Bakterije i virusi

Kina odobrila testiranje potencijalnog cjepiva protiv koronavirusa na ljudima

Cjepivo, koje je razvila bolnica Zapadna Kina pri Sveučilištu Sichuan u Chengduu, dobilo je odobrenje od Nacionalne uprave za medicinske proizvode.

Kina je odobrila testiranje na ljudima potencijalnog cjepiva protiv koronavirusa koje je kultivirano u stanicama insekata, priopćila je to u subotu lokalna vlast u jugozapadnom gradu Chengduu.

Kina se nalazi usred globalne utrke za razvojem isplativih cjepiva za suzbijanje pandemije COVID-19.

“Korištenje stanica insekata za razvoj proteina za cjepivo protiv koronavirusa, prvenstveno u Kini, bi moglo ubrzati proizvodnju na veliko”, objavila je gradska vlast u Chengduu u obavijesti na društvenoj mreži WeChat, a prenosi Reuters.

Cjepivo, koje je razvila bolnica Zapadna Kina pri Sveučilištu Sichuan u Chengduu, dobilo je odobrenje od Nacionalne uprave za medicinske proizvode te ulazi u fazu kliničkog ispitivanja.

Testiranje cjepiva na majmunima pokazalo je da cjepivo uspješno prevenira SARS-CoV-2 bez vidljivih nuspojava.

Kineski znanstvenici već rade na istraživanjima barem još osam potencijalnih cjepiva protiv koronavirusa koja se nalaze u različitim fazama kliničkih ispitivanja.

Strane tvrtke, kao što su njemački BioNTech i američki Inovio Pharma, također surađuju s lokalnim tvrtkama kako bi testirali svoja eksperimentalna cjepiva u Kini.