{"id":21046987,"date":"2022-09-28T10:01:27","date_gmt":"2022-09-28T08:01:27","guid":{"rendered":"https:\/\/geek.hr\/?p=21046987"},"modified":"2022-09-28T10:01:32","modified_gmt":"2022-09-28T08:01:32","slug":"manje-resursa-vise-uspjeha","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/clanak\/manje-resursa-vise-uspjeha\/","title":{"rendered":"Va\u017eno je kako se postavite do biznisa: Mo\u017eete li s manje resursa do vi\u0161e uspjeha?"},"content":{"rendered":"\n

Je li mogu\u0107e s manje resursa ostvariti vi\u0161e uspjeha? Mo\u017ee li se smanjenjem broja klijenata posti\u0107i duplo bolji poslovni rezultati? Za\u0161to je va\u017eno znati se pravilno postaviti do biznisa? Koje taktike mo\u017eete iskoristiti da s manje resursa napravite vi\u0161e rezultata?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Iako zvu\u010di pomalo \u010dudno, ponekad je potrebno smanjiti koli\u010dinu posla i klijenata <\/strong>– da bi va\u0161 biznis mogao narasti i vi\u0161e zaraditi. Nevjerojatno je da mnogi ljudi s malo ulo\u017eenog vremena i resursa – posti\u017eu vrlo kvalitetne rezultate<\/strong>. Koja je njihova tajna? Kako to posti\u017eu?<\/p>\n\n\n\n

\u017delite li ostvarivati bolje poslovne rezultate i ve\u0107u financijsku zaradu u svojem biznisu – mo\u017eda rje\u0161enje nije u gomilanju novih klijenata<\/strong>, nego u otpu\u0161tanju pojedinih starih klijenata. Ponekad je potrebna samo pametna raspodjela resursa<\/strong>. Evo nekoliko savjeta kako uz manje resursa ostvariti bolje rezultate:<\/p>\n\n\n\n

\"Raditi
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Neki poduzetnici s manje resursa posti\u017eu vi\u0161e od drugih<\/h2>\n\n\n\n

Influencer A<\/strong> ima primjerice 100.000 pratitelja na Instagramu, a Influencer B <\/strong>svega 35.000 pratitelja. Iako Influencer B ima tri puta manje pratitelja, ostvaruje duplo bolju zaradu od Influencera A. Iako zvu\u010di pomalo nerealno i nestvarno, \u010dinjenica jest da nas takvi primjeri okru\u017euju svuda. Mnogi ljudi s puno manje resursa i klijenata<\/strong> – ostvaruju puno bolje financijske i poslovne rezultate. To je samo dokaz kako rje\u0161enje super poslovanja nije uvijek u gomilanju novih klijenata. Dapa\u010de, to je rijetko kada kvalitetno rje\u0161enje.<\/p>\n\n\n\n

Kako to da je netko sposoban s manje napraviti puno vi\u0161e od drugog? \u017divimo u svijetu u kojem psihologija i emocije igraju vrlo va\u017enu ulogu<\/strong> – u svemu. Od privatnog \u017eivota i ljubavi, preko dru\u017eenja i zabava pa sve do poslovnog \u017eivota. \u0160to god radili vode nas dvije va\u017ene stvari – na\u0161e navike i na\u0161e emocije<\/strong>. Samim time, oni koji znaju pravilno “pogoditi” emocije <\/a>i navike – ostvaruju i puno bolje rezultate od drugih. Bez obzira na sve znanje i iskustvo – na\u0161e su temeljno gorivo emocije<\/strong>. Emocije odlu\u010duju o tome \u0161to \u0107emo danas obu\u0107i, \u0161to \u0107emo jesti, s kime \u0107emo se dru\u017eiti, ho\u0107emo li ne\u0161to kupiti, kada \u0107emo i\u0107i spavati, itd.<\/p>\n\n\n\n

\"napredak
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Planiranje je klju\u010d svakog uspjeha<\/h2>\n\n\n\n

