Genetika

Muška homoseksualnost ima temelje u genima?

Nova genetska analiza 409 parova gej blizanaca povezuje mušku homoseksualnost s dvije specifične regije ljudskog genoma. Istraživači kažu da njihovo istraživanje nije dokaz, već poprilično kvalitetna indikacija da homoseksualnost nije samo osobni izbor stila života.

U ovom najvećem istraživanju dosad pokušala se analizirati moguća povezanost genetike i homoseksualnosti. Istraživači s Instituta za istraživanja NorthShore u SAD-u s tim su ciljem analizirali genome 409 parova gej blizanaca tijekom 5 godina.

Istraživački tim, pod vodstvom genetičara Alana Sandersa, identificirao je dvije regije ljudskog genoma koje imaju jasnu povezanost s homoseksualnošću – jedna regija detektirana je u X kromosomu, a druga u srednjem zavijutku kromosoma 8. Prema Andyju Coghlanu, regija X kromosoma pod imenom Xq28, prva je identificirana kao moguća veza s homoseksualnošću 1993. godine, i prethodno je bila povezana sa seksualnim ponašanjem životinja. Veza između homoseksualnosti i druge regije, nazvane 8g12, predložena je 2005. godine.

A sada, u istraživanju triput većem nego ijedno dosada, te genetske regije još jednom su izdvojene. „To pobija napomenu da je seksualna orijentacija izbor”, kaže Sanders.

Sanders i njegov tim proveli su 5 godina skupljajući uzorke krvi i sline dvojajčanih blizanaca iz 384 obitelji. Uzorci dobiveni od dvojajčanih blizanaca imaju prednost jer oni dijele 50% genetskog materijala, što znači da imaju veću statističku vrijednost, za razliku od ostalih. Jednojajčani blizanci su i još bolji uzorak  jer su genetski identični, ali njih ima manji broj pa nisu uzeti u obradu.

Tim je koristio genetske markere kako bi identificirao jednostavne nukleoidne polimorfizme (eng. single nucleotide polymorphisms; u daljnjem tekstu SNPs), najčešći tip genetskih varijacije u ljudskim genima, te u konačnici izmjerio koliko ih dijele dvojajčani blizanci.

„Jedina karakteristika koju je u jednakoj količini dijelilo svih 818 muškaraca je homoseksualnost. Pošto su u pitanju dvojajčani blizanci, mnogi nisu imali iste gene, zbog čega su im varirale i neke druge karakteristike, poput boje kose, visine i inteligencije”, kaže Coghlan. „Prema tome, bilo koje SNPs koje se stalno pronalaze u istim genetskim regijama u više parova blizanaca, značile bi da su povezani sa seksualnom orijentacijom.”

Tim je identificirao pet SNPs-a, a najčešći između blizanaca bili su Xq28 na X kromosomu i 8g12 na kromosomu 8. No, istraživači su oprezni i dodaju da to ne znači da su pronašli ‘gej gene’, iako sugeriraju da te regije mogu bio dio kombinacije više faktora (i genetski i okolinski) koji određuju seksualnost osobe. Možda prisutnost tih regija u genomu osobe predstavljaju samo predispoziciju za homoseksualnost.

„Vrlo zanimljiv aspekt ovog istraživanja je to da potvrda dolazi od tima koji je u početku bio skeptičan i kritičan prema prijašnjim sličnim istraživanjima”, zaključuje Andrea Camperio Ciani sa Sveučilišta u Padovi u Italiji.

Genetičar Robert Green s Harvarda izjavio je da je to „novo istraživanje intrigantno, ali ni u kom slučaju ne podastire neoborive dokaze o genetskom uzroku homoseksualnosti.”

Rezultati su objavljeni u časopisu Psychological Medicine.

1. Nikola Lugovic

studeni 30, 2014 kod 2:09 pm

Naravno. Mozda cak epigenetika ima svoje prste u tome.

2. Emir Oruč

studeni 30, 2014 kod 2:12 pm

Sta reci,a da nekoga ne uvrijedis? Boze,oprosti robovima svojim. 🙂

3. Ziki Tiki

studeni 30, 2014 kod 2:15 pm

Fizicko tijelo je samo iluzija, osoba se zaljubljuje u osobu, ne u spol 🙂

studeni 30, 2014 kod 3:14 pm

Istospolna Ljubav Bi Ponajprije Mogla Biti Istospolna Mržnja Dvoje Ljudi Koji Su Iz Nekog Razloga Izbačeni Iz Zajednice Odnosno Ne Prihvačeni Od Suprotnog Spola … Te Iz Očaja Ulaze I Takvu Jednu Zajednicu Mrzeći Sebe I Onoga Pored Sebe I One Normalne Koje Susreču U Svojem Životu …

prosinac 9, 2014 kod 11:43 am

to si pretpostavljam čuo na misi!?

