Evolucija

Jelenski špiljski ljudi – novotkrivena vrsta pračovjeka

Lubanje su im anatomski jedinstvene i drugačije od lubanja svih modernih ljudskih vrsta.

Fosilizirani ostaci ljudi iz kamenog doba, koji su pronađeni u dvije spilje u južnoj kineskoj provinciji Guangxi, pripadaju novootkrivenoj vrsti pračovjeka koja je živjela do osvita poljodjelstva, prenosi Guardian.

Znanstvenici su ostali u nevjerici gledajući ostatke kostura koji pripadaju najmanje četirima različitim jedinkama starima između 14,300 i 11,500 godina, a koji su neobična kombinacija primitivnih i modernih anatomskih karakteristika. Novootkrivena vrsta dobila je i ime – jelenski špiljski ljudi, zbog svoje ljubavi prema jelenjem mesu.

Od modernog čovjeka razlikuju se istaknutom čeljusti i obrvama, velikim kutnjacima, debelom lubanjom, ravnim licem i širokim nosom. Mozak im je, prema standardima ledenog doba, bio prosječne veličine. Lubanje su im anatomski jedinstvene i drugačije od onih modernih ljudi.

Darren Curnoe, voditelj istraživačke ekipe sa sveučilišta u Novom Južnom Walesu u Australiji, rekao je kako bi ova vrsta mogla biti nova evolucijska grana dosad nepoznate moderne ljudske skupine koja je rano stigla iz Afrike i nije genetski doprinijela istočnim Azijcima.

1. Thomas Jefferson-hr

ožujak 15, 2012 kod 12:19 pm

alien`s

2. Petar Pejić

ožujak 15, 2012 kod 12:21 pm

a sta vi necete izmislit

3. Sinisa Milinovic

ožujak 15, 2012 kod 12:43 pm

zašto pračovek,kada su moderni ljudi živeli u to vreme?! Znači onda tako i nas u nekoj budućnosti za 20.000 godina mogu nazivati nekim praljudima!

4. Ivica Kos

ožujak 15, 2012 kod 12:50 pm

Jesu li živi??

5. Ivica Jozing

ožujak 15, 2012 kod 12:58 pm

“Praljudi” su vrste ljudi drugačije od naše (modernog čovjeka). Za ove se to ne zna sigurno. Možda jesu, možda nisu.

ožujak 15, 2012 kod 1:35 pm

Živi i zdravi, samo malo mršavi, rekao bi po slikama…

7. Davor Meštrović

ožujak 15, 2012 kod 1:51 pm

Na prvi pogled mi niti ne izgleda kao čovjek, a kamoli moderni. prije bih rekao čovjekoliki majmun(pogotovo u odnosu na reletivno blisku prošlost, kad je živio). Ovaj nalaz nema veze s ljudima.

8. Marko Ilinčić

ožujak 15, 2012 kod 2:32 pm

Ako je čovjek kažu nastao od majmuna,tj.majmuni su nastali prije ljudi,kako se vrsta majmuna mogla nazvati čovjekolikim???

9. Davor Meštrović

ožujak 15, 2012 kod 2:33 pm

Možda je to majmunoliki čovjek?

10. Mala Mu

ožujak 15, 2012 kod 3:13 pm

ja nevjerujem u ono da su ljudi nastali od majmuna-ako je tako zasto su ti isti majmuni ostali na istom evulativnom nivou kao i prije ,,a pogotovo da je svije t nastao iz mora ko fol izasla riba dobila noge itd,,,itd to smo ucili u skoli iz biologije evolucija po darwinu…pa odakle onda toliko raznolikosti u vrstama…mislim da smo suvise neobavjesteni i neosvejsteni da tako mislimo….ja mislim da je to sve nekako doslo i naseljeno..e sad da li sa druge planete ili vec odakle,,to ni sama neznam….

