{"id":21045617,"date":"2022-05-11T02:44:25","date_gmt":"2022-05-11T00:44:25","guid":{"rendered":"https:\/\/geek.hr\/?p=21045617"},"modified":"2022-08-15T12:55:10","modified_gmt":"2022-08-15T10:55:10","slug":"seo-marketing-uz-mali-budzet-kako-uspjeti-uz-malo-novaca","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/clanak\/seo-marketing-uz-mali-budzet-kako-uspjeti-uz-malo-novaca\/","title":{"rendered":"SEO marketing uz mali bud\u017eet: Kako uspjeti uz malo novaca?"},"content":{"rendered":"\n

Mogu li se posti\u0107i super SEO rezultati uz mali bud\u017eet? Za\u0161to je mali bud\u017eet problemati\u010dan za ostvarivanje visokih Google pozicija? Kako pametno ulo\u017eiti malo novca i ostvariti super SEO marketing rezultate?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

SEO marketing <\/strong>je vrlo zanimljivo podru\u010dje marketinga koje donosi spore, ali dugoro\u010dne rezultate<\/strong>. Glavna prednost SEO marketinga jest dugotrajnost rezultata – koja se u kasnijim fazama odvija bez dodatnih nov\u010danih ulaganja. Dakle, u SEO ulo\u017eite na po\u010detku – a rezultate dobivate besplatno i nekoliko godina kasnije<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Kako biste uz pomo\u0107 SEO metoda do\u0161li do visokih pozicija na Google tra\u017eilici (i ostalim tra\u017eilicama) potrebno je imati odre\u0111eni po\u010detni kapital. \u0160to je po\u010detno ulaganje ve\u0107e, br\u017ei i kvalitetniji \u0107e biti i SEO rezultati. No, ako nemate puno novaca za ulaganje u SEO – evo nekoliko korisnih savjeta<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Ako nemate novac – ulo\u017eite vlastito vrijeme<\/h2>\n\n\n\n

Glavna zada\u0107a SEO marketinga jest podi\u0107i va\u0161u web stranicu na \u0161to bolja (vi\u0161a) mjesta na Google tra\u017eilici <\/strong>– kako bi klijenti \u0161to vi\u0161e klikali na va\u0161u web stranicu. Na taj na\u010din dobivate zainteresirane klijente potpuno besplatno – kroz visoku poziciju na web tra\u017eilicama.<\/p>\n\n\n\n

SEO (optimizacija za web tra\u017eilice) <\/strong>donosi spore, no dugotrajne rezultate. Kako biste uspjeli ostvariti relativno brze i kvalitetne rezultate va\u017eno je pametno po\u010detno ulaganje. Ako nemate novac – ulo\u017eite vlastito vrijeme.<\/p>\n\n\n\n

Ulo\u017eite svoje vrijeme u istra\u017eivanje konkurencije, u\u010denje o SEO taktikama i stvaranje novog sadr\u017eaja<\/strong>. Sadr\u017eaj je i dalje najva\u017eniji \u010dimbenik kvalitetnih pozicija na web tra\u017eilicama – i zato je ulaganje vremena i truda u sadr\u017eaj iznimno bitno.<\/p>\n\n\n\n

\"\"
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Istra\u017eivanje konkurencije i klju\u010dnih rije\u010di<\/h2>\n\n\n\n

Ako vam neka SEO agencija za malo novaca nudi velika obe\u0107anja – vjerojatno se radi o prevari. Naime, za malo novaca od agencije nije mogu\u0107e dobiti velike rezultate. Novac \u0107e u takvim primjerima vjerojatno biti utkan u pridobivanje jeftinih backlinkova<\/strong> – \u0161to vam mo\u017ee dodatno srozati rezultate na web tra\u017eilicama. Dakle, ne vjerujete super ponudama.<\/p>\n\n\n\n

Za malen bud\u017eet agencija vam ne mo\u017ee istra\u017eivati klju\u010dne rije\u010di, analizirati on-page SEO karakteristike, stvarati sadr\u017eaj, objavljivati backlinkove, itd. Jednostavno, malen bud\u017eet ne dopu\u0161ta takvu \u0161irinu usluga<\/strong> i toga morate biti svjesni.<\/p>\n\n\n\n

Ako ve\u0107 imate malen bud\u017eet na raspolaganju sa SEO agencijom probajte dogovoriti analizu konkurencije i klju\u010dnih rije\u010di<\/strong>. Naime, SEO agencija vrlo vjerojatno ima zakupljene skupe SEO alate koji vam mogu znatno olak\u0161ati pozicioniranje na Google tra\u017eilici – kroz pravilno prepoznavanje konkurencije i potencijala klju\u010dnih rije\u010di<\/strong>. Dogovorite s agencijom analizu konkurencije i klju\u010dnih rije\u010di – te tako pripremite odli\u010dan temelj za budu\u0107e SEO radnje.<\/p>\n\n\n\n

