{"id":21036035,"date":"2020-05-19T09:08:14","date_gmt":"2020-05-19T07:08:14","guid":{"rendered":"https:\/\/geek.hr\/?p=21036035"},"modified":"2022-06-07T23:03:16","modified_gmt":"2022-06-07T21:03:16","slug":"donosi-li-linkedin-priliku-za-rast-digitalnih-poduzetnika","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/clanak\/donosi-li-linkedin-priliku-za-rast-digitalnih-poduzetnika\/","title":{"rendered":"Donosi li LinkedIn novim nadogradnjama priliku za rast digitalnih poduzetnika?"},"content":{"rendered":"\n

Mo\u017ee li LinkedIn postati dru\u0161tvena mre\u017ea dovoljno jaka da poduzetnik oko nje izgradi digitalni biznis? \u017deli li se LinkedIn novim nadogradnja pribli\u017eiti Facebooku i koliko su dobre nove nadogradnje? Kako iskoristiti potencijal LinkedIn-a za rast digitalnog biznisa?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

LinkedIn <\/strong>je unazad nekoliko godina do\u017eivio tektonske promjene. Od “stati\u010dke” mre\u017ee na kojoj gotovo nitko ni\u0161ta nije dijelio, LinkedIn je postao iznimno aktivna dru\u0161tvena mre\u017ea<\/strong> – gdje zajednica dijeli itekako kvalitetne savjete. Ako jo\u0161 ne znate, LinkedIn je jedna od najstarijih dru\u0161tvenih mre\u017ea koje danas poznajemo – a njezin je fokus u potpunosti na poslovnim korisnicima<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Posljednjih se godina LinkedIn uspio odmaknuti od u\u0161togljenog i formalnog poslovnog svijeta <\/strong>– uvo\u0111enjem raznih novosti i poticanjem korisnika na stvaranje sadr\u017eaja. Poprili\u010dno dobar anga\u017eman korisnika, grupa poslovno orijentiranih korisnika, inovacije i pribli\u017eavanje standardima drugih mre\u017ea – nude veliki potencijal. No, je li taj potencijal dovoljan za br\u017ei i kvalitetniji razvoj digitalnog poduzetnika i biznisa?<\/p>\n\n\n\n

Fantasti\u010dan reach koji se polako smanjuje<\/h2>\n\n\n\n

Jedna od velikih prednosti LinkedIn-a u odnosu na druge dru\u0161tvene mre\u017ee u ovom trenutku jest \u0161to ima jo\u0161 uvijek poprili\u010dno dobar doseg do korisnika<\/strong>. Taj doseg prije svega godinu dana bio je jo\u0161 bolji, no ni sada stvari nisu lo\u0161e. Dapa\u010de, va\u0161a objava na LinkedIn-u mo\u017ee dose\u0107i veliki broj korisnika<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

\u010cinjenica je da \u0107e LinkedIn vrlo vjerojatno, po uzoru na druge dru\u0161tvene mre\u017ee, zapo\u010deti zna\u010dajnije smanjivati doseg objava korisnika. Ipak, LinkedIn se dugo vremena borio kako bi aktivirao svoju zajednicu – pa se smanjenje dosega ne\u0107e dogoditi preko no\u0107i.<\/p>\n\n\n\n

Sada imate priliku da svojim objavama dosegnete veliki broj korisnika<\/strong> – posebice ako je tema va\u0161eg biznisa vezana uz poslovni svijet. Zajednica na LinkedIn-u je obrazovana i spremna na kvalitetnu raspravu – \u0161to je fantasti\u010dna stvar za podizanje dosega. Argumentirane rasprave <\/strong>\u010desto vas mogu odvesti do kvalitetnih rje\u0161enja i odgovora kako svojem biznisu udahnuti jednu novu, bolju energiju – koja \u0107e ga pogurati ka uspjehu. Stoga, krajnje je vrijeme da se iskoristi potencijal LinkedIn-a.<\/p>\n\n\n\n