Planiranje je klju\u010d uspjeha<\/strong>. Ljudi koji ne planiraju gube dane, tjedne i godine – a \u017eivot samo prolazi i prolazi. Statistike pokazuju da ve\u0107ina ljudi odustane od svojih novogodi\u0161njih planova ve\u0107 nakon nekoliko tjedana – i zapravo nikada ne postignu ono \u0161to \u017eele<\/strong>. Njihov problem nije u zacrtanom cilju, nego u nekvalitetno napravljenom planu. \u017delite li postati ono \u0161to \u017eelite biti – va\u017eno je napraviti kvalitetan i detaljan plan<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

\u017deljeni veliki cilj potrebno je prije svega podijeliti u malene mjese\u010dne i tjedne ciljeve<\/strong>. Nakon toga potrebno je stvoriti dnevne zadatke koji \u0107e vam pomo\u0107i u ostvarenju cilj. Finalna ideja planiranja jest stvoriti navike<\/strong> – kako bi se va\u0161i \u017eeljeni dnevni zadaci obavljali automatizmom. Prema nekim nau\u010dnicima, za stvaranje navike potrebno je otprilike mjesec dana<\/strong>. Dakle, mjesec dana trebate ponavljati jednu te istu radnju – da bi ona napokon postala navika koju \u0107ete obavljati automatski bez razmi\u0161ljanja. Postavite li tako svoj plan za ostvarenje cilja – nema te sile koja vas mo\u017ee zaustaviti<\/strong> (osim na\u017ealost naru\u0161enog zdravlja ili smrti).<\/p>\n\n\n\n

Ljudi koji su manje resursa posti\u017eu vi\u0161e – su ljudi koji kvalitetnije planiraju i konzistentno rade na svojim planovima<\/strong>. Primjerice, Ivan i Josip (sli\u010dno gra\u0111eni) imaju 110 kilograma i \u017eele smr\u0161aviti 20 kilograma. Ivan ima doma ku\u0107nu teretanu i kupio je sve potrebno za vje\u017ebanje. S druge strane, Josip nema ni jedan uteg ni novaca za kupnju – ali ima veliku \u017eelju smr\u0161aviti. Obojica su krenuli super u proces i izgubili 5 kg nakon dva mjeseca, no nakon nekog vremena Ivan je izgubio motivaciju, dok je Josip disciplinirano nastavio prema svojem cilju. Za godinu dana – Josip izgleda fantasti\u010dno (20 kg lak\u0161i), a Ivan i dalje negoduje zbog svojih 15 kilograma vi\u0161ka. Josip je kvalitetnim planom i ustrajno\u0161\u0107u izvr\u0161avanja<\/strong> postigao puno vi\u0161e – bez obzira na puno slabije po\u010detne resurse.<\/p>\n\n\n\n

\"Kako
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Investitorima su va\u017eniji ljudi od ideja<\/h2>\n\n\n\n

No, nakon mr\u0161avljenja vratimo se ponovno u biznis vode. U svijetu investiranja ima jedno zanimljivo pravilo koje govori u prilog tome kako startup investitori biraju ljude iznad ideja<\/strong>. Dakle, nije toliko va\u017ena dobra ideja, koliko je va\u017eno povjerenje koje ulijeva osoba koja stoji iza neke ideje. Svi mi svakog dana imamo super ideje i svi mi svakog dana radimo neke planove. No, nije va\u017eno koliko su dobre ideje i planovi – nego koliko je kvalitetno izvr\u0161enje tih ideja i planova<\/strong>. Lako ja planirati, ali junaci se poznaju kada treba odraditi planirano.<\/p>\n\n\n\n

