Oboljenja i poremećaji

Američka vlada službeno priznala: Kanabis ubija stanice raka

marihuana

Izvor fotografije: Wikimedia

Dilema oko toga može li marihuana pomoći u liječenju raka ili ne napokon je razriješena. Američki National Cancer Institute (NCI), središnja agencija vlade SAD-a za istraživanje raka, na svojim internetskim stranicama priznala je da marihuana ubija stanice tumora.

Informacija je to koja je svima dostupna na stranicama NCI-ja, u rubrici pitanja i odgovori o kanabisu i kanabinoidima. NCI piše kako su studije koje su provedene na miševima i štakorima pokazale da kanabis – odnosno njegove aktivne supstance THC i CBD – doista ubijaju stanice raka.

Kanabis liječi rak

“Studije na miševima i štakorima pokazale su da kanabinoidi mogu ograničiti rak tumora uzrokujući smrt stanica tumora, blokirajući njihov rast, kao i blokirajući razvoj krvnih stanica koje su tumoru potrebne da bi rastao. Laboratorijske studije i studije na životinjama pokazale su da kanabinoidi mogu ubiti stanice raka i istovremeno štititi normalne stanice”, navodi se u objavi na stranicama NCI-ja.

“Laboratorijska studija pokazala je da delta-9-THC ubija ili oštećuje stanice raka jetre. Ista studija na miševima je pokazala da postoji anti-tumorsko djelovanje. Delta-9-THC izaziva takav efekt djelujući na molekulama koje se također mogu pronaći u stanicama raka pluća i raka dojke”, stoji na internetskim stranicama ove američke vladine agencije.

Na istom mjestu može se doznati i kako je studija na miševima pokazala da kanabinoidi mogu smanjiti rizik od raka debelog crijeva, a možda se koristiti i u tretmanu ove bolesti. Također, studije na stanicama raka dojke, navodi NCI, “da CBD uzrokuje smrt stanica raka dok istovremeno gotovo da i nema efekta na normalne stanice u dojkama”. Studije na miševima zaraženima stanicama raka dojke pokazale su da CBD može umanjiti rast, broj i širenje stanica tumora.

Čine kemoterapiju efikasnijom, bude apetit i smanjuju bol

Nadalje, NCI na svojim stranicama piše i kako su laboratorijske studije pokazale da CBD, ako se konzumira istovremeno s kemoterapijom, može učiniti kemoterapiju efektnijom, te povećati stopu smrtnosti stanica raka bez da utječe na normalne stanice. Studije na miševima pokazale su da CBD zajedno s delta-9-THC-om čini kemoterapiju efikasnijom.

Također, na stranicama NCI-ja navodi se i da su brojne studije pokazale da delta-9-THC, kao i drugi kanabinoidi, stimuliraju apetit, te olakšavaju bolove kod mnogih pacijenata.

Izvor: Index

lijecenje raka prostate zracenjem vise puta, amerika umrli od thc

1. Ana Stanin

kolovoz 22, 2015 kod 8:34 pm

Da američka vlada veli da ne ubija stanice raka nego ljude opet bi bila vijest.Kaj moraju ameri sve priznati??

• Ivan Dončević

kolovoz 24, 2015 kod 12:57 am

Zato jer se, na žalost, ostatak zapadnjačkog svijeta orjentira prema amerima. Mutav orjentir, no tako je to kada su najmoćniji.
      Također, Ameri su i krivi za cijeli propali rat na droge…

2. Novosel Tomislav

kolovoz 22, 2015 kod 8:35 pm

ova vijest je stara nekoliko dana

3. Lignjos Kalamaros

kolovoz 22, 2015 kod 8:36 pm

A šta prvo vlada?koji k je vlada..vlada
    Vlada ..phahaha

4. Ivan Ivković

kolovoz 22, 2015 kod 8:40 pm

čim su priznali imaju jaču bolest u rezervi.

5. Nedžad Herceglija

kolovoz 22, 2015 kod 8:46 pm

E da ameri to nisu priznali mi nebi vjerovali.

6. Lorena Verbanac

kolovoz 22, 2015 kod 8:47 pm

..čemu onda kemoterapija??

• nikola

kolovoz 23, 2015 kod 12:45 pm

tako da se pacijente ipak nekako dotuče !!