studeni 30, 2014 kod 3:26 pm

Zamisli da nađes ljubav svog zivota (mozda si ju i nasao) i da ta osoba promijeni spol. Da li bi i dalje bio s tom osobom? Osim toga,ako smo nastali od muskarca i zene,onda smo svi mi i muskarac i zena. Jedna strana uvijek prevagne, ugl ovisno o spolu kojeg covjek dobije. Tako da, ja i dalje tvrdim da je materijalno tijelo samo materija koja je ogranicena i nije vjecna,a bitno je ono sto je vjecno i ono sto nas privlaci kod druge osobe – dusa. A svrstavati ljude u normalne i bolesne po seksualnosti je generaliziranje,a kad covjek generalizira sam sebe ogranicava i mentalno i duhovno. A ovo sto kazes su, da prostis, gluposti. Znam puno gay ljudi i nikom se ovo sto si napisao nije desilo 🙂

• Ismihana Hukelić

studeni 30, 2014 kod 4:38 pm

Ako je sve to divno i prirodno i ako smo svi i muskarac i zena, hajde da vidim novo ljudsko bice stvoreno od 2 muskarca ili dvije zene. Cak se i u fizici + i – privlace

studeni 30, 2014 kod 5:18 pm

Ja ne govorim o fizici nego o metafizici, necem transcedentalnom, duhovnom, neopipljivom i vjecnom 🙂

studeni 30, 2014 kod 5:30 pm

Polovi postoje da bi se geni mešali. Geni dva muškarca se ne mogu mešati te je to perpetu mobile.

studeni 30, 2014 kod 5:34 pm

Tako je,ali ne mora se svaki zivi covjek razmnozavati,jel tako?

4. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 2:16 pm

Vjerojatno ce i biti tako nesto…samo se sjetite kako su nekad vjestice gorile i tko ih je palio..pa da ne ponavljamo povjes opet..gorio je i Galileo…zato vjerujem da ce biri genetika tj priroda

5. Tiho Perković

studeni 30, 2014 kod 2:22 pm

I srčane bolesti imaju temelje u genima, pa se i dalje nazivaju bolestima. Ne vidim kako bi ovo trebao biti argument u korist homoseksualnosti.

studeni 30, 2014 kod 2:38 pm

Srčane bolesti se nazivaju bolestima, jer čine loše srcu. Homoseksualnost ni na koji način ne narušava zdravlje i nikome ne čini loše – niti osobi koja je homoseksualna niti drugima.

studeni 30, 2014 kod 2:44 pm

Homoseksualnost itekako loše utječe na kvalitetu života tih osoba, posebno kada žele spojiti nespojive stvari. Tipa imati djecu. Ako ćemo pričati o rizicima spolnih bolesti kod takve populacije, onda ti teorija potpuno pada u vodu. Ali dobro, ni daltonizam po tvojoj definiciji nikome ne čini ništa loše, pa se naziva bolest. Zašto je to tako? Zato jer granom koja se bavi daltonizmom upravlja medicina i znanost, a granom koja se bavi homoseksualnošću upravlja politika i kvazimedicina.

studeni 30, 2014 kod 2:51 pm

Homoseksualnpost kod homoseksualnih osoba loše utječe na kvalitetu života samo i jedino zbog konzervativnih i ograničenih ljudi. Da nije navedenih, problem osnivanja obitelji ne bi postojao.
      I rizik za spolne bolesti nije ništa veći ni manji nego kod osoba heteroseksualne orijentacije!

studeni 30, 2014 kod 2:53 pm

To da dva muškarca ne mogu imati svoju vlastitu, biološku djecu je genetski preodređeno. Dva muška primjerka BILO KOJE životinjske vrste na svijetu ne mogu imati djecu.
      A, što se tiče spolnih bolesti, svatko može dobiti spolnu bolest, bez obzira na seksualnost i spol. Virusi i bakterije ne diskriminiraju, za razliku od ljudi.
      P.S. Daltonizam očito čini loše osobi koja je daltonist, jer takva osoba ne može vidjeti boje.

studeni 30, 2014 kod 2:55 pm

Problem osnivanja obitelji postoji zbog majke prirode, a ne zbog konzervativnih ljudi. Što se drugog dijela tiče, gdje si čitao te podatke? U iskoraku? Davide, tvoj problem je što za slučaj daltonista ne relativiziraš moguće probleme zbog te bolesti, dok kod homoseksualaca relativiziraš.

studeni 30, 2014 kod 3:00 pm

Pokazala su istraživnja.
      A ti si svoje navedeno, da su rizici za spolne bolesti veći pročitao u Glasu Koncila ili? Ajde nemoj.
      Homofbni ljudi više ne znaju šta bi smišljali pa smišljaju gluposti poput navedene.