Funkcionalnosti po uzoru na druge mre\u017ee<\/h2>\n\n\n\n

Kada bismo LinkedIn uspore\u0111ivali s drugim dru\u0161tvenim mre\u017eama, mogli bismo re\u0107i kako je tematski i funkcionalno nekako najbli\u017ee Facebooku<\/a>. No, Facebook je posljednjih godina nakupio raznih vrsta korisnika – \u0161to s jedne strane smanjuje kvalitetu i prilike, dok s druge strane otvara neke nove izazove i mogu\u0107nosti.<\/p>\n\n\n\n

LinkedIn je dru\u0161tvena mre\u017ea za profesionalce<\/strong> – i tako je trebate promatrati. S druge strane te mre\u017ee stoje ljudi koji \u017eele unaprijediti svoj biznis, ljudi koji \u017eele bolje karijere i nova znanja – i ljudi koji \u017eude za poslovnim savjetima. Ako je va\u0161 digitalni biznis na bilo koji na\u010din vezan uz pobolj\u0161anje poslovanja ili karijere – LinkedIn je u ovom trenutku jedno od najboljih mjesta za aktivnost, odnosno promociju.<\/p>\n\n\n\n

Po uzoru na druge dru\u0161tvene mre\u017ee, LinkedIn konstantno uvodi neke novosti i funkcije<\/strong>. Nedavno je tako uvedena mogu\u0107nost stvaranja anketa<\/strong>, koja bi trebala biti itekako zanimljiva korisnicima te mre\u017ee. Naime, poslovni ljudi uvijek tra\u017ee neka rje\u0161enja pa vole \u010duti mi\u0161ljenja drugih korisnika – a putem anketa to \u0107e biti lako ostvarivo. Ankete funkcioniraju sli\u010dno kao i na drugim platformama – i korisnici \u0107e se lako sna\u0107i. Rezultate anketa mogu\u0107e je pratiti u realnom vremenu, a jo\u0161 bolje jest to \u0161to nakon zavr\u0161etka ankete dobivate detaljan uvid u statistiku <\/strong>– i lako mo\u017eete saznati kakva grupa korisnika preferira kakve odgovore.<\/p>\n\n\n\n

Video kao medij budu\u0107nosti (i sada\u0161njosti)<\/h2>\n\n\n\n

Dru\u0161tvene mre\u017ee sve vi\u0161e forsiraju video sadr\u017eaj i takvom sadr\u017eaju pridodaju ve\u0107i doseg do korisnika. \u010cinjenica je da \u0107e video postati jedan od glavnih medija budu\u0107nosti – \u010dime \u0107e tekst i fotografije polako gurnuti u drugi plan. S kvalitetnijom integracijom videa krenuo je i LinkedIn koji je nedavno predstavio jednu zanimljivu novost za svoje poslovne korisnike<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Novost koju je predstavio LinkedIn ciljano je prilago\u0111ena skupini korisnika koji uglavnom i borave na LinkedIn. S obzirom na veliki rast popularnosti video konferencija u posljednje vrijeme, LinkedIn je odlu\u010dio napraviti jo\u0161 jedan korak dalje. Na ovoj dru\u0161tvenoj mre\u017ei sada mo\u017eete organizirati virtualno doga\u0111anje<\/strong> – koje zapravo kombinira mogu\u0107nosti LinkedIn live videa i organizacije LinkedIn doga\u0111aja. Ova vam opcija omogu\u0107uje kori\u0161tenje najboljih elemenata ta dva sustava – i spaja ih zapravo u jedan smisleni koncept.<\/p>\n\n\n\n

Komunikacija s korisnicima putem live videa postala je popularna u vrijeme karantene uzrokovane koronavirusom, a nesumnjivo je kako \u0107e se takav trend nastaviti i u budu\u0107nosti. Live komuniciranje s ljudima putem video prijenosa<\/strong> postat \u0107e uobi\u010dajeni na\u010din komunikacije, a LinkedIn radi u\u017eurbano na tome da takvu vrstu komunikacije korisnicima \u0161to vi\u0161e olak\u0161a i obogati.<\/p>\n\n\n\n

