Connect with us

Znanost

Računarstvo i internet

Interaktivne animacije su poticajne za studente znanstvenih studija


Za generaciju studenata podizanih i stasalih na računalnoj tipkovnici, primjena računala u savladavanju znanstvenih studija čini se nezaobilaznom. No, još uvijek se mnoge složene znanstvene ideje prenose studentima suhoparnim predavanjima ili teško razumljivim tekstovima.

To bi se moglo promijeniti ako profesori prihvate novi pristup, koji sugerira istraživanje o korištenju interaktivnih animacija u izvođenju nastave. Rezultati prikazani na jesenjem sastanku American Geophysical Union ukazuju da oni studenti, koji nadopunjuju svoje učenje interaktivnim animacijama, koje su slične kompjuterskim igrama, postižu mnogo bolje razumijevanje znanstvenih postavki nego oni koji to ne čine.”To je malo iznenađenje”, kaže Steve Ackerman, sa sveučilišta Wisconsin-Madison,  profesor Atmosferskih i oceanskih znanosti, koji je vodio ovu studiju. ” Nismo očekivali ovu vrstu utjecaja na razumijevanje temeljnih principa.”

Ackerman i Tim Wagner, apsolvent sa sveučilišta UW-Madison zajednički su proveli ispitivanje na 400 studenata, koji su pohađali uvodni tečaj meteorologije. Ispitivali su učinak kratkih animacija s prikazima praćenja uragana, ledenih santi, prijenosa topline, te stvaranja kiše i snijega u atmosferi. Animacije su zapravo jednostavne kompjuterske igre, u kojima studenti mogu mijenjati ponuđene varijable. Primjerice, u animaciji sa stvaranjem oborina, promjenom temperature ili visine može se utjecati na padaline tako da se pojavi kiša, susnježica ili snijeg. Razumijevanje učinka različitih varijabli na tip padalina otkriva temeljne zakonitosti vremena, kaže Wagner te dodaje:

Obrazovanje meteorologa je ponekad teško. Ima puno stvari koje se u učionici jednostavno ne mogu pokazati. Edukacijske animacije nalaze se na web stranicama, koje bilježe posjete studenata. Neke animacije su obavezna domaća zadaća dok je ostatak neobavezan. Nastavnici imaju mogućnost pratiti posjete i duljinu zadržavanja pojedinog studenta na stranici. U vrijeme ispita, studenti koji su igrali animacije pokazali su bolje znanje. “Studenti koji su prošli animacije odgovarali su na ispitna pitanja mnogo bolje” ističe Wagner.

Nova otkrića Wagnera i Ackermana važna su jer potiču uporabu interaktivnih nastavnih materijala u znanstvenim učionicama i pokazuju kako nastavnici mogu bolje iskoristiti prednosti istinske bliskosti studenata s računalima i računalnim igrama.

Izvor: sciencedaily.com

Life is a sexually transmitted disease and there is a 100% mortality rate.

Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Više u Računarstvo i internet

Popularno

Advertisement
Advertisement

Pratite nas na Fejsu

Na Vrh