Zvijezde i Sunce

Hubble snimio “narančastu vrpcu” koja je zapravo ostatak mrtve zvijezde

Pri eksploziji zvijezde, njeni ostaci se miješanju s plinovima i prašinom u svemiru te se stvara prekrasan prizor svemirske vrpce.

Foto: ESA/HUBBLE & NASA

Svemirski teleskop Hubble uočio je ostatke zvijezde za koju se pretpostavlja da je eksplodirala prije oko 10.000 do 20.000 godina. Impresivni prizor asocira na narančastu vrpcu.

Iz perspektive Zemlje, eksplodirana zvijezda je nekoć bila u zviježđu Labuda na sjevernoj hemisferi, a slika prikazuje samo dio eksplozivnog vala koji se nalazi na udaljenosti od oko 2.400 svjetlosnih godina.

Spomenuta zvijezda bila je puno veća od Sunca i to otprilike 20 puta. Nakon što zvijezda eksplodira, ostaju njeni ostaci, koji su se u ovom slučaju emitirali na udaljenosti od 60 svjetlosnih godina, piše Mashable.