studeni 30, 2014 kod 3:01 pm

To sam i rekao, Tiho. To što neki istospolni parovi posvajaju djecu ili ih dobivaju kroz surogat-majke, to je druga stvar.
      To je činjenica koja se uči još u osnovnoj školi iz biologije. Spolne bolesti nisu ništa drugačije od prehlade ili gripe, samo se drugačije prenose.
      Istina, daltonisti imaju problema kod obavljanja svakodnevnih poslova i slično, i nije im lakše nego drugim, “normalnim” ljudima. No, kao i kod homoseksualnosti, to nije zbog njih samih, jer oni to ne mogu promijeniti, već zbog društva i načina na koji ovaj svijet funkcionira.

studeni 30, 2014 kod 3:04 pm

Uvjek Sam Se Pitao Zašto Homosekualci Baš Vole Isti Spol A Ne Različit … Ne Razumijem U Čemu Je Razlika U Samom Spolnim Činu … Mislim Zašto Ne Kužite Da Je Suprotni Spol Ljepši I Da Je NPR Ljepša Žena Od Muškarca I Obrnuto U Slučaju Ženske Populacije … Uzput Rečeno Ja Pouzdano Znam Da Se Ja I Moja Žena Nečemo Nikada Zaraziti Nekom Spolno Prenosivom Bolešću … Osim Tog Istospolni Parovi Su Daleko Nemoralniji U Svojem Ponašanju I Daleko Skloniji Promiskuitetu … Uostalom Gdje Je Garancija Heteroseksualnim Osobama Da Nisu Bile Ili Da Če Biti U Kontaktu S Jednom Takvom Osobom … Tada Bi Bilo Dobro Napraviti Jedan Takav Registar Da Znademo Tko Je Tko …

prosinac 9, 2014 kod 11:50 am

ajde raspravljaj argumentirano, barem pokušaj
        ovo što pričaš je čisti fašizam, tko se sa kime u krevetu makljaži to se tebe ne tiče, kao i što se nikoga ne tiče šta radiš ti i tvoja žena,..
        rizik od spolno prenosivih bolesti raste promiskuitetom, što se odnosi na sve skupine,…
        a to o moralu, kako objašnjavaš postaojanje prostitucije od početka svijeta i vijeka? na kraju krajeva i marija magdalena je bila prostitutka, ….

studeni 30, 2014 kod 3:06 pm

Lijepo pokazuju podaci o postotku zaraženih HIV-om. Tvoje ignoriranje to neće promijeniti. Čak i da prihvatim taj politički konstrukt zvan “homofobija”, koji popunjava onu poslovicu “dobra parola zaustavlja analizu na 50 godina”, moram pitati gdje točno vidiš elemente homofobije kod mene? Ja ne mogu shvatiti. Davide ja ne govorim o društevnim normama, nigdje nisam pričao o ovome sa moralnog aspekta. Ja govorim o mogućim fizičkim problemima koje homoseksualnost čine bolešću ili barem neispravnom devijacijom.

• Elvis Džoić

studeni 30, 2014 kod 3:08 pm

studeni 30, 2014 kod 3:10 pm

Ivica, spolna bolest ne može se samo odjednom stvoriti iz ničega. Ona se prenosi s čovjeka na čovjeka, a vaša žena i vi nećete dobiti spolne bolesti jedno od drugoga, jer imate spolni odnos samo jedan s drugim. Barem pretpostavljam da ste joj vjerni i ona vama.
      Seksualna orijentacija može se usporediti sa sladoledom. Svi imamo najdraži okus sladoleda. Meni je, npr, draža vanilija od čokolade i svaki puta kada iz nekog razloga jedem sladoled od čokolade mislim o vaniliji, jer mi se ona više sviđa i ukusnija mi je. Tako je i sa spolnom orijentacijom. Nekome se sviđaju dečki, nekome cure, nekome i dečki i cure.

studeni 30, 2014 kod 3:14 pm

Tiho, to je kao da kažeš da nisi rasist, ali da radije ne bi dopustio crncima da imaju jednako pravo dobiti posao koji ti možda imaš i slično.
      HIV/AIDS se lakše prenosi u gay populaciji, pogotovo je tako bilo u počecima te bolesti, jer neki misle da zapravo nema potrebe za korištenjem zaštite, pošto nitko od dvoje ljudi u takvom spolnom odnosu ne može zatrudnjeti. Naravno da se ona mora koristiti bez obzira na to, iako to očito svima nije jasno.

