{"id":21044657,"date":"2022-02-06T20:27:55","date_gmt":"2022-02-06T19:27:55","guid":{"rendered":"https:\/\/geek.hr\/?p=21044657"},"modified":"2022-02-06T20:29:51","modified_gmt":"2022-02-06T19:29:51","slug":"10-prednosti-facebook-oglasavanje-za-male-poduzetnike","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/clanak\/10-prednosti-facebook-oglasavanje-za-male-poduzetnike\/","title":{"rendered":"10 prednosti Facebook ogla\u0161avanje za male poduzetnike\u00a0"},"content":{"rendered":"\n

Facebook je najve\u0107a dru\u0161tvena mre\u017ea na svijetu s vi\u0161e od dvije milijarde aktivnih korisnika mjese\u010dno. Postao je sastavni dio marketinga za male tvrtke koji svoju ciljanu publiku tra\u017ee preko njegovih oglasa. Postoje brojne prakse i strategije koje se mogu koristiti na Facebooku. Puno malih tvrtki je na ovoj dru\u0161tvenoj mre\u017ei i va\u017eno je znati kako ju maksimalno iskoristiti. Otkrivamo vam deset prednosti koje mo\u017eete primijeniti ako svoju firmu ili brend ogla\u0161avate na Facebooku.<\/p>\n\n\n\n

Omogu\u0107uje vam brzo pove\u0107anje vidljivosti<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Algoritmi dru\u0161tvenih mre\u017ea poput Facebooka ote\u017eavaju organski doseg<\/a> mnogih korisnika. Iako je u teoriji jo\u0161 uvijek mogu\u0107e razviti svoju prisutnost na ovoj mre\u017ei bez kori\u0161tenja pla\u0107enih reklama, u praksi je to dug i te\u017eak proces. Stoga, ako je ono \u0161to \u017eelite da svoj brend dovedete do korisnika Facebooka, oglasi su naju\u010dinkovitiji na\u010din.<\/p>\n\n\n\n

Minimalno ulaganje za dobar rezultat <\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Jedna od glavnih prednosti za tvrtke ili brendove koji koriste Facebook oglase odnosi se na \u010dinjenicu da zapravo ne moraju ulagati veliku koli\u010dinu novca kako bi postigli \u017eeljene rezultate. Uz minimalno ulaganje mo\u017eete do\u0107i do tisu\u0107a ljudi zainteresiranih za na\u0161e proizvode ili usluge. Nekada su se tro\u0161ile stotine kuna za oglase u novinama koji bi bili vidljivi samo jedan dan, a za ve\u0107u vidljivost se trebala pla\u0107ati dodatna naknada. Na Facebooku odmah mo\u017eete formirati oglas koji vam pokazuje koliko ljudi \u0107e ga vidjeti. <\/p>\n\n\n\n

Mogu\u0107nosti segmentacije su beskona\u010dne<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Osim kontrole tro\u0161kova, ciljanoj skupini se mo\u017eete pribli\u017eiti putem ozna\u010davanja interesa i lokacije \u0161to \u0107e biti va\u017eni parametri za uspje\u0161nost ogla\u0161avanja. Za razliku od Google AdWordsa<\/a>, Facebook oglasi mogu biti ciljani na demografske interese i same korisnike, a ne na ono \u0161to tra\u017ee. Zahvaljuju\u0107i tome, mo\u017eete konfigurirati ciljanje svoje publike tako da se mogu posti\u0107i najbolji rezultati. To je jako dobra opcija jer mo\u017eete provoditi odre\u0111ene kampanje bilo po zemljama ili gradovima ili odre\u0111enim interesima koji \u0107e \u017eeljenu publiku pribli\u017eiti va\u0161oj tvrtki. Dru\u0161tvene mre\u017ee imaju veliku koli\u010dinu informacija o korisnicima, \u0161to omogu\u0107uje precizno ciljanje va\u0161ih oglasa na temelju njihovih interesa, pona\u0161anja i karakteristika. Nemate izgovora da ne do\u0111ete do svojih idealnih kupaca!<\/p>\n\n\n\n

Na raspolaganju je veliki broj ljudi<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Facebook ima vi\u0161e od 1,35 milijardi korisnika s prijevodima na 70 jezika i oko 800 milijuna aktivnih korisnika dnevno. To zna\u010di da je bez obzira na vrstu posla, bran\u0161u ili ni\u0161u u kojoj posluje dobar postotak va\u0161e ciljane publike na Facebooku. A zahvaljuju\u0107i sofisticiranim opcijama ciljanja koje su dostupne, mo\u017eete biti sigurni da \u0107e va\u0161e oglase vidjeti upravo va\u0161a ciljana publika.<\/p>\n\n\n\n

Omogu\u0107uju veliku kontrolu prora\u010duna <\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Mo\u017eete zapo\u010deti ogla\u0161avanje na Facebooku sa samo nekoliko eura dnevno, \u0161to ga \u010dini prikladnim rje\u0161enjem za male i srednje tvrtke. Ali tako\u0111er nudi dovoljno opcija i potencijalnog prostora za velike multinacionalne tvrtke da u njega ulo\u017ee milijune eura. S jedne strane, platit \u0107ete samo klikove korisnika, \u0161tede\u0107i uzaludna ulaganja. No, isto tako cijena po kliku ove vrste platforme je obi\u010dno prili\u010dno jeftina. Kao i kod drugih rje\u0161enja za online ogla\u0161avanje, kao \u0161to je Google AdWords, cijena uvelike ovisi o kvaliteti oglasa: ako radite na pove\u0107anju svoje ocjene kvalitete, cijena po kliku \u0107e se smanjiti, a ROI \u0107e se pove\u0107ati.<\/p>\n\n\n\n

