Svemir

Asteroid u kolovozu prolazi pored Zemlje

Potpredsjednik Ruske akademije znanosti je naveo da će još jedan asteroid proći pored Zemlje u travnju 2029. godine.

Foto: NASA/JPL

Asteroid koji nosi naziv “2009 PQ1”, proći će pored Zemlje u kolovozu i neće predstavljati opasnost po naš planet, izjavio je astrofizičar Yuri Balega.

Uz to, potpredsjednik Ruske akademije znanosti je naveo i da će još jedan asteroid proći pored Zemlje u travnju 2029. godine, te da ni taj asteroid neće ugroziti naš planet. Riječ je o asteroidu imena Apophis, koji će pored Zemlje proći tako blizu da će biti vidljiv golim okom, prenosi TASS.

Ruski astrofizičar Balega istaknuo je da šanse da Apophis udari u naš planet ipak postoje, iako su gotovo zanemarive i da one ovise o tome hoće li asteroid upasti “u zamku” zemljine gravitacije.

Ako se to dogodi, postoji šansa da asteroid udari u Zemlju 2036. godine, ali je takva mogućnost blizu nule, odnosno jedan prema 100.000, nadodao je Balega.

U ovom trenutku, ljudi ne raspolažu sredstvima koja bi mogla spriječiti udar asteroida u Zemlju, rekao je astrofizičar i dodao da znanstvenici rade na tome kako bi se tako nešto moglo izvesti.

1. Bane