• Ivan Dončević

kolovoz 24, 2015 kod 1:02 am

Kemoterapija je i dalje najdjelotvornija terapija protiv raka, ako netko misli da samim pušenjem trave može izliječiti rak, taj je jednako glup ko onaj koji misli da molitva pomaže.
      Nemoj me krivo shvatiti, ja sam za legalizaciju, te je očito iz studija da THC i CBD pomažu pri liječenju.
      Najveći problem kod kemoterapije je kada ona potraje i onda to postane pitanje toga tko će prvi krepat od radijacije, rak ili ostatak tijela, ili će se rak provući i metastazirat pa te jedino može spasiti da postaneš Deadpool. Kombinacijom kemoterapije i THC/CBD tretmana bi se općenito skratilo vrijeme terapija i ubrzalo liječenje.

• Wuxo

kolovoz 28, 2015 kod 10:15 pm

Ne govori se ovdje o pusenju marihuane. I ne preporuca se kombinacija lijecenjem marihuanom i kemoterapijom istovremeno. Zapravo uopce se ne preporuca kemoterapija jer je ulje dovoljno snazno borit se s rakom. Imas dokumentarac Ricka Simpsona “Bijeg od lijeka” pa si pogledaj. I ima jos pun klinac ljudi koji su se izljecili kanabisovim uljem. Ne uljem od kanabisovih sjemenki nego ciste smole s zenskih cvijetova kanabis indice. A kemoterapija sluzi da bi doktori i farmaceuti mogli pare zgrnut.

7. Drazen Ivacic

kolovoz 22, 2015 kod 8:51 pm

Gdje su to priznali

8. Miroslav Mijota

kolovoz 22, 2015 kod 8:53 pm

Što to vlada ima priznavat? Što oni o tome mogu znat?

• Ante Orešković

kolovoz 23, 2015 kod 1:41 am

Baš, ne donosi vlada objave o dostignućima nego znanstvenici u radovima

9. Sanja Terzić

kolovoz 22, 2015 kod 8:54 pm

Kakav je ovo clanak? Nepotpuna informacija. 2 kanaboida iz biljke lijece, a ostali dio biljke potice stvaranje tumorskih stanica. Lose za ovakav portal, prelose.

10. Ivan Šušnjara

kolovoz 22, 2015 kod 9:01 pm

Dobro jutro,dobar dan i laku noć

• edi vaki

kolovoz 27, 2015 kod 11:33 am

Laku noć dobar dan dobro jutro

11. Emanuel Manča Drobec

kolovoz 22, 2015 kod 9:02 pm

I kaj vi fakat tvrdite da kanabis nije ljekovit?

12. Davor Klarić

kolovoz 22, 2015 kod 9:05 pm

Po meni to nije neka vijest.., ameriku previše uveličavamo, osim oružja i novca, pita se čime se mogu istaknuti?

kolovoz 22, 2015 kod 9:37 pm

informatika,svemir, telekomunikacije, robotika, zrakoplovi, biotehnologija, medicina, autoindustrija, kinematografija, jazz, blues, prirodom, najbolja sveučilišta… ? da nastavim? 🙂

• Davor Klarić

kolovoz 22, 2015 kod 9:38 pm

To tebi nesto u zivotu zaista pridonosi? Nemoj samo emotivno blenut..nego stvarno promisli

kolovoz 22, 2015 kod 10:06 pm

Emotivno blenut !? Samo sam napisao čime se još može Amerika istaknuti osim oružjem i novcem što ste vi nabrojali…Evo čak i MTB je njihov izum 😉

13. Tomislav Veg

kolovoz 22, 2015 kod 9:10 pm

Znate šta još ubija stanice raka? Rengen, otrov, kipuća voda. Nije uopće problem ubit puku stanicu raka. Problem je ne ozljedit ostatak čovjeka u procesu. Može li se kanabis aplicirat efikasnije od zračenja i kemoterapije? Ako netko smisli metodu, dajte mu Nobela.

• Armando Marić

kolovoz 22, 2015 kod 9:12 pm

zapali jednu pa ces vidjet kako aplicira

• Nasah Rikaarikatu Cehab

😀 😀

• Dino Gex Pivcic

kolovoz 22, 2015 kod 9:30 pm

Da upola bude efikasno ko zracenje i kemoterapija, dobro je i dovoljan razlog da se legalizira. Do biljke je lako doc, moze se kuci uzgajat za razliku od kemoterapija i zracenja. A sto se tice zloupotrebe, pa i alkohol sluzi kao lijek dok ga mnogi zloupotrebljuju (a kakve su posljedice alkohola kanabis je mala maca)

• Tomislav Veg

kolovoz 22, 2015 kod 9:34 pm

Ja sam totalno za legalizaciju, i to i za rekreativne svrhe… Ali puštati tu nekakve bajke ili poluinformacije o tome jednostavno nije u redu.

