Astronauti u Space X kapsuli vraćaju se na Zemlju

Danas poslijepodne bi trebali sletjeti u vode Meksičkog zaljeva.

Foto: SpaceX

Astronauti, začetnici svemirskog leta tvrtke Space X Elona Muska, napustili su noćas Međunarodnu svemirsku postaju i uputili se prema Zemlji.

Dva američka astronauta, Bob Behnken i Doug Hurley, u Dragon kapsuli napustili su trojicu svojih kolega u Međunarodnoj svemirskoj postaji i zaputili se prema Zemlji, a danas poslijepodne bi trebali sletjeti u vode Meksičkog zaljeva, prenosi Reuters.

To će biti prvo slijetanje astronauta u ocean poslije 45 godine, kad je američko-sovjetska misija Apollo-Soyuz uspješno stigla na Zemlju. Tom prilikom su ruski astronauti u modulu Soyuz sletjeli na teritorij SSSR-a, a američki iz misije Apollo u vode Pacifika.

SpaceX Dragon kapsula odvojila se od orbitalne stanica na visini od 430 kilometara negdje iznad Johannesburga u Južnoj Africi.