11. Matija Lulić

ožujak 15, 2012 kod 4:37 pm

čovjek nije evoluirao od majmuna, nego smo imali zajedničkog pretka. pa nije riba isti dan iskočila iz mora i odma dobila noge..:D to se odvijalo postepeno, milijunima godina. postepeno su određeni dijelovi,inače prekriveni morem, sve češće presušili i ta riba se na suhom koprcala perajama, koje su kroz iduće naraštaje postajali jače i jače..to je princip usporediv sa body bulidingom-što više tereta dižeš, ruke ti postaju jače, i obratno. ključan pojam je vrijeme. ništa se ne događa preko noći, nego kroz duga vremenska razdoblja. problem shvaćanja evolucije jest taj da velik broj ljudi to pokušava shvatiti pogledom na vrijeme iz ljudske perspektive, a to je potpuno pogrešno. tako možemo reći da život vinske mušice traje kratko(svega 1 dan) ako se gleda iz ljudske perspektive, a kada bismo gledali iz njihove perspektive to im je dugo vremensko razdoblje. metaforički, ljudski život je zapravo život vinske mušice u usporedbi sa trajanjem evolucije, ili još bolje, životom Zemlje

12. Maja Kostrevec

ožujak 15, 2012 kod 5:03 pm

istina ljudi uvijek brkaju nismo od ljudi nastali nego od istog pretka a onda su nastale druge grane… samo kaj majuni mi se u zadnje vrijeme cine pametnije od ljudi… mozda nemogu pricati kao mi i jos neke stvari ali nisu oni toliko zaostali odlicno su prilagodeni a nisu bas glupi (kad bi usporedivali s ljudima laicki receno)…. u evoluciji ima puno zajednickih pretaka ali su se vrste odvajale i svaka se razvila na svoj nacin ovisno gdje je zivjela itd itd…. to je puno kompliciranije nego sto izgleda i pokusava se pojednostaviti sto je vise moguce pa se onda ljudi jbg zabune…. i da evolucija je trajala milijunima godina nije riba rekla joj idem se malo prosetat na kopno i onda izrasla pluca 🙂

13. Matea Mršić

ožujak 15, 2012 kod 5:46 pm

NE CITAJ OVO. BICES POLJUBLJEN/A NA NAJBLIZI
    PETAK OD LJUBAVI SVOG ZIVOTA. SUTRA CE TI BITI NAJBOLJI DAN U
    ZIVOTU. SAD SI POCEO/LA DA CITAS. NE STAJ. OVO JE TAKO CUDNO.1.reci
    svoje ime 10 puta.2.reci ime svoje majke 5 puta.3.reci ime svoje
    …simp…………atije 3 puta.4.nalepi ovo na jos 4 grupe.Ako to uradis,tvoja… Više… Više… Opširnije… Više
    … simpatija ce te…………… poljubiti na najblizi petak.
    Ali ako procitas ovo i ne nalepis na jos 4 grupe , onda ces imati
    losu srecu.POSALJI OVO NA 5 GRUPA ZA 143 MINUTA.KADA SI ZAVRSIO/LA
    PRITISNI F6 I IME TVOJE SIMPATIJE CE SE POJAVITI NA EKRANU.OVO JE
    TAKO CUDNO ZATO STO ZAISTA RADI

ožujak 15, 2012 kod 7:50 pm

čudna je ta evolucija,uvijek neko iznenađenje,uvijek neka karika nedostaje.ljudska vrsta je genetski inžinjering koji se posložio od ljudi visokih 60 cm do ca.200cm,svi su bili savremenici.do danas je pronađeno preko 30 vrsta ljudskih vrsta,evo da se ponovim kada je čovijek koristio puni kapacitet mozga kojeg mu je evolucija stvorila ako ga sada koristi puno manje,zar to nije činjenica da je genetski modulator predodredio čovijeka alfu na zemlji.jer će čovijek modelirati isebe i druga živa bića.

15. Jasmin Mehičić

ožujak 16, 2012 kod 1:21 am

otkriven novi soj ljudi PC stambeno-špiljski čovjek ozbiljski!

Više u Evolucija