• Dino Gex Pivcic

kolovoz 22, 2015 kod 9:36 pm

polako, doci ce vrijeme… vrijeme je takvo da se zapad prati po svemu tako da moja prognoza je nekih 5 godina da to i u EU zastupljeno bude

• Luka Brkić

kolovoz 23, 2015 kod 7:27 am

samo ukidanje prohibicije,, kakva legalizacija, to je i dalje u kontroli bolesnih psihopata

• Damir Vrđuka

kolovoz 23, 2015 kod 7:31 am

Što tebi ubija sive stanice?

kolovoz 23, 2015 kod 8:09 am

Postoji osoba kojoj su dali još dva mjeseca života i poslali je doma, Morala je ilegalno nabaviti ulje od pravog kanabisa (ne od industrijske konoplje) …dočekala je tri mjeseca i otišla na kontrolu..kontrola je pokazala drastičan pad stanica raka i za još nekoliko mjeseci je sve nestalo..od ove priče je prošlo 3 godine…a osoba je još uvijek živa. I nije jedina koju poznam a da je koristila ulje od divljeg kanabisa. Princip je jednostavan samo su ljudi glupi i dopuste prvo da im medicina uništi organizam kemoterapijom koja ubija i zdrave stanice. Kanabis uništava stanice raka stvarajući alkalnu okolinu u organizmu. Našim zdravim stanicama godi alkalna okolina…dok stanice raka vole kiselu okolinu. I to je to. I nije kanabis jedina biljka koja organizam čini alkalnim…ima ih još. I na kraju…kad se uzme u obzir korisnost kanabisa općenito kao biljke koja se višestruko može iskorstiti ne vidim razlog zašto se nebi uzgajala osim što to ne paše moćnicima koji na našem jadu zgrću lovu i namjerno nas truju svim i svačim a ovdje se snebivaju nad kanabisom, Duhan je puno gora pošast za ljude a nema nikakva ljekovita svojstva i legalan je, zamislite.

• Jelena

kolovoz 23, 2015 kod 1:19 pm

Ispravak na tvoj kometar je taj da ljudi koji prihvate kemoterapiju i ostale ne ucinkovite terapije za lijecenje raka, NISU GLUPI!! Kao 1. nedaj Boze da dozivis da se ti ili netko tvoj razboli na bilo koji nacin a najmanje na ovaj. Kao 2. covjek dok je bolestan pristao bi na sve samo da se izlijeci, a kemoterapija je ta koju preporucuju glupi doktori koji i sami kazu da oni prvi nebi pristali na nju. Kao 3. kanabisovo ulje ili smola lijeci sve bolesti, smanjuje bolove i ucinkovit je ako ga pocnes uzimati na vrijeme i ako tvoja sudbina “ne pise” nesto drugo. Kao 4. do njega je tesko doci jer je zabranjen i spada u skupinu lakih droga..Zato se nemoj praviti pametna jer si tako lako optuzila bolesne ljude i nazvala ih glupim a zapravo si ti glupa. Uvrijedila si i mene jer je moj otac imao rak pluca i izgubio je borbu. Cak i sa uljem od kanabisa. Zato suti i probaj komentirati zasto Tom nikako ne moze uhvatiti Jerriya.

• Almir Bajrovic

kolovoz 23, 2015 kod 9:10 am

Znam osobu koja je tümör uljem izliječila ali nabavila ga je iz holandije

• Tomislav Brizar

kolovoz 23, 2015 kod 9:14 am

jesi ti retardiran?

kolovoz 23, 2015 kod 11:42 am

Jass Jasminka Budišin

• Tomislav Veg

kolovoz 23, 2015 kod 11:46 am

Vaše logike: “doktori koji su završili 5+ godina fakulteta, još toliko specijalizacije i prakse su glupi, a vi koji ste pročitali par neprovjerenih članaka s neta i nemate pojma ni o čemu o kanabisu ste pametni”.

