Connect with us

Webmajstori.net

Kinezi kupili društvenu mrežu za milijardu dolara, a većina vas ne zna da ista postoji

Foto: musical.ly

Društvene mreže

Kinezi kupili društvenu mrežu za milijardu dolara, a većina vas ne zna da ista postoji

Koliko različitih društvenih mreža danas postoji u svijetu interneta teško je nabrojati. Za Facebook, Twitter, Instagram i ostale popularne mreže, koje broje milijarde korisnika, svi već znaju. No, jeste li čuli za Musical.ly?

Radi se o aplikaciji koja funkcionira kao društvena mreža, spaja dvije stotine milijuna korisnika diljem svijeta (pretežito tinejdžere), a koja omogućuje snimanje kratkih video snimki (do 15 sekundi), i koje je kasnije moguće dijeliti sa svojim prijateljima i fanovima.

Početna ideja aplikacije bila je sasvim druga, no prenamjenom aplikacije dobili su na popularnosti. Direktor tvrtke je prije dvije godine odlučio napraviti zaokret, te kao glavnu mogućnost aplikacije postavio snimanje videa u kojem korisnici pjevaju neku popularnu pjesmu. Kasnije su se trendovi mijenjali u karaoke uratke, a povremeno čak i u kratke stand up nastupe.

I čini se kako je sami koncept odlično prihvaćen među klincima željnim pažnje (većina korisnika je između 13 i 24 godine). Aplikacija broji oko 200 milijuna korisnika (40 milijuna aktivnih korisnika mjesečno), s velikom bazom korisnika iz SAD-a (oko 60 milijuna), što je privuklo mnoge oglašivače, a konačno i kineske investitore da izbroje između 800 milijuna i milijardu dolara za ovu aplikaciju! Radi se o kineskoj tvrtki Toutiao, koja je ovom kupnjom samo nastavila velika ulaganja u video platformu  (nedavno su kupili i Flipagram, op.a).

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Društvene mreže

To Top