Je li LinkedIn prilika za rast digitalnih poduzetnika?<\/h2>\n\n\n\n

Samim spajanjem na LinkedIn mre\u017eu imate dvije opcije: (1) biti pasivni promatra\u010d<\/strong> zbivanja na LinkedInu ili (2) biti aktivni sudionik <\/strong>koji gradi svoj biznis. Zanimljivo, ni jedna ni druga opcija u ovome slu\u010daju ne donose ni\u0161ta lo\u0161e, dapa\u010de. Odaberete li opciju da budete samo pasivni promatra\u010d – vjerojatno \u0107ete nau\u010diti hrpu korisnih i lako primjenjivih stvari u svojem digitalnom biznisu<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Na LinkedInu su posebno aktivni ljudi koji su stru\u010dnjaci u svojim podru\u010djima i spojite li se s takvim korisnicima – definitivno \u0107ete konstantno dobivati nove korisne informacije. Uz to \u0161to \u0107ete dobivati najbolje novosti s tr\u017ei\u0161ta, dobiti \u0107ete i mi\u0161ljenje \u0161to stru\u010dnjaci misle o tim novostima. Sve iz prve ruke, sve bez dodatnih upakiravanja i za\u010dkoljica.<\/p>\n\n\n\n

Prihvatite li ulogu kreatora sadr\u017eaja za LinkedIn<\/strong>, mogli biste itekako profitirati od te dru\u0161tvene mre\u017ee. LinkedIn povezuje stru\u010dnjake iz raznih podru\u010dja i poka\u017ee li se va\u0161e kreiranje sadr\u017eaja stru\u010dnim i kvalitetnim – mogli biste privu\u0107i pa\u017enju raznih uspje\u0161nih poslovnih ljudi. Dobivena pa\u017enja mo\u017ee se itekako dobro iskoristiti za daljnji rast i napredovanje biznisa – bilo fizi\u010dkog, bilo digitalnog.<\/p>\n\n\n\n

Stoga, prihvatite jednu od uloga na LinkedInu – i krenite u osvajanje tr\u017ei\u0161ta<\/strong>. LinkedIn vam trenutno nudi sjajan doseg i mno\u0161tvo kreativnih opcija – koje samo trebate znati iskoristiti na pravi na\u010din. Ako niste sigurni kako, spojite se na LinkedIn i pogledajte \u0161to rade drugi stru\u010dnjaci – te njihovim pristupom i personaliziranim sadr\u017eajem<\/strong> stvorite kvalitetan temelj za rast va\u0161eg digitalnog biznisa.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mo\u017ee li LinkedIn postati dru\u0161tvena mre\u017ea dovoljno jaka da poduzetnik oko nje izgradi digitalni biznis? \u017deli li se LinkedIn novim nadogradnja pribli\u017eiti Facebooku i koliko su dobre nove nadogradnje? Kako iskoristiti potencijal LinkedIn-a za rast digitalnog biznisa? LinkedIn je unazad nekoliko godina do\u017eivio tektonske promjene. Od “stati\u010dke” mre\u017ee na kojoj gotovo nitko ni\u0161ta nije dijelio, […]<\/p>\n","protected":false},"author":3829,"featured_media":21035851,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"rank_math_lock_modified_date":false,"publish_to_discourse":"1","publish_post_category":"14","wpdc_auto_publish_overridden":"","wpdc_topic_tags":"","wpdc_pin_topic":"","wpdc_pin_until":"","discourse_post_id":"408241","discourse_permalink":"https:\/\/wmforum.geek.hr\/t\/donosi-li-linkedin-novim-nadogradnja-priliku-za-rast-digitalnih-poduzetnika\/55549","wpdc_publishing_response":"success","wpdc_publishing_error":"","_lmt_disableupdate":"","_lmt_disable":"","footnotes":""},"categories":[80],"tags":[6012,6066,4863,6119,4865],"modified_by":"Grga C","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21036035"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3829"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21036035"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21036035\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21035851"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21036035"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21036035"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21036035"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}