On-page SEO za lak\u0161e pozicioniranje<\/h2>\n\n\n\n

U SEO svijetu postoje dva glavna smjera optimizacije: on-page i off-page SEO<\/strong>. On-page SEO se radi na va\u0161em webu i njegova je zada\u0107a pripremiti web za lak\u0161e i br\u017ee pozicioniranje<\/strong>. S druge strane, Off-page SEO je vezan uz aktivnosti koje radite na tu\u0111im web stranicama, a koje podi\u017eu kredibilitet va\u0161oj web stranici.<\/p>\n\n\n\n

Za malo ulo\u017eenog novca SEO agencija \u0107e vam vjerojatno predlo\u017eiti da odrade On-page SEO<\/strong>. Radi se o zbiru raznih aktivnosti kojima je glavni cilj omogu\u0107iti kvalitetno i brzo pozicioniranje web stranice na Google tra\u017eilici (i ostalim tra\u017eilicama).<\/p>\n\n\n\n

Odlu\u010dite li se za suradnju s agencijom po pitanju osnovne On-page optimizacije svakako zatra\u017eite izvje\u0161taj koji vam prikazuje stanje prije i poslije<\/strong>. Va\u017eno je da web ima pode\u0161ene osnovne parametre zahvaljuju\u0107i kojima mo\u017eete pratiti napredak SEO marketinga<\/strong>. Tako\u0111er, optimizirani web mora raditi br\u017ee (u\u010ditavati se unutar nekoliko sekundi) i mora biti prilago\u0111en modernim tehnologijama (ispravan prikaz na malim i velikim ekranima).<\/p>\n\n\n\n

\"\"
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Planirajte male zadatke za velike SEO rezultate<\/h2>\n\n\n\n

Kada ste oskudni s novce (i vremenom) morate se fokusirati na ostvarivanje malih rezultata. Konstantni mali rezultati dovest \u0107e vas do velikih uspjeha<\/strong> – ako \u0107ete biti odlu\u010dni i redoviti. Upravo je konzistentnost u stvaranju i optimiziranju novog sadr\u017eaja najva\u017eniji \u010dimbenik SEO uspjeha.<\/p>\n\n\n\n

Nakon \u0161to ste sredili osnovne probleme web stranice (brzina i responzivnost) vrijeme je da se posvetite planiranju budu\u0107ih aktivnosti. Kako biste lak\u0161e do\u0161li do rezultata<\/strong> izbjegavajte “konflikt” s velikim konkurentima i fokusirajte se na male pobjede (koje velike igra\u010de uop\u0107e ne zanimaju).<\/p>\n\n\n\n

Konkretno, napravite plan kojim \u0107ete pokoriti manje tra\u017eene SEO klju\u010dne rije\u010di i fraze<\/strong>. Umjesto fokusa na SEO frazu “najbolji sladoled<\/em>” fokusirajte se na SEO frazu “najbolji sladoled u Zagrebu<\/em>” ili “najbolji sladoled od vanilije<\/em>“. Ovo prije je samo ilustrativni primjer, no fokus trebate zadr\u017eati na manje tra\u017eenim klju\u010dnim frazama <\/strong>koje imaju i manje konkurencije.<\/p>\n\n\n\n

Nau\u010dite stvarati kvalitetan SEO sadr\u017eaj<\/h2>\n\n\n\n

Kvalitetan sadr\u017eaj vodi vas prema uspjehu na Google tra\u017eilici. Moderan Google algoritam je velika nepoznanica svima koji se bave marketingom. No, bez obzira na to rezultati jasno pokazuju – kvalitetan sadr\u017eaj nalazi se na vrhu Google rezultata<\/strong>. Samim time, u kvalitetan sadr\u017eaj se uvijek isplati ulagati (bilo vrijeme, bilo novac).<\/p>\n\n\n\n

Kako biste sebi olak\u0161ali proces stvaranja kvalitetnog sadr\u017eaja u WordPress-u mo\u017eete instalirati neke dodatke koji \u0107e vam olak\u0161ati pra\u0107enje SEO uvjeta<\/strong>. Konkretno, najpopularniji SEO plugin je Yoast <\/strong>– koji vam omogu\u0107ava da pratite kvalitetu zadovoljenja kriterija za bolje pozicioniranje na web tra\u017eilicama.<\/p>\n\n\n\n