Ja znam za dve osobe koje su koristile kanabisovo ulje, i to ono pravo pa su umrli sve jedno. Sa kemoterapijama, operacijama i zračenjem je još uvijek najveća šansa za izlječenje.

kolovoz 23, 2015 kod 12:44 pm

koje su te osobe koje su preživjele nakon korištenja ulja? Koja je doza ulja? Kojim se metodama utvrdilo kasnije da rak nije prisutan? Da li i sad moraju u follow up-u koristiti ulje? Koje su tvari i koja je njihova koncentracija u ulju? Od kojeg su tumora i kojeg stadija te osobe bolovale? Ako ne možete odgovoriti na ova i na još 50-ak sličnih pitanja na koja može standardna medicinska studija, onda je to sve rekla kazala i ja isto tako mogu reći da vi skupljate novce neukih ljudi kojima dajete lažnu nadu, pa oni, u bezizlaznoj situaciji idu kupovati nekakvo ulje kanabisa za koje pojma nemaju da je možda malo vode i žuta boja, odnosno, mogu reći da ste jednako pokvareni kao i liječnici i farmaceuti koje optužujete. Jer isto tako ja znam 1 osobu koja je uzela ulje kanabisa i danas nažalost više nije s nama. Nadalje, kakve kisele okoline stanica karcinoma? Naši bubrezi, što god mi pojeli, popili, štimaju pH na alkalnu sredinu od 7,4. Možete vi jesti 7 kila limuna na dan i 2 litre ulja kanabisa, pH ostaje na 7,4. Jedino što radite ovime je zbunjujete nevine ljude, pročitajte koju knjigu i nemojte strašiti ljude!

• Citatelj Medija

kolovoz 27, 2015 kod 3:19 pm

Pretpostavljam da oni koji sve to tvrde koriste najstariju znanstvenu metodu – OPAŽANJE!
        Kao i službena medicina, uostalom. Daju čovjeku lijek i gledaju reakciju. Tako su i ljudi opazili i da su se neke osobe izlječile sa kanabisom. U čemu je problem?

• Tomislav Brizar

kolovoz 23, 2015 kod 1:18 pm

Neven Obradović Vidim ti si specijalist za ulje.

• Robert Tomljenović

kolovoz 23, 2015 kod 1:31 pm

Tomislave vidim ti si specijalist da glabas jaja po internetu

• Prljavi Hari

kolovoz 23, 2015 kod 1:50 pm

Tih sto ovaj Tomo sere…

• Borna Arsov

kolovoz 23, 2015 kod 1:54 pm

Brat za brata Robert Tomljenović 😀

kolovoz 23, 2015 kod 2:02 pm

Evo Tomislave vidim da je ovaj čovjek bio specijalist za ulje… koji je valjao pacijentima vazelin za 12000 kn. Gdje ste svi sad, šta on nije isto pokvaren i amoralan i misli samo na novce, a jadni ljudi umiru od karcinoma? http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/umjesto-konopljinog-ulja-prodavao-im-vazelin-za-12000-kuna—359899.html

• Dimitrije Ćukilo

kolovoz 23, 2015 kod 3:25 pm

tomke bate povrsno si upucen u materiju

kolovoz 23, 2015 kod 3:31 pm

1972.???? Ozbiljno? 1972.? Dalje nemam što komentirati. 40 godina kasnije imamo malo drugačije lijekove nego tad.

• Nenad Erceg

kolovoz 23, 2015 kod 7:30 pm

Neven Obradović u pravu si da nema podataka.sve mora da se radi ilegalno i sapatom u povjerenju. na granici sa uljem te hapse kao zloupotreba droga…jer zvanicna medicina nece da potvrdi da ima rezultata ili bar dozvoli onima koji su “otpisani”da to koriste na svoju ruku u bolnicama pod njihovim nadzorom. 1.ogled u nauci je POSMATRANJE…makar da navedu koliki je broj onih kod kojih su pogrijesili u procjeni “kraja zivota” i utvrde sta su to ti ljudi radili i koristili….a ne da ih ignorisu ako stvarno zele da pacijenti i drugi ozdrave

kolovoz 23, 2015 kod 7:46 pm

Da, imate jos vece otrove nego tada.

• Daniela Cvitanović

kolovoz 23, 2015 kod 8:38 pm

• Daniela Cvitanović

kolovoz 23, 2015 kod 8:41 pm

Mnogo ljudi koristi ulje od kanabisa za liječenje i svima pomaže. Neke potpuno izliječi no svima smanji bol. Puno ovisi i o stadiju bolesti. Šteta što se mora ilegalno nabavljati i što kvaliteta nije uvijek ista.

