{"id":21047663,"date":"2022-10-26T07:54:00","date_gmt":"2022-10-26T05:54:00","guid":{"rendered":"https:\/\/geek.hr\/?p=21047663"},"modified":"2022-10-26T07:47:12","modified_gmt":"2022-10-26T05:47:12","slug":"video-za-drustvene-mreze","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/clanak\/video-za-drustvene-mreze\/","title":{"rendered":"Video za dru\u0161tvene mre\u017ee – 6 taktika za popularan video za mre\u017ee"},"content":{"rendered":"\n

Kako napraviti kvalitetan video za dru\u0161tvene mre\u017ee? Koja taktike koriste popularni video majstori kako bi privukli pa\u017enju ljudi putem videa na dru\u0161tvenim mre\u017eama? Za\u0161to su kratko\u0107a i zabavnost dvije va\u017ene stavke za pove\u0107anje potencijala rasta popularnosti?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Video <\/strong>je postao jedan od omiljenih formata dru\u0161tvenih mre\u017ea. Vi\u0161e nego ikada prije u povijesti, ljudi snimaju video materijale i dijele ih putem dru\u0161tvenih mre\u017ea<\/strong>. Mnoge se moderne dru\u0161tvene mre\u017ee fokusiraju upravo na video materijale i sve se \u010dini da video sadr\u017eaj moramo objeru\u010dke prigrliti <\/strong>– \u017eelimo li popularnost na dru\u0161tvenim mre\u017eama.<\/p>\n\n\n\n

Kako biste stvarali kvalitetne i popularne video materijale ne treba vam ni skupa kamera, ni \u010ditav tim ljudi, a ni mnogo novaca<\/strong>. Danas je stvaranje i ure\u0111ivanje video materijala puno jednostavnije nego ikada prije. \u017delite li popularan video za dru\u0161tvene mre\u017ee – evo nekoliko savjeta za stvaranje videa:<\/p>\n\n\n\n

Kratak video ima vi\u0161e potencijala za uspjeh<\/h2>\n\n\n\n

\u017divimo u vremenima kada je koncentracija i fokusiranost ljudi na minimalnim razinama<\/strong>. Mnogi ljudi poput zbunjenih zombija listaju dru\u0161tvenim mre\u017eama bez da se uop\u0107e zaustavljaju na nekim sadr\u017eajima. Kao da je cilj povr\u0161no upiti \u0161to vi\u0161e sadr\u017eaja<\/strong>, a ne upiti temeljito kvalitetan sadr\u017eaj. No, to na\u017ealost ne mo\u017eemo promijeniti – ali se mo\u017eemo prilagoditi situaciji<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Umjesto da radite duga\u010dke video materijale koje nitko ne\u0107e gledati – fokusirajte se na kratak video sadr\u017eaj koji je gledljiv<\/strong>. Ako korisniku ponudite video koji traje 3 minute i koji traje 10 minuta – puno \u0107e se vi\u0161e ljudi odlu\u010diti za video od 3 minute. Dapa\u010de, video od 3 minute mnogi \u0107e pogledati odmah (ako ih tema zanima)<\/strong>, dok \u0107e video od 10 minuta staviti tamo negdje kasnije u raspored – i zapravo ga nikada ne pogledati. Dakle, kratko\u0107a je potencijalna formula uspjeha<\/strong>. Najbolje prolaze najkra\u0107i video sadr\u017eaji \u010dije je trajanje ispod 15 sekundi<\/strong>. Na vama je da odaberete \u0161to \u017eelite stvarati – i koliko vam je vremena potrebno za preno\u0161enje poruke i emocija putem videa.<\/p>\n\n\n\n

\"Video
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Prve 3 sekunde videa su najva\u017enije<\/h2>\n\n\n\n

Spomenuli smo iznad pa\u017enju korisnika – koja je danas drasti\u010dno smanjena. Ho\u0107e li ili ne\u0107e gledati video – korisnik odlu\u010duje u svega 2-3 po\u010detne sekunde video materijala<\/strong>. Iako zvu\u010di nevjerojatno, svega 2-3 sekunde dovoljne su da netko “prigrli ili odbaci” odre\u0111eni video materijal – bez obzira koliko truda bilo ulo\u017eeno u njega. Samim time, prve 3 sekunde videa moraju biti brutalno zanimljive i kvalitetne<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Te\u0161ko da u 3 sekunde mo\u017eete re\u0107i ili napraviti ne\u0161to kvalitetno pa se mo\u017eete poslu\u017eiti dvjema taktikama. Prvo, mo\u017eete kroz dodani tekst u video korisniku jasno poru\u010diti \u0161to ga o\u010dekuje nakon 3 sekunde<\/strong>. Budite bambasti\u010dni i neodoljivi. Drugo, mo\u017eete u te prve 3 sekunde staviti najzanimljivije isje\u010dke iz \u010ditavog videa<\/strong> – kako biste do\u010darali top sadr\u017eaj u videu. Kombinacija tih dviju taktika mogla bi uroditi plodom, posebice ako nudite ne\u0161to zabavno i edukativno u samome videu.<\/p>\n\n\n\n

