Svemir

Elon Musk će prema posljednjim planovima prenijeti svoj automobil na Mars

Elon Musk je objavio prilično bizarnu vijest na Twitteru, tvrdeći kako će prvo lansiranje njegove nove mega-rakete iskoristiti kako bi prenio svoj vlastiti Tesla Roadster na Mars.

Ova nova raketa je SpaceX-ova Falcon Heavy, koja će biti najmoćnija raketa trenutno u pogonu jednom kad se pokrene. Ova raketa se neprekidno odgađa, s najnovijim datumom lansiranja zakazanim za prosinac 2017. koji je odgođen na siječanj 2018.

No, Musk nije tajio koliko će riskantno biti prvo lansiranje. Iako nitko neće biti u raketi, on je više puta rekao da Falcon Heavy može eksplodirati na lansirnoj rampi u Svemirskom centru Kennedy na Floridi pri pokušaju uzlijetanja.

Iz tog razloga, bilo je puno govora o tome hoće li ova raketa zaista otputovati u svemir, s obzirom na to da postoje pristojne šanse da uopće neće raditi. E, pa, to je naizgled otkriveno u tweetu koji je Musk objavio u petak.

„Teret će biti moj Tesla Roadster boje tamne višnje u kojemu će svirati Space Oddity“, rekao je, vjerojatno se referirajući na ovaj automobil.

„Destinacija je Marsova orbita. Bit ćemo u dubokom svemiru za oko milijardu godina, ako ne eksplodira pri uzletu.“

Tweet je izazvao nalet uzbuđenja, ali i zbunjenost. Ljudi nisu bili sigurni šali li se Musk, ili je ozbiljan.

On je naizgled potvrdio za The Verge da da, šalje svog Teslu u svemir. Onda im je rekao da je to „potpuno izmislio“, prije nego što je razjasnio drugim izvorima da ne, da je bio ozbiljan.

„Musk je potvrdio da je ovaj plan doista stvaran“, piše Ars Technica. „Drugi službenik iz SpaceX-a je također rekao da Tesla kao teret ove rakete je vrlo stvarno.“

Drugi detalji još nisu pušteni u javnost, ali u razgovoru sa Philom Plaitom iz Syfy-a, Musk je rekao da neće ići baš na Mars. Umjesto toga, postavit će se u Hohmannovu transfernu orbitu, koja zamahuje pored orbitalnog puta Marsa, a ne nužno na sam planet.

Vječitom zabavljaču Musku ovo neće biti prvi put da je napravio nešto pomalo otkačeno s novom opremom. Još 2010. godine je stavio kolut sira na prvom lansiranju SpaceX-ove letjelice Dragon, kao referencu na Monty Python.

Stavljanje Tesle na raketu i lansiranje na Mars možda je ipak malo impresivnije. Možete biti poprilično sigurni da će tamo biti neke kamere koje će sve ovo snimati, s obzirom na cross promociju (i besplatno oglašavanje) za Teslu i za SpaceX.

Crveni automobil za Crveni planet, kako to kaže Musk.

vesti iz svwmira, elon musk

1. Robert Majstorović

prosinac 4, 2017 kod 6:22 pm

A on je?

2. Bruno Be Koški

prosinac 4, 2017 kod 6:25 pm

Inteligentna potrošnja novca, naravno.

3. pero

prosinac 5, 2017 kod 5:03 pm

Da je malo lud , lud je.
    Ali razmišljajući što bih učinio s gomilom love da ju imam
    ne vidim ništa bolje od njega da je itko učinio do sada.

Molim, ne miješati dobrotvorne donacije.
    One su hrana.
    Musk nas uči kako hranu napraviti sami – u prenesenom smislu naravno

4. Relativnost

prosinac 8, 2017 kod 11:05 pm

Ima jedna još bolja, citiram naslove članaka: “UA Emirati gradit će grad na Marsu…” ili: “Ljudska misija na Mars nikad bliža”… Doista smatrate da nas neko ozbiljno doživljava?

Više u Svemir