Prednost u odnosu na konkurenciju<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Unato\u010d tome koliko je Facebook mo\u0107an, nevjerojatno je da jo\u0161 uvijek postoji mnogo tvrtki koje ne koriste ovu dru\u0161tvenu mre\u017eu ili ako je koriste, ne rade to ispravno. Kao rezultat toga, ako va\u0161a konkurencija ne iskoristi prednosti Facebook oglasa<\/a> ili to \u010dini na pogre\u0161an na\u010din, ovo mo\u017ee biti izvrsna prilika da unaprijedite svoje poslovanje i steknete prednost u odnosu na konkurenciju. Kada privu\u010dete pa\u017enju ljudi, pove\u0107ate svijest i anga\u017eman sa svojom publikom, mo\u017eete dobiti nove potencijalne klijente koji \u010dak mogu postati vjerni kupci koji \u0107e vam se uvijek vra\u0107ati. Morate iskoristiti prednosti tehnologije i resursa koje vam nudi kako biste izvukli maksimum iz nje za va\u0161e poslovanje ili tvrtku.<\/p>\n\n\n\n

Pratite rezultate<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Jo\u0161 jedna prednost je da mo\u017eete jednostavno pratiti ulaganje i rezultate koje kampanja generira, bilo da se radi o va\u0161em proizvodu ili usluzi. Facebook ima Ad Manager, odakle ga mo\u017eete pratiti razli\u010ditim parametrima. To mo\u017ee biti broj prikaza oglasa, klikova ili drugih radnji koje su ljudi napravili kao \u0161to su \u201clajkovi\u201d, komentari ili dijeljenje. Mo\u0107i \u0107ete u svakom trenutku znati \u0161to se doga\u0111a s va\u0161im oglasima u stvarnom vremenu i povezati ih sa svojom strategijom konverzije kako biste procijenili povrat ulaganja.<\/p>\n\n\n\n

Baza podataka kupaca<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Ogla\u0161avanje na Facebooku je prilika da od potencijalnih klijenata i kupaca dobijete podatke kao \u0161to su email gdje \u0107ete mo\u0107i nastaviti odr\u017eavati komunikaciju i nuditi posebne pogodnosti za vjerne kupce. Mo\u017eete organizirati i kvizove kroz koje \u0107ete bolje upoznati svoje pratitelje i kupce, a podatke skupljati u tablicu kako bi mogli kreirati ponude za njihove potrebe i \u017eelje. Facebook ogla\u0161avanje vam zapravo pru\u017ea priliku da vodite svoje privatno istra\u017eivanje i bolje upoznate svoje kupce. \u0160to vi\u0161e podatak skupite, to \u0107e vam biti lak\u0161e kreirati budu\u0107e kampanje. <\/p>\n\n\n\n

Nudi veliki broj formata<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Od jednostavnih tekstualnih i slikovnih oglasa do foto i video galerija, interaktivnih sadr\u017eaja ili obrazaca, u ogla\u0161avanju na dru\u0161tvenim mre\u017eama mo\u017eete prona\u0107i formate za sve ukuse. U mnogim slu\u010dajevima, format je posebno dizajniran da se integrira u mre\u017eu kojoj pripada i tako snizi korisni\u010dke barijere prisutnosti ogla\u0161avanja. Ukratko, oglasi na dru\u0161tvenim mre\u017eama idealno su mjesto da oslobodite svu svoju kreativnost.<\/p>\n\n\n\n

A\/B testovi<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
\"\"
Foto: Pixabay<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Kada postavljamo oglas na dru\u0161tvenim mre\u017eama, moramo donijeti puno malih odluka, od boje glavne slike do teksta gumba za poziv na akciju. Svi oni mogu biti presudni u odlu\u010divanju o uspjehu oglasa, stoga ih nemojte prepustiti slu\u010daju!<\/p>\n\n\n\n

Da biste sustavno optimizirali svoje oglase, koristite A\/B testove: izradite dva oglasa koja su ista u svemu osim u elementu koji se testira, pokrenite ih u isto vrijeme i usporedite rezultate. Tako \u0107ete mo\u0107i prona\u0107i kombinaciju razli\u010ditih elemenata dok ne prona\u0111ete savr\u0161en oglas.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Facebook je najve\u0107a dru\u0161tvena mre\u017ea na svijetu s vi\u0161e od dvije milijarde aktivnih korisnika mjese\u010dno. Postao je sastavni dio marketinga za male tvrtke koji svoju ciljanu publiku tra\u017ee preko njegovih oglasa. Postoje brojne prakse i strategije koje se mogu koristiti na Facebooku. Puno malih tvrtki je na ovoj dru\u0161tvenoj mre\u017ei i va\u017eno je znati kako […]<\/p>\n","protected":false},"author":5699,"featured_media":21044658,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"publish_to_discourse":"","publish_post_category":"","wpdc_auto_publish_overridden":"","wpdc_topic_tags":"","wpdc_pin_topic":"","wpdc_pin_until":"","discourse_post_id":"","discourse_permalink":"","wpdc_publishing_response":"","wpdc_publishing_error":"","_lmt_disableupdate":"","_lmt_disable":"","footnotes":""},"categories":[5378,80],"tags":[209,266,4920,3945,6324],"modified_by":"Matea P.","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21044657"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/5699"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21044657"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21044657\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21044658"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21044657"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21044657"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21044657"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}