• Zlatko Lovrić

kolovoz 24, 2015 kod 2:08 am

Daj glup si i fajrunt,vidim da si načitan,ali očito bez veze.
      Nemaš pojma o životu,da ne duljimo,mozgaj malo preljepo tjedana pa mi se javi,ima da ti pomognem!

kolovoz 24, 2015 kod 2:00 pm

Tim “načitanima” mi smo kao misevi, odnosno samo broj..svaka cast pojedincima ali njih je malo..oni ne razumiju bol riječi “vodite ga kuci, njemu ionako nema spasa, mozda ce da zivi jos samo par dana”. Iako mozda ne postoji drugacije objasnjenje ili drugaciji izraz za takvo sto..ali bez obzira na sve, to jako boli. Preporuka kemoterapija i zracenja samo su patnja i postepeno umiranje…a otkrivanjem pravog lijeka propale bi sve farmaceutske tvrtke i zato bolje da ljudi umiru nego da se takvo nesto dogodi..ako je to razmisljanje jednog doktora onda blago nama svima.

14. Ivan Zahirovic Poslon

kolovoz 22, 2015 kod 9:13 pm

Marko Zahirovic Poslon Evin Zorman

15. Beguna Hamzic Pezerovic

kolovoz 22, 2015 kod 9:26 pm

Cekam da amerikanci objave a i priznaju da je govno zlatno

16. Daniel Son

kolovoz 22, 2015 kod 9:29 pm

Koga boli kurac glavno da ima pušit

17. Janja Andric

kolovoz 22, 2015 kod 9:29 pm

Laz ziva zena koja je trosi la sahranjena je u jucerasnji dan

• Vuga Sanin

kolovoz 23, 2015 kod 8:49 am

Bar je umrla nasmijana

• Janja Andric

kolovoz 23, 2015 kod 10:22 am

Mozes iti bit nasmijan ili nasmijana neznas kad Bog moze rec da se nasmijes mrtvi ostavit treba na miru

18. Daniel Son

kolovoz 22, 2015 kod 9:32 pm

Haha

19. Josip Trubić

kolovoz 22, 2015 kod 9:34 pm

A sve Amerika ovo Amerika ono daj pustite Amere na miru za sve njih krivite, dobro ovo s marihuanom je u redu!!!!

20. Tena Manjarić

kolovoz 22, 2015 kod 9:41 pm

A što s tim što pušenje marihuane može bit trigger za shizofreniju?
    Baš loše..

21. Armando Bakarić

kolovoz 22, 2015 kod 9:49 pm

Bilo sto moze biti trigger za shizofreniju, u slucaju kanabisa pozitivna svojstva nadmasuju negativna

• Tena Manjarić

kolovoz 23, 2015 kod 8:52 am

Razumjete se u uzročno-posljedične veze lijekova i psihijatrijskih entiteta? Onda razumijete zasto nisam rekla LSD, primjerice.. Jednokratno konzumiranje mariuane u osoba s predispozicijom je dovoljno.

22. Faruk Cosic Kroki

kolovoz 22, 2015 kod 10:00 pm

Samo se ti tjesi Bane moj reko sam ti ja da trava ne valja

23. Alen Dugave

kolovoz 22, 2015 kod 10:02 pm

Samo veselo

24. Tom Selek

kolovoz 22, 2015 kod 10:03 pm

Dobro je, bolje ikad nego nikad. U mojo drzavi je legalan da se nabavi. Ali stvarno extrakt canabisa je djelotvoran. E sad sto se tice te ustanove, to je diskutabilno pitanje. Vidite ta ista ustanova od nas koji smo emigrirali u SAD je trazila da nam uradi test na tuberkulozu, bez izuzetaka, dakle svi, i bar nasa populacija iz bivse juge je bila 99% pozitivna, hehe a znate dobro da smo svi dakle 100% vakcinisani prilikom rodjenja. Nema druge nego moras uzimati neka njihova sranja 3 nedelje. Dzaba je pricati njima, to su idioti, naravno uzmes te tablete koje unistavaju, i prospes ih u wc solju, i zavrsio si. E to je ta njihova ustanova koja obznanjuje te vjesti.

25. Matija Sekulić

kolovoz 22, 2015 kod 10:11 pm

Hvali amere drž se kraja 🙂

26. Miranda Milóšević Zákšek

kolovoz 22, 2015 kod 10:30 pm

Pa zato ga treba zabraniti, da ne bi farmacevti propadli.

