Svemir

Fotografija letjelice Crew Dragon snimljena tijekom “svemirske šetnje” astronauta

Kapsula tvrtke SpaceX 2. srpnja postala je svjedok i jednoj svemirskoj šetnju, a riječ je o rutinskom događaju, u okviru kojega su NASA-ini astronauti izašli sa stanice kako bi obavili neophodne popravke.

Letjelica Crew Dragon ovjekovječena je i na snimci koja je napravljena dok su astronauti s Internacionalne svemirske stanice „šetali“ po svemiru.

Kapsula tvrtke SpaceX 2. srpnja postala je svjedok i jednoj svemirskoj šetnji, a riječ je o rutinskom događaju, u okviru kojega su NASA-ini astronauti izašli sa stanice kako bi obavili neophodne popravke. Dok je radio na zamjeni litij-ionskih baterija, koje skladište solarnu energiju, a koje služe za napajanje stanice tijekom orbitalnih noći, astronaut Bob Behnken uspio je napraviti i nekoliko fotografija. Na fotografiji, uz kapsulu, može se vidjeti i veličanstveni pogled sa stanice, piše Teslarati.

SpaceX svemirska letjelica Crew Dragon u orbiti je provela više od mjesec dana od svog prvog lansiranja astronauta 30. svibnja i dolaska do ISS-a 31. svibnja. Crew Dragon je sedma američka svemirska letjelica koja je ikad lansirala astronaute u orbitu u više od pola stoljeća ljudskog svemirskog leta, što ove NASA-ine fotografije čini još značajnijim.