(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\nUspje\u0161niji ljudi rade pametnije od drugih<\/h2>\n\n\n\n Uspje\u0161niji ljudi u pravilu poslove obavljaju pametnije i mudrije od drugih<\/strong>. Umjesto da se fokusiraju na stabilnost poslovanja, uspje\u0161ni se ljudi fokusiraju na stalni napredak i prilago\u0111avanje<\/strong>. Fokusiraju se na optimiziranje procesa rada i razvoja. Svjesni su \u010dinjenice da se svaki posao mo\u017ee raditi bolje i efikasnije <\/strong>pa te\u017ee ka tome u svim svojim odlukama.<\/p>\n\n\n\nU svijetu razvoja digitalnih projekata (npr. web portala) za uspjeh mo\u017eete napisati 1.000 kvalitetnih SEO \u010dlanaka<\/strong> i to bi vam trebalo osigurati dovoljan priljev novih korisnika kako biste mogli ostvarivati zaradu. No, uspje\u0161ni ljudi va\u0161e \u0107e financijske rezultate ostvariti i s 200 kvalitetnih SEO \u010dlanaka<\/strong>. Naime, ponekad je potrebno razaznati \u0161to zapravo va\u0161i klijenti trebaju i fokusirati se samo na taj dio.<\/p>\n\n\n\nU svijetu postoji 80\/20 pravilo <\/strong>koje se mo\u017ee primijeniti u razne sfere \u017eivota i rada. Ovo jednostavno pravilo govori o tome kako 80 posto rezultata dolazi od 20 posto rada<\/strong>. Dakle, 80 zarade dobivate od svega 20 posto klijenata. Proanalizirate li va\u0161e poslovanje i rad lako \u0107ete uo\u010diti kojih to 20 posto klijenata donosi najbolje rezultate<\/strong>. Slijedno tome, mo\u0107i \u0107ete se fokusirati upravo na te klijente koji vam donose najvi\u0161e benefita. Odnosno, mo\u0107i \u0107ete otpustiti odre\u0111ene klijente i osloboditi vrijeme – kako biste se mogli posvetiti onim klijentima i zadacima koji vam donose profit<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\nPametan biznis rje\u0161ava tu\u0111e probleme<\/h2>\n\n\n\n Realno, va\u0161e klijente i \u010dlanove ba\u0161 boli briga tko ste i \u0161to radite – njima je va\u017eno da u vama prona\u0111u vrijednost za sebe<\/strong>. Dakle, njihova je jedina ideja da kroz rad s vama sebi olak\u0161aju \u017eivot ili poslovanje. To morate uvijek imati na umu. Dakle, va\u0161 biznis mora rje\u0161avati tu\u0111e probleme<\/strong>. Probleme koji su stvarni i za koje znate da postoji potra\u017enja. Proanalizirajte kvalitetno online grupe i porazgovarajte s va\u0161im klijentima – kako biste saznali koji su to istinski problemi koji zaista mu\u010de va\u0161e klijente<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nVa\u0161 biznis mora biti usmjeren na rje\u0161avanje stvarnih tu\u0111ih problema. Ideja biznisa je ionako na zaradi – pa za\u0161to ne bi zara\u0111ivali vi\u0161e <\/strong>prilagodbom ka stvarnim problemima klijenata? I u biznisu i u \u017eivotu svatko najvi\u0161e gleda svoje probleme i svoju korist. Ono \u0161to klijenti \u017eele je lagodniji i sretniji \u017eivot<\/strong> – bilo kroz posao, bilo kroz privatno vrijeme. Ponovno u prvi plan dolaze emocije – koje su pokreta\u010d svega. Vi jednostavno kao biznis morate biti tu za klijenta kako biste doprinijeli pobolj\u0161anju njegovih emocija<\/strong>. Bez obzira donosite li klijentu putem web portala savjete za \u0107elavost ili klijentu na stol stavljate najbolju pizzu od koje \u0107e mu zablistati o\u010di. Slu\u0161ajte svoje klijente – i va\u0161 \u0107e biznis rasti.<\/p>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\nAutomatizacija kao temelj u\u0161tede resursa<\/h2>\n\n\n\n \u017divimo u modernom svijetu u kojem imamo priliku koristiti sve blagodati automatizacije. Iako je prisutna i u privatnom \u017eivotu, automatizacija je posebno va\u017ena u poslovnom svijetu<\/strong>. Na\u017ealost, mnogi bje\u017ee od automatizacije iz razloga \u0161to “ne pronalaze vremena” da se pozabave automatiziranjem poslovnih procesa. No, jednom automatizirani poslovni procesi – donose u\u0161tede resursa godinama i desetlje\u0107ima unaprijed. Stoga, automatizaciju trebate promatrati kao sjajan ulog za budu\u0107nost <\/strong>– gdje \u0107e do\u0107i do velike u\u0161tede resursa.<\/p>\n\n\n\nNadogradimo li automatizaciju na pomno izra\u0111en plan rada koji se bazira na stvarnim problemima top klijenata <\/strong>– dobiti \u0107emo sustav koji \u0107e doslovno “gaziti” sve pred sobom. Naime, u\u0161tedjeti \u0107emo na vremenu, u\u0161tedjeti \u0107emo na financijama, u\u0161tedjeti \u0107emo na svim ostalim resursima – dok \u0107emo s druge strane ostvarivati super rezultate<\/strong>. Iako ovako napisano zvu\u010di poprili\u010dno jednostavno u praksi je puno te\u017ee izvodljivo. Ipak, vrijedi poku\u0161ati. Sretno.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"Je li mogu\u0107e s manje resursa ostvariti vi\u0161e uspjeha? Mo\u017ee li se smanjenjem broja klijenata posti\u0107i duplo bolji poslovni rezultati? Za\u0161to je va\u017eno znati se pravilno postaviti do biznisa? Koje taktike mo\u017eete iskoristiti da s manje resursa napravite vi\u0161e rezultata? Iako zvu\u010di pomalo \u010dudno, ponekad je potrebno smanjiti koli\u010dinu posla i klijenata – da bi […]<\/p>\n","protected":false},"author":3829,"featured_media":21046943,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"publish_to_discourse":"1","publish_post_category":"14","wpdc_auto_publish_overridden":"","wpdc_topic_tags":"","wpdc_pin_topic":"","wpdc_pin_until":"","discourse_post_id":"478532","discourse_permalink":"https:\/\/wmforum.geek.hr\/t\/vazno-je-kako-se-postavite-do-biznisa-mozete-li-s-manje-resursa-do-vise-uspjeha\/63749","wpdc_publishing_response":"success","wpdc_publishing_error":"","_lmt_disableupdate":"","_lmt_disable":"","footnotes":""},"categories":[5378],"tags":[6068,6240,4656,6012,4741,6979,5082],"modified_by":"Marko \u017dupani\u0107","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21046987"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3829"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21046987"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21046987\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":21046990,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21046987\/revisions\/21046990"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21046943"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21046987"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21046987"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21046987"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}