27. Marko Mikić

kolovoz 22, 2015 kod 11:35 pm

Vlada ubija starce u znaku raka

28. Adis Mensura Imamovic

kolovoz 22, 2015 kod 11:41 pm

29. Anton Orzes

kolovoz 22, 2015 kod 11:46 pm

Čudno da je Bob Marley umro od raka 🙁

• Milorad Jovanovic

kolovoz 23, 2015 kod 8:08 am

Bob nije umro od raka, lose si obavesten. Umro je od tromba u nozi jer mu religijska ubedjenja nisu dozvoljavala da se operise. Ne lupaj napamet…

kolovoz 23, 2015 kod 8:12 am

Zato jer je pušio kanabis a nije pio ulje kanabisa. Za svako liječenje postoji recept, doza i način. 🙂

• Anton Bogunovich

kolovoz 23, 2015 kod 8:28 am

Prije svega zato što je sam odbio liječenje. Odnosno, amputaciju koja bi mu spasila život. 😉

30. Donatela Brkljac

kolovoz 23, 2015 kod 12:25 am

Da,i caj od oliandera lijeci cireve debelog crijeva!

kolovoz 23, 2015 kod 1:17 am

Naravno, pogotovo bijeli oleandar kažu da je dobar…. 😀

31. Choco Lope

kolovoz 23, 2015 kod 12:44 am

Cherry Berry

32. Ivan Žika Živković

kolovoz 23, 2015 kod 1:05 am

Otkrili toplu vodu…:/

33. Stipan Jakovljevic

kolovoz 23, 2015 kod 1:57 am

Ameri lijece pamet da budu u sto vecem broju homlesi.hahaha

34. Ahmed Handzic

kolovoz 23, 2015 kod 4:14 am

Ali ne liječi džehenemsku vatru. Za malo dunajluka prodati ahiret. Loša trgovina.

kolovoz 23, 2015 kod 8:15 am

Ljudi krivo misle, kod liječenja raka kanabis se ne puši, nego se konzumira njegovo ulje. Ali ima i drugih biljaka koje čine organizam alkalnim, samo su ljudi nepovjerljivi.

• Ahmed Handzic

kolovoz 23, 2015 kod 8:34 am

Ali isto se ima stanje opijanosti jer je thc prisutan.

35. Jasna Petrović

kolovoz 23, 2015 kod 5:40 am

Znali su oni to i prije ali kako bi farmaceutska industrija zaradivala ako se te obznani. Bas me zanima sto je to prevagnulo da su priznali da kanabis pomaza u ljecenju mnogih bolesti!!!

kolovoz 23, 2015 kod 8:29 am

Jer na sopet žele obmanuti…služili su gmo kanabis bez THC-a i još koječega i sad to moraju prodati nekom…..

36. Masse Quicken

kolovoz 23, 2015 kod 6:41 am

Ono sto svi znaju godinama, tek sad pederi potvrdili. Cudim se farmaceutska industrija nije sabotirala ili zabranila objavu rezultata…

37. Dinodinson Botulin

kolovoz 23, 2015 kod 7:45 am

Au kurac pa to se
    zna

38. Karlo Karlovacko

kolovoz 23, 2015 kod 8:29 am

Daj ajde kog vi lažete, legalizirali su travu u americi da rade posao monsantu ….sva ta GMO smeča se špricaju sa 100 kemikalija ili ti sa jednim round up (Monsanto) – u americi …..ljudi su budale 100% tna organski uzgojena trava ne postoji da bi radio od nje lijek….ovo što sade u nizoz6emskoj je otrov ..prva stanica monsanta u Europi ….Trava mora biti stara visoko kvalitetna vrsta (nebitno indica ili sativa) koje praktički ne postoje više u europi …i ljudi koji misle da imaju stare vrste su također u zabludi (10 % od tih što misle da imaju su prave) ….također nizozemska škola sadnje pod svjetlima je SMEČE …ta trava je puna samo THC-a u ogromnim količinama koji samo radi defekte na mozgu …a ostali sastojci koji su u travi (da ne nabrajam) ne postoje zato što nije rasla pod suncem …..prema tome nije mi jasno o čemu vi pričate …ti ljudi koji sjede u toj komisiji su očito NEKOMPETENTNI ili pišu stvari koje ne razumiju …KAKO MOŽE BITI LIJEK NEŠTO ŠTO SE ŠPRICA SVAKIH PAR DANA KEMIJOM (PESTICIDIMA) …cijeli svoj život ????

39. Armando Bakarić

kolovoz 23, 2015 kod 9:17 am

razumijem, radim na psihijatriji, da ali kljucna rijec je predispozicija a predispozicija je najcesca urokovana genetikom, jako mali postotak je drustveno-socijalnog uzroka. Jednako tako bilo kakav vanski ili unutarnji stresor moze potaknuti pocetak bolesti

40. Bijeli Ford

kolovoz 23, 2015 kod 9:43 am

raste trava zelena zelena

41. Damir Hrga

kolovoz 23, 2015 kod 9:45 am

Ameri su mjerodavni za sve,odista božanski narod nastao dijelom od europskog šljama . . .

