{"id":21039255,"date":"2020-10-22T00:56:59","date_gmt":"2020-10-21T22:56:59","guid":{"rendered":"https:\/\/geek.hr\/?p=21039255"},"modified":"2020-10-22T00:57:00","modified_gmt":"2020-10-21T22:57:00","slug":"sto-je-tiktok-aplikacija-kako-se-koristi-tiktok","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/clanak\/sto-je-tiktok-aplikacija-kako-se-koristi-tiktok\/","title":{"rendered":"\u0160to je TikTok aplikacija? Kako se koristi TikTok?"},"content":{"rendered":"\n
Trenutno je TikTok u svom najve\u0107em usponu, pa da napi\u0161emo \u0161to je TikTok<\/strong> i kako se koristi ova aplikacija?<\/p>\n\n\n\n Tik Tok je nova dru\u0161tvena mre\u017ea, odnosno aplikacija, koja u ovo vrijeme do\u017eivljava svoj veliki boom. Nalazi se u vlasni\u0161tvu kineske tvrtke ByteDance i jedna je me\u0111u rijetkim aplikacijama iz ove bran\u0161e da nam je do\u0161la izvan granica SAD-a. Mo\u017eemo je usporediti s YouTube, Instagram ili Facebook aplikacijama, no iz nekog razloga se Tik Tok probija i isti\u010de u tako velikoj konkurenciji.<\/p>\n\n\n\n Ciljna starosna grupa ovoj aplikaciji su osobe u starosnoj dobi izme\u0111u 16 i 24 godine. Ipak, koriste ju i drugi, pa da krenemo s kratkim osvrtom na samu aplikaciju. \u0160to je TikTok?<\/p>\n\n\n\n Tik Tok je aplikacija koja svojim korisnicima daje mogu\u0107nost kreiranja kratkih video snimki. Rije\u010d je o dru\u0161tvenoj aplikaciji, pa \u0107e jednom napravljen video biti dostupan za gledanje vlasniku video materijala, ali i drugim osobama s kojima je povezan. Aplikacija je prisutna jo\u0161 od 2016. godine, no tek je u zadnjem periodu do\u017eivjela veliku svjetsku popularnost. Broj korisnika je naglo porastao, u prilog \u010demu ide i \u010dinjenica da je TikTok privukao pa\u017enju dana\u0161njeg vladara dru\u0161tvenih mre\u017ea, tvrtke Facebook. \u010cak se i Snapchat zainteresirao za TikTok, a \u0161to budu\u0107nost donosi to ostaje za vidjeti.<\/p>\n\n\n\n Prema slu\u017ebenim objavama tvrtke, TikTok trenutno ima negdje oko 500 000 000 aktivnih korisnika svaki mjesec. U SAD-u je ovo tre\u0107a najpopularnija besplatna aplikacija, odmah iza Instagram i YouTube aplikacija.<\/p>\n\n\n\n Snap je dodao TikTok<\/a><\/strong> na svoju listu konkurenata, odmah uz Twitter<\/a><\/strong> i YouTube<\/a><\/strong>, dok je Facebook<\/a><\/strong> pokrenuo svoju sli\u010dnu aplikaciju imena Lasso.<\/p>\n\n\n\n Mo\u017eda se neki od nas i sje\u0107aju, na primjer: Facebook je radio pune 4 godine da bi dostigao broj od 500 000 000 aktivnih korisnika, Instagram je taj broj zabilje\u017eio tek nakon 6 godina postojanja, da bi TikTok u 3 godine prema\u0161io sve njihove rezultate.<\/p>\n\n\n\n Najve\u0107i broj preuzimanja jedne aplikacije, zabilje\u017een u Apple App Store, i ve\u0107 poga\u0111ate da je rije\u010d o TikTok aplikaciji. Preuzeta je \u010dak 33 milijuna puta. Zanimljivo je primijetiti, me\u0111u 5 najvi\u0161e preuzimanih aplikacija, TikTok jedina nije u vlasni\u0161tvu tvrtke Facebook.<\/p>\n\n\n\nTikTok aplikacija za mlade<\/h2>\n\n\n\n