Bakterije i virusi

Kineski znanstvenici tvrde da postoje dvije vrste koronavirusa, a jedna je agresivnija od druge

Preliminarno istraživanje koje su proveli znanstvenici sa Sveučilišta u Pekingu i Pasterovog instituta u Šangaju pokazuje da postoje dva tipa novog koronavirusa, i da agresivniji tip čini blizu 70 posto sojeva, dok 30 posto čini jedan manje agresivan tip.

Ustanovljeno je, naime, da je agresivniji tip virusa bio dominantan u ranoj fazi epidemije u Wuhanu, kineskom gradu u kojem je Covid-19 prvi put otkriven krajem prošle godine, objavio je CNBC.

Međutim, učestalost tog tipa virusa opala je od početka siječnja.

Kineski istraživači tvrde da rezultati istraživanja upućuju na zaključak kako je razvoj novih varijacija virusa vjerojatno uzrokovan mutacijama i prirodnom selekcijom, kao i rekombinacijom.

„Ovi nalazi predstavljaju snažnu potvrdu hitne potrebe za daljim neposrednim i sveobuhvatnim istraživanjima koji kombiniraju podatke o genomima, epidemiološke podatke i grafikone s evidencijom kliničkih simptoma pacijenata s bolešću koronavirusa (Covid-19)“, kažu istraživači.

Nalazi su objavljeni u Nacionalnoj znanstvenoj reviji, časopisu Kineske akademije znanosti.