42. Darinka Miljan

kolovoz 23, 2015 kod 9:46 am

Sad bumo ozdravili od svega

43. Irena Mihaljević

kolovoz 23, 2015 kod 10:12 am

Ivona Tavra

44. Džeki Čen

kolovoz 23, 2015 kod 10:15 am

Nije sluzbeno dok Amerikanci ne kazu da je sluzbeno

45. Danijel Čelan

kolovoz 23, 2015 kod 10:40 am

Pa smo čekali glupe amere da nam to kažu

46. Aleksandar Perc

kolovoz 23, 2015 kod 11:11 am

Jos jednom je ova stranica dokazala da nema veze sa znanošću… i zato ciao!

47. Davor Krizmanić

kolovoz 23, 2015 kod 11:41 am

To se zna već odavno samo vlade i farmacija to negira da samo oni zarađuju na ljekovima..

48. Lovro Čupić

kolovoz 23, 2015 kod 12:20 pm

Jupijupiyawoo pusit cemo travu…travu travu

49. Sa Lo

kolovoz 23, 2015 kod 12:34 pm

jeste to je tacno da ubija stanice raka, ali takodje ubija i celije mozga …

50. Snježana Knežević

kolovoz 23, 2015 kod 2:52 pm

U mojoj omiljenoj seriji Alo ,alo ima jedna orginalna recenica “Ne vjeru ljudima koji lazu:

51. Filip Mladenovic

kolovoz 23, 2015 kod 3:42 pm

tabloidni tekst nije naučni dokument ili zvanični vladin dokument

52. Bogyó Róbert

kolovoz 23, 2015 kod 4:29 pm

Naravno da se kanabis moze aplicirat bolje od kemoterapije….. jer… NEMA NUSPOJAVE (kao npr: gubitak kose).

53. Jass Jasminka Budišin

kolovoz 23, 2015 kod 7:58 pm

Manuel Jelena Nađ stavila sam nsicale da nadjem gdje sam ja to napisala da su ljudi koji idu na kemoterapiju glupi i koga sam ja to uvrijedila …ns kraju imam pravo na svoje misljenje o kemoterapiji i kanabisu i ne lijepi mi etikete za rijeci koje nisam napisala …napisala sam da su ljudi nrpovjerljivi i ne izmisljaj. Ujedno mi je zao zbog clana tvoje obitelji, sli to ti ne daje pravo da pljujes po me meni samo zato jer si krivo protimacila moj komentar.

kolovoz 24, 2015 kod 2:39 pm

“Princip je jednostavan samo su ljudi glupi i dopuste prvo da im medicina unisti organizam kemoterapijom” -to je dovoljno jer svako ko poseze za kemoterapijom, znaci da je bolestan..prema tome o cemu pricamo.
      Ako naocale nisu pomogle, probaj sa povecalom!!!!

kolovoz 24, 2015 kod 2:42 pm

Imas pravo na svoje misljenje naravno, kao i ja sto imam pravo da se ne slozim s tvojim misljenjem i kazem svoje.