\"6
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Video za dru\u0161tvene mre\u017ee mora biti zabavan<\/h2>\n\n\n\n

Istra\u017eivanja su pokazala da osmijeh i humor otvaraju vrata mnogim lijepim poglavljima, trenucima i uspjesima u \u017eivotu<\/strong>. Jednostavno je – ljudi vole ljude koji su sretni i zabavni. Ni\u0161ta druga\u010dija situacija nije s online kanalima – gdje je tako\u0111er potrebno biti nasmije\u0161en, zabavan i sretan. Vremena kada se o ozbiljnim temama pri\u010dalo s ozbiljno\u0161\u0107u na licu su iza nas <\/strong>i danas korisnici o\u010dekuju preno\u0161enje sadr\u017eaja kroz zabavu i osmijeh. Ponudite li to va\u0161im korisnicima – \u0161anse za popularnost videa odmah su vam ve\u0107e.<\/p>\n\n\n\n

Kada tek krenete sa snimanjem video sadr\u017eaja za dru\u0161tvene mre\u017ee shvatiti \u0107ete koliko ste vjerojatno lo\u0161i u tome<\/strong>. Prvi video sadr\u017eaji biti \u0107e nespretni i naporni, no nakon tih nekoliko prvih sadr\u017eaja – uhvatiti \u0107ete taktike i postati puno bolji. Nitko nije ro\u0111en kao heroj, ve\u0107 heroji nastaju trudom, radom i zalaganjem. \u017delite li prodrijeti do vi\u0161e publike – definitivno morate biti zanimljivi i sretni<\/strong>. Ljudi vas odmah puno lak\u0161e konzumiraju ako vide veselje i sre\u0107u na va\u0161em licu ili osjete radost u va\u0161em glasu. Stoga, snimajte video materijale s veseljem u srcu i osmjehom na licu.<\/p>\n\n\n\n

\"Video
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Sadr\u017eaj videa puno je va\u017eniji od kvalitete snimanja<\/h2>\n\n\n\n

Vremena u kojima su ljudi o\u010dekivali savr\u0161ene vje\u0161tine snimanja su iza nas. \u010cak se ni reporta\u017ee s terena na TV-u vi\u0161e ne snimaju s mno\u0161tvom skupocjene opreme<\/strong>, ve\u0107 se sadr\u017eaji \u010desto rade preko pametnih telefona. Ljudi danas vi\u0161e ne o\u010dekuju savr\u0161enu kvalitetu video materijala<\/strong>, ve\u0107 o\u010dekuju da putem videa \u010duju i vide neku odli\u010dnu pri\u010du. U vrijeme korone i karantena mnogi su se stru\u010dnjaci javljali iz svojim domova putem jeftinih web kamera – no nitko to nije zamjerao zbog fokusa na sadr\u017eaj koji ti stru\u010dnjaci donose.<\/p>\n\n\n\n

Dakle, danas vi\u0161e nije va\u017eno kakva je kvaliteta snimanja video materijala – ve\u0107 kakva se poruka prenosi putem video sadr\u017eaja<\/strong>. Dakako, kvaliteta video materijala uvijek \u0107e biti djelomi\u010dno va\u017ena i nitko ne\u0107e gledati video koji je ba\u0161 katastrofalno lo\u0161e snimljen. Kvaliteta snimanja mo\u017ee pove\u0107ati gledanost videa <\/strong>– ali samo ako putem videa prenosite kvalitetnu i zanimljivu poruku. Fokus kod izrade novih video sadr\u017eaja mora biti na sadr\u017eaju koji \u017eelite prenijeti. Sadr\u017eaj mora biti kratak, jednostavan i svima razumljiv<\/strong>. Bez nepotrebnih re\u010denica i kompliciranih rije\u010di. <\/p>\n\n\n\n

\"Video
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Vertikalan video prioritet za dru\u0161tvene mre\u017ee<\/h2>\n\n\n\n

