Svemir

Čak pet asteroida tijekom sljedećeg tjedna prolazi pored Zemlje

NASA je obavijestila da će pored Zemlje u sljedećih par dana proći pet asteroida.

Foto: PIxabay

Tijekom vikenda će pored Zemlje proći dva asteroida MU1 (veličine raspona krila aviona Boeing 747) i 2020 ML (veličine Slavoluka pobjede u Parizu) na udaljenosti nešto većoj od 7, odnosno 4,3 milijuna kilometara.

Sljedećeg tjedna će pored našeg planeta proći još tri asteroida. 13. srpnja očekuje se 2020 KJ7 veličine tornja u Pisi, 2009 OS5 veličine polovine Kipa slobode i 2020 MQ koji je dug 42,6 metara. Pored Zemlje će proći na udaljenosti od 4,5, 6,75 i 6,43 milijuna kilometara, piše Russia Today.

Kako bi dobili predodžbu, Mjesec je od Zemlje udaljen 385.000 kilometara.

NASA-in automatizirani sustav Sentry, identificirao je svemirsku stijenu koja će biti najbliže Zemlji, odnosno od koje prijeti “najveći” rizik za sudar.

To je asteroid 2012 HG2, čiji se potencijalni sudar očekuje između 2052. i 2119. godine, a koji ima 469 šansi za sudar. To bi se najranije moglo dogoditi 12. veljače 2052. godine, ali šanse za sudar su jednostavno premale. Čak i da bude na putanji prema Zemlji, najvjerojatnije bi sagorio u atmosferi.

1. Bane

9 srpnja, 2020 u 3:22 pm

Ovo poređenja vam ne štimaju sasvim. Toranj u Pizi je 57m, ovaj najveći je 43m. Kip Slobode je 93m, najveći od ovih pet je upola toliko.