kolovoz 24, 2015 kod 4:29 pm

Manuel Jelena Nađ Da ovdje imaš pravo…ostalo je glupi iako sam to glupi čim sam napisala prepravila u naivni…ali očito fcb nije prihvatio ispravku. Zbog tog dijela se ispričavam, pa ću ga potražiti i ispraviti ponovno…valjda će sad ostati. A drugo, moj djed je umro od raka pluća, baka od raka želuca i crijeva.Moja majka se bori sa autoimunom bolešću štitnjače, Moja teta se bori sa multiplom već 25 godina. Ja tek radim pretrage pri kojima doktori sa sigurnošću ne mogui tvrditi da i ja imam početak multiple. I sad ću ti odgovoriti …što god da mi nađu sad kad završe pretrage…a to će biti vjerovatno u narednih 6 mjeseci, ja ću ODBITI njihove pripravke, kemiju i sl. Ja ću se liječiti alterenativom. Mnogi ljudi misle da je i uzimati konopljino ulje najjednostavnija stvar. Uz ulje se treba promijeniti i način prehrane i još podosta toga. Npr. kinezi za liječenje raznih bolesti koriste gljive …ja trenutno koristim Reishi (3 gr) radi podizanja imuniteta, a s Lavljom grivom (ona pomaže kod parkinsa, alzhajmera, multiple i još podosta toga)sam krenula preventivno 1gr, a ako se potvrdi dijagnoza morat ću podići dozu na 3 grama. Npr. gljiva sibirska chaga je najjači antioksidans među glljivama i za nju tvrde da liječi rak..naravno na istom principu kao i kanabisovo ulje…itd. No nažalost činjenica je da ima puno obmanjivača koji loše pripravke prodaju pod orginal, a i onih koji prodaju pripravak a ne daju precizne upute o primjeni i načinu života i prehrane za vrijeme uzimanja. Nadalje, važna je činjenica i dob bolesnika i stanje njegovog organizma i koliko je kemoterapija naštetila njegovim zdravim stanicama…itd.itd.itd. Isto tako neki ljudi su se izliječili korištenjem korijena maslačka…a i za njega postoji posebna uputa, kad se bere, kako se suši i kako se pripravlja čaj koji je kombinacija sušenog i svježeg korjena maslačka. Prijatelj moga muža je nakon operacije karcinoma crijeva promijeniop način života, prehrane i nabavio je kanabisovo ulje…nije išao na kemaoterapiju…i evo živ je sa nalazima koji potvrđuju da je zdrav u potpunosti. Ima jako puno ljudi koji su se izvukli. Iskreno, Od mog prijatelja baka je umrla od raka, onda nije još znala za alternativu …ali je na tijelo imala posložene sugilite (mineral) i nije osjaćala nikakve bolove iako nije uzimala morfij. Ja sam sugilit isprobala, Djeci sam njime skidala temperaturu, izliječila sam cistu na prsima i dobroćudni miom na maternici, kćer je njime izliječila policistične jajnike…a svi prijatelji kojima sam ga preporučila pohvalili su mi njegovo djelovanje. Npr. prilijepite ga na bolno mjesto i ukloni bol, brže zaliječi ozljedu i sl. Sinuse, dišne puteve, virusnui anginu i sl. liječim pripravkom od limuna, meda i ružmarinova ulja. Ja bih neopozivo odbila kemoterapiju i okrenula se alternativi u potpunosti i ako baš imam za umrijeti…umrla bih sa smiješkom a ne u mukama koje uzrokuje kemoterapija i citostatici. To vam je moje mišljenje i stav. A današnjoj medicini ne vjerujem ni malo jer je sva u službi profita…ne mare oni za nas. Stari ljudi kažu da je Bog za svaku bolest u prirodi stvorio lijek, i ozbiljno mislim da je to prava istina. Toliko od mene. Lijep Vam pozdrav. P.S. Probajte proguglati malo neke od ovih biljaka, gljiva i minerala koje sam Vam nabrojala…nikada nije na odmet.

kolovoz 24, 2015 kod 4:46 pm

Zao mi je sto tako patite i nadam se da cete uspijeti. Bitno je ne odustajati i boriti se do zadnjega. Mi smo probali i s gljivama i smolom THCa ali uz kemoterapije je organizam samo klonuo..:( zracenjem je samo buknulo i prosirilo se s pluca na jetru i crijeva. Tada kad sam to saznala bio je moj 24 rodendan..ali tako je moralo biti. Da sam tada bila vise informirana nego sada, nikad svom ocu nebi dozvolila da se lijeci kemoterapijom!! Ali sada je tako kako je. Hvala na informacijama!! Nadam se da cete ozdraviti sto prije!! Pozdrav

54. Borut Gostincar

kolovoz 23, 2015 kod 8:24 pm

Čitao…

55. Kittova Supruga

kolovoz 24, 2015 kod 11:21 am

Buco Nista Kitt

56. Jass Jasminka Budišin

kolovoz 24, 2015 kod 7:55 pm

Nema na cemu. Ja se nadam da nece potvrditi dijagnozu, ali ako je potvrde..ja cu povecat dozu Lavlje grive pa cu vidjeti. Javit cu vam rezultat. Jako je bitno da mi mali ljudi medju sobom podijelimo saznanja i iskustvo i da budemo otvoreni prirodi. Ja sam u ovom trenutku potpuno mirna i nastojim stalno biti u pokretu iako me smeta to kocenje ruku i nogu i nagli porast dioptrije u samo 4 mjeseca. Na svom profilu cak ni ne pisem o tome. Mislim pozitivno. I vama zelim svako dobro. Lijep pozdrav.