Connect with us

Webmajstori.net

YouTube ukida reklame od 30 sekundi koje nije moguće preskočiti!

Foto: straitstimes.com

Marketing

YouTube ukida reklame od 30 sekundi koje nije moguće preskočiti!

YouTube nam donosi jednu lošu vijest. Počevši od iduće godine (2018.), servis će onemogućiti reklame od 30 sekundi koje nije moguće preskočiti. Dobra vijest (za oglašivače) je da će drugi formati takvih oglasa ostati u ponudi…

Uvod ove vijesti nije prilagođen običnim korisnicima internet stranica, pa tako i YouTubea. Vijest je prilagođena korisnicima ovog portala i foruma – webmasterima. Nama svakako ne ide u prilog kada Google onemogući neku vrstu oglasa koju smo aktivno koristili. No, obični korisnici najpopularnijeg video servisa će ovu vijest dočekati suprotnog raspoloženja.

“S ciljem pružanja boljeg korisničkog iskustva kod oglašavanja, odlučili smo ukinuti video oglase dužine 30 sekundi koje nije moguće preskočiti. Fokusirat ćemo se na druge formate oglasa koji odgovaraju i oglašivačima i korisnicima” – komentirao je ovu odluku glasnogovornik kompanije.

Stručnjaci će se složiti kako ovaj potez Googlea nije neočekivan. Štoviše, vide ga kao logičan slijed. Jasno je da korisnici ne vole oglase koje ne mogu preskočiti. A kada pritom Facebook sve ozbiljnije preuzima promet i korisnike video servisa, odluka u korist običnih korisnika je bila jednostavna.

Jasno, YouTube mora razmišljati i o oglašivačima, koji su također bitni u njihovom poslovanju. A njima su u budućnosti na raspolaganju ostavili oglasne jedinice u trajanju do 20 sekundi (koje nije moguće preskočiti).

Ovo je jasan signal da je YouTube zabrinut zbog Facebooka. Vrlo je izvjesno kako je video servis postao jedan od glavnih smjernica razvoja Facebooka. Njihova ponuda sve je atraktivnija oglašivačima iz dana u dan, stoga YouTube paničari.” – smatra Callum McCahon, stručnjak za društvene mreže jedne britanske kompanije.

Jeste li koristili ovu vrstu oglašavanja? Smatrate li da su oglasi koje nije moguće preskočiti dobri? Komentirajte na našem forumu.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Marketing

Popularno

To Top