Va\u017eno je da tekst ima glavni H1 naslov<\/strong> (s uklju\u010denom klju\u010dnom frazom) i nekoliko podnaslova H2 ili H3. Preporu\u010duje se da tekstovi imaju vi\u0161e od 1000 rije\u010di <\/strong>(dugi tekstovi lak\u0161e rangiraju) i da su podijeljeni u kratke odlomke. Potrebno je \u0161to vi\u0161e puta spomenuti klju\u010dnu rije\u010d ili frazu, ali ne pretjerivati. Dakako, po\u017eeljno je da tekst sadr\u017ei i pokoju fotografiju<\/strong> (s alt tagom).<\/p>\n\n\n\n

\"\"
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Pove\u017eite se i osigurajte besplatne backlinkove<\/h2>\n\n\n\n

Backlinkovi <\/strong>su linkovi s drugih stranica koji vode do va\u0161e stranice. Takvi su linkovi iznimno va\u017eni za dobru poziciju na Google tra\u017eilici jer ukazuju na to da va\u0161a stranica ima relevantan i kvalitetan sadr\u017eaj<\/strong>. Skupljanje backlinkova je te\u017eak posao, ali koji \u0107e vas vrlo brzo nagraditi za sav trud.<\/p>\n\n\n\n

Preporuka je izbjegavati kupovanje jeftinih backlinkova<\/strong> jer su takvi linkovi “potro\u0161eni” i ne donose nikakvu dobrobit va\u0161em web-u. Dapa\u010de, mno\u0161tvo manje kvalitetnih backlinkova mo\u017ee i na\u0161tetiti kredibilitetu va\u0161e stranice<\/strong>. Linkovi stoga moraju biti \u0161to kvalitetniji i sa \u0161to relevantnijih web stranica.<\/p>\n\n\n\n

Skupljanje backlinkova je vrlo zahtjevan posao po pitanju bud\u017eeta i mnogi se linkovi pla\u0107aju i po nekoliko tisu\u0107a kuna. Ako nemate novaca mo\u017eete se okrenuti udru\u017eivanju i povezivanju s konkurencijom<\/strong>. S vremenom mo\u017eete dogovoriti razmjenu guest postova<\/strong>, kako biste dobili kvalitetne linkove s relevantnih stranica.<\/p>\n\n\n\n

Budite uporni i redoviti – i uspjeh je zagarantiran<\/h2>\n\n\n\n

SEO nije sprinterska disciplina, ve\u0107 maraton<\/strong>. Rezultati se u SEO marketingu ostvaruju jako sporo, ali isto tako traju jako dugo. Stoga, svako ulaganje u SEO trebalo bi s vremenom polu\u010diti super rezultate.<\/p>\n\n\n\n

Ustrajnost i redovitost<\/strong> dvije su najva\u017enije karakteristike ostvarivanja SEO rezultata. Svaki novi sadr\u017eaj koji objavite, a optimiziran je prema SEO pravilima – donijeti \u0107e vam neke rezultate u budu\u0107nosti. \u0160to je sadr\u017eaj kvalitetniji – to \u0107e i rezultati biti bolji<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Gradite dan za danom novi sadr\u017eaj na web stranici <\/strong>i malim koracima stignite do velikih rezultata. Iako \u0107e u po\u010detku biti frustriraju\u0107e gledati kako nema konkretnih rezultata, vrijeme \u0107e vam pokazati da trud nije bio uzaludan<\/strong>. SEO, tj. Google \u0107e vas nagraditi novim posjetama onda kada to najmanje o\u010dekujete.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mogu li se posti\u0107i super SEO rezultati uz mali bud\u017eet? Za\u0161to je mali bud\u017eet problemati\u010dan za ostvarivanje visokih Google pozicija? Kako pametno ulo\u017eiti malo novca i ostvariti super SEO marketing rezultate? SEO marketing je vrlo zanimljivo podru\u010dje marketinga koje donosi spore, ali dugoro\u010dne rezultate. Glavna prednost SEO marketinga jest dugotrajnost rezultata – koja se u […]<\/p>\n","protected":false},"author":3829,"featured_media":21045622,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"publish_to_discourse":"1","publish_post_category":"14","wpdc_auto_publish_overridden":"","wpdc_topic_tags":"","wpdc_pin_topic":"","wpdc_pin_until":"","discourse_post_id":"471474","discourse_permalink":"https:\/\/wmforum.geek.hr\/t\/seo-marketing-uz-mali-budzet-kako-uspjeti-uz-malo-novaca\/62898","wpdc_publishing_response":"success","wpdc_publishing_error":"","_lmt_disableupdate":"","_lmt_disable":"","footnotes":""},"categories":[5378,8079],"tags":[],"modified_by":"Filip C","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21045617"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3829"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21045617"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21045617\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":21046557,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21045617\/revisions\/21046557"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21045622"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21045617"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21045617"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21045617"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}