitih interesa – od prodaje karata za koncert, do povećanja broja skidanja mobilnih aplikacija” – stoji u službenoj objavi Instagrama.

Vratimo li se svega 8 mjeseci unatrag, u lipanj 2015. godine, ova društvena mreža imala je svega nekoliko tisuća oglašivača. Onda su krajem prošle godine proširili poslovanje na cijeli svijet i dogodio se veliki “boom”, pa su pretekli čak i Twitter, koji broji oko 130 tisuća aktivnih oglašivača. Naravno, glavni igrač u cijeloj priči je Facebook, koji je, usput rečeno, vlasnik Instagrama, a on je prošle godine brojao preko 2 milijuna oglašivača. A ta se brojka sigurno povećala…

Iz kompanije napominju kako Instagram zbog ovoga nije pretrpan oglasima, kako nitko neće primijetiti povećanje. Oglasi su prilagođeni interesima svakog korisnika, te se prikazuju “u razmjeru količine provedene na Instagramu”, ako je vjerovati Jamesu Quarlesu, voditelju poslovanja i razvoja brenda ove društvene mreže.

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Društvene mreže

Na Vrh