Vertikalan video<\/strong> nikada prije u povijesti nije imao toliku popularnost – kakvu ima danas s dru\u0161tvenim mre\u017eama. Mo\u017eda \u0107emo jednom u budu\u0107nosti \u017ealiti za time \u0161to smo dana\u0161nje video materijale snimali u vertikalnom polo\u017eaju – no trendovi su takvi i nala\u017eu vertikalno snimanje<\/strong>. Za razliku od horizontalnog snimanja koje donosi mogu\u0107nost hvatanja \u0161irokog kadra i ljepota, kod vertikalnog videa mo\u017eemo se kvalitetno fokusirati na samo jedan uzak kadar<\/strong>. Iako je to dobro za snimanje pojedinaca, gotovo je nemogu\u0107e kvalitetno snimiti prirodu i mno\u0161tvo ljudi koje nas okru\u017euje.<\/p>\n\n\n\n

Bez obzira \u0161to i kako radili, za dru\u0161tvene mre\u017ee prioritet je vertikalan video.<\/strong> Dakako, to ima upori\u0161te u na\u010dinu na koji koristimo pametni telefon i dru\u0161tvene mre\u017ee. Danas ve\u0107inu sadr\u017eaja tokom dana konzumiramo u vertikalnom obliku <\/strong>jer tako koristimo pametni telefon. Istra\u017eivanja pokazuju da danas vi\u0161e od 70% posjetitelja web stranica dolazi putem pametnih telefona <\/a>– a za dru\u0161tvene mre\u017ee taj je postotak jo\u0161 i ve\u0107i. Jednostavno, vertikalan video je jedina kvalitetna taktika za popularnost video sadr\u017eaja na dru\u0161tvenim mre\u017eama.<\/p>\n\n\n\n

\"Video
(Photo: Pixabay.com)<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Titlovi kao odli\u010dno rje\u0161enje za mnoge gledatelje videa<\/h2>\n\n\n\n

Titlovi u video sadr\u017eaju postaju sve popularniji <\/strong>kako vrijeme odmi\u010de. Naime, ljudi video sadr\u017eaj gledaju na raznim mjestima <\/strong>– gdje ponekad nisu u mogu\u0107nosti uklju\u010diti glas koji ide uz video. U tim situacijama video postaje znatno manje zanimljiv i upotrebljiv – pa se titlovi name\u0107u kao super rje\u0161enje<\/strong>. Umjesto da u vlaku, autobusu, knji\u017enici ili \u0161etnji ljudi uklju\u010duju glas za video – puno je lak\u0161e popratiti titlove na zaslonu. <\/p>\n\n\n\n

Uz moderne alate za obradu videa, danas je titlove vrlo lako dodavati na video<\/strong>. Iako nisu obavezni, mogu vam uvelike pove\u0107ati konverziju gledanosti – posebice ako se bavite nekim poslovnim ili \u017eivotnim temama. Treba li va\u0161 video jasno prenijeti neku poruku – onda je vrijeme za dodavanje titlova<\/strong>. Prednost titlova jest \u0161to ih mo\u017eete dodati na raznim jezicima pa va\u0161 video mo\u017ee s titlovima poprimiti jednu sasvim novu dimenziju. \u017delite li kvalitetan, moderan i zanimljiv video<\/strong> – svakako razmislite o dodavanju titlova. Uz vertikalan video – mjesta za titlove itekako imate.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Kako napraviti kvalitetan video za dru\u0161tvene mre\u017ee? Koja taktike koriste popularni video majstori kako bi privukli pa\u017enju ljudi putem videa na dru\u0161tvenim mre\u017eama? Za\u0161to su kratko\u0107a i zabavnost dvije va\u017ene stavke za pove\u0107anje potencijala rasta popularnosti? Video je postao jedan od omiljenih formata dru\u0161tvenih mre\u017ea. Vi\u0161e nego ikada prije u povijesti, ljudi snimaju video materijale […]<\/p>\n","protected":false},"author":3829,"featured_media":21047669,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"rank_math_lock_modified_date":false,"publish_to_discourse":"1","publish_post_category":"14","wpdc_auto_publish_overridden":"","wpdc_topic_tags":"","wpdc_pin_topic":"","wpdc_pin_until":"","discourse_post_id":"480414","discourse_permalink":"https:\/\/wmforum.geek.hr\/t\/video-za-drustvene-mreze-6-taktika-za-popularan-video-za-mreze\/63948","wpdc_publishing_response":"success","wpdc_publishing_error":"","_lmt_disableupdate":"","_lmt_disable":"","footnotes":""},"categories":[5378],"tags":[7936,172,3802,5252,3176,7425],"modified_by":"Marko \u017dupani\u0107","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21047663"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3829"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21047663"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21047663\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":21047671,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21047663\/revisions\/21047671"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21047669"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21047663"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21047663"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21047663"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}