Svemir

Iz Međunarodne svemirske stanice curi zrak

NASA i Roscosmos navode da u ovoj situaciji ne postoji neposredna opasnost po posadu ili samu stanicu.

Iz NASA-e i ruske svemirske agencije Roscosmos, priopćili su da će tri člana posade Međunarodne svemirske stanice (ISS) provesti vikend u ruskom segmentu. Članovi posade će tragati za uzrokom curenja zraka iz kabine orbitalnog objekta.

“NASA i njeni međunarodni partneri su u rujnu 2019. godine prvi put vidjeli nagovještaje manjeg povećanja stope curenja zraka iz kabine od uobičajenog”, izjavili su iz NASA-e, a prenosi Reuters.

U priopćenju se također navodi da će članovi posade Chris Cassidy iz SAD-a i Ivan Vagner te Anatoly Ivanishin iz Rusije ovog vikenda zatvoriti poklopce i pratiti stanje tlaka zraka kako bi pronašli uzrok curenja.