U tome valja potra\u017eiti poja\u0161njenje za\u0161to neki ljudi s manje resursa posti\u017eu puno bolje rezultate. Nije va\u017ena ideja, ni biznis, ni novac, ni ni\u0161ta \u010detvrto. Va\u017eno je koliko su ljudi snala\u017eljivi i odlu\u010dni<\/strong>. Upravo ta odlu\u010dnost da se ne\u0161to ostvari je glavno pogonsko gorivo koje neke ljude gura daleko naprijed, a neke zaustavlja na mjestu. U toj odlu\u010dnosti i posve\u0107enosti prepoznaju se oni koji \u0107e iz malo resursa napraviti puno<\/strong>, ali i uklanjanju oni koji s puno resursa ne mogu napraviti gotovo ni\u0161ta. Nisu va\u017eni resursi, ve\u0107 je va\u017ena ljudska odlu\u010dnost, konzistentnost <\/a>i ambicioznost.<\/p>\n\n\n\n

\"Glava
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Uspje\u0161niji ljudi rade pametnije od drugih<\/h2>\n\n\n\n

Uspje\u0161niji ljudi u pravilu poslove obavljaju pametnije i mudrije od drugih<\/strong>. Umjesto da se fokusiraju na stabilnost poslovanja, uspje\u0161ni se ljudi fokusiraju na stalni napredak i prilago\u0111avanje<\/strong>. Fokusiraju se na optimiziranje procesa rada i razvoja. Svjesni su \u010dinjenice da se svaki posao mo\u017ee raditi bolje i efikasnije <\/strong>pa te\u017ee ka tome u svim svojim odlukama.<\/p>\n\n\n\n

U svijetu razvoja digitalnih projekata (npr. web portala) za uspjeh mo\u017eete napisati 1.000 kvalitetnih SEO \u010dlanaka<\/strong> i to bi vam trebalo osigurati dovoljan priljev novih korisnika kako biste mogli ostvarivati zaradu. No, uspje\u0161ni ljudi va\u0161e \u0107e financijske rezultate ostvariti i s 200 kvalitetnih SEO \u010dlanaka<\/strong>. Naime, ponekad je potrebno razaznati \u0161to zapravo va\u0161i klijenti trebaju i fokusirati se samo na taj dio.<\/p>\n\n\n\n

U svijetu postoji 80\/20 pravilo <\/strong>koje se mo\u017ee primijeniti u razne sfere \u017eivota i rada. Ovo jednostavno pravilo govori o tome kako 80 posto rezultata dolazi od 20 posto rada<\/strong>. Dakle, 80 zarade dobivate od svega 20 posto klijenata. Proanalizirate li va\u0161e poslovanje i rad lako \u0107ete uo\u010diti kojih to 20 posto klijenata donosi najbolje rezultate<\/strong>. Slijedno tome, mo\u0107i \u0107ete se fokusirati upravo na te klijente koji vam donose najvi\u0161e benefita. Odnosno, mo\u0107i \u0107ete otpustiti odre\u0111ene klijente i osloboditi vrijeme – kako biste se mogli posvetiti onim klijentima i zadacima koji vam donose profit<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

\"Rado
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Pametan biznis rje\u0161ava tu\u0111e probleme<\/h2>\n\n\n\n

Realno, va\u0161e klijente i \u010dlanove ba\u0161 boli briga tko ste i \u0161to radite – njima je va\u017eno da u vama prona\u0111u vrijednost za sebe<\/strong>. Dakle, njihova je jedina ideja da kroz rad s vama sebi olak\u0161aju \u017eivot ili poslovanje. To morate uvijek imati na umu. Dakle, va\u0161 biznis mora rje\u0161avati tu\u0111e probleme<\/strong>. Probleme koji su stvarni i za koje znate da postoji potra\u017enja. Proanalizirajte kvalitetno online grupe i porazgovarajte s va\u0161im klijentima – kako biste saznali koji su to istinski problemi koji zaista mu\u010de va\u0161e klijente<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Va\u0161 biznis mora biti usmjeren na rje\u0161avanje stvarnih tu\u0111ih problema. Ideja biznisa je ionako na zaradi – pa za\u0161to ne bi zara\u0111ivali vi\u0161e <\/strong>prilagodbom ka stvarnim problemima klijenata? I u biznisu i u \u017eivotu svatko najvi\u0161e gleda svoje probleme i svoju korist. Ono \u0161to klijenti \u017eele je lagodniji i sretniji \u017eivot<\/strong> – bilo kroz posao, bilo kroz privatno vrijeme. Ponovno u prvi plan dolaze emocije – koje su pokreta\u010d svega. Vi jednostavno kao biznis morate biti tu za klijenta kako biste doprinijeli pobolj\u0161anju njegovih emocija<\/strong>. Bez obzira donosite li klijentu putem web portala savjete za \u0107elavost ili klijentu na stol stavljate najbolju pizzu od koje \u0107e mu zablistati o\u010di. Slu\u0161ajte svoje klijente – i va\u0161 \u0107e biznis rasti.<\/p>\n\n\n\n

\"digitalni<\/figure>\n\n\n\n

Automatizacija kao temelj u\u0161tede resursa<\/h2>\n\n\n\n

\u017divimo u modernom svijetu u kojem imamo priliku koristiti sve blagodati automatizacije. Iako je prisutna i u privatnom \u017eivotu, automatizacija je posebno va\u017ena u poslovnom svijetu<\/strong>. Na\u017ealost, mnogi bje\u017ee od automatizacije iz razloga \u0161to “ne pronalaze vremena” da se pozabave automatiziranjem poslovnih procesa. No, jednom automatizirani poslovni procesi – donose u\u0161tede resursa godinama i desetlje\u0107ima unaprijed. Stoga, automatizaciju trebate promatrati kao sjajan ulog za budu\u0107nost <\/strong>– gdje \u0107e do\u0107i do velike u\u0161tede resursa.<\/p>\n\n\n\n

Nadogradimo li automatizaciju na pomno izra\u0111en plan rada koji se bazira na stvarnim problemima top klijenata <\/strong>– dobiti \u0107emo sustav koji \u0107e doslovno “gaziti” sve pred sobom. Naime, u\u0161tedjeti \u0107emo na vremenu, u\u0161tedjeti \u0107emo na financijama, u\u0161tedjeti \u0107emo na svim ostalim resursima – dok \u0107emo s druge strane ostvarivati super rezultate<\/strong>. Iako ovako napisano zvu\u010di poprili\u010dno jednostavno u praksi je puno te\u017ee izvodljivo. Ipak, vrijedi poku\u0161ati. Sretno.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Je li mogu\u0107e s manje resursa ostvariti vi\u0161e uspjeha? Mo\u017ee li se smanjenjem broja klijenata posti\u0107i duplo bolji poslovni rezultati? Za\u0161to je va\u017eno znati se pravilno postaviti do biznisa? Koje taktike mo\u017eete iskoristiti da s manje resursa napravite vi\u0161e rezultata? Iako zvu\u010di pomalo \u010dudno, ponekad je potrebno smanjiti koli\u010dinu posla i klijenata – da bi […]<\/p>\n","protected":false},"author":3829,"featured_media":21046943,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"publish_to_discourse":"1","publish_post_category":"14","wpdc_auto_publish_overridden":"","wpdc_topic_tags":"","wpdc_pin_topic":"","wpdc_pin_until":"","discourse_post_id":"478532","discourse_permalink":"https:\/\/wmforum.geek.hr\/t\/vazno-je-kako-se-postavite-do-biznisa-mozete-li-s-manje-resursa-do-vise-uspjeha\/63749","wpdc_publishing_response":"success","wpdc_publishing_error":"","_lmt_disableupdate":"","_lmt_disable":"","footnotes":""},"categories":[5378],"tags":[6068,6240,4656,6012,4741,6979,5082],"modified_by":"Marko \u017dupani\u0107","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21046987"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3829"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21046987"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21046987\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":21046990,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21046987\/revisions\/21046990"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21046943"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21046987"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21046987"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21046987"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}