studeni 30, 2014 kod 3:15 pm

Gdje sam ja točno rekao da ne bi dopustio homićima da imaju jednako pravo dobiti posao ili nešto slično? Vidiš, koliko ja znam, posebno u liberalnim zemljama, ta populacija najredovnija je po pitanju korištenja zaštite. Pa su opet vodeći. Tko tu koga, ja ne znam…

studeni 30, 2014 kod 3:19 pm

Radi se o genetskoj grešci ili eventualno o nekakvoj urođenoj hormonalnoj neravnoteži, u svakom slučaju, to će se u budućnosti moći liječiti, već sada se može izliječiti kod miševa i vinskih mušica, to je znanstveno dokazano. Davide, analni otvor nije spolni organ, očigledno je kako to nije nešto normalno, znaš i sam da takve sklonosti nemaju apsolutno nikakvu biološku svrhu.

prosinac 9, 2014 kod 11:57 am

čuj, dobro je znati čemu služi analni otvor, očito ne znaš da mnogi heteroseksualni parovi prakticirjau analani sex, valjda i oni imaju genetsku grešku, ili bolje rečeno, svi koji nisu hrvati katolici valjada imaju genetsku grešku i treba ih liječeiti jer ne misli i ne rade kao ti 😉

studeni 30, 2014 kod 3:19 pm

Pitao si gdje vidim elemente homofobije kod tebe. Vidim po tome što ovdje već sat vremena raspravljaš sa mnom o tome da ne postoji genetska osnova za homoseksualnost i čak si je neizravno u svojem prvom komentaru nazvao bolešću.

studeni 30, 2014 kod 3:23 pm

Vladimire, ni usta nisu spolni organ, ali vjerujem da si i ti sam vjerojatno mnogo puta maštao o oralnom zadovoljavanju.
      Ono što netko radi u svojoj spavaćoj sobi s nekom drugom osobom koja je na to pristala ni na koji način se ne treba ticati ikoga drugog.

studeni 30, 2014 kod 3:24 pm

Čekaj, ja sam homofob samo zato što ne prihvaćam zapadnjačke paradigme zdravo za gotovo, nego ih želim analizirati i donijeti VLASTITO stajalište o njima? Iako nijednom rječju nisam vrijeđao homoseksualce. Vidiš, takva logika i takvo ponašanje su glavni razlog neprihvaćanja homosekusalca. Mene osobno ne dira emotivno tvoja uvredljiva logika, međutim manje inteligentne ljude dira, pa popizde. Tvoja logika govori da svi mi MORAMO PRIHVATITI homoseksualnost kao mešto ispravno. A ne tolerirati. Tolerirati nešto znači ne slagati se s nečim ,ali isto tako dopuštati mogućnost postojanja tog nečega. Današnja politika kojom si i ti izmanipuliran, ne bori se za toleranciju, nego za homo diktaturu.

• Zoran Maksimovic

studeni 30, 2014 kod 3:39 pm

Vladimir Matagić : da su u prirodi stvari poređene po tvojoj logici “svrhe”, kiša nikad ne bi padala nad morem.

Tiho, biti gay ne znači biti neplodan. Gay i lezba mogu imati djecu ako to žele iako su oboje istospolno usmjereni. Dovoljno je samo sijeme, zličica za limunadu i plodna maternica. A sve ostalo moraliziranje je nepotrebno. Zato nemaš ni najmanje potrebe govoriti o majci priroda u konteksu gay parova. Oni mogu imati djecu ako se udruže gay i lezbo par, samo je potreban malo drugačiji prostup. Malo više dogovaranja a i djetetu rođenom takvoj majci i ocu nikad neće faliti društva jer umjesto dvije, tu su četiri osobe. 🙂

studeni 30, 2014 kod 3:45 pm

To je varanje, samih sebe. Meni ne bi palo napamet da se jebem sa muškarcem zbog nekog svog sebičnog interesa. Ja govorim o domeni odeđene seksualne orjentacije. To je kao da kažeš: ” Otkud ti da zec ne može prirodno letjeti? Pa uhvati se za orla i leti! ” . Nema previše smisla, jel tako? Spavanje sa lezbom ide van njegove seksualne orjentacije.

studeni 30, 2014 kod 4:18 pm

Vladimir, nemoj molim te. Šta će se moći liječiti? Pa u 21. st. smo, a ti pričaš o liječenju homoseksualnosti. Stvarno?

Tiho, tvrdiš da nisi homofob, a izjavljuješ da se muškarac jebe sa muškarcem radi osobnih interesa. To je kao da ja velim da se jebeš sa curom (kad nemate u planu napraviti dijete) radi osobnih interesa.To nisu interesi, to je seksualni nagon. Imaš potrebu zadovoljit svoj seksualni nagon, samo što ga ti zadovoljavaš sa osobom suprotnog spola, dok ga homoseksulaci zadovoljavaju sa osobom istog spola. That’s all.
      Gay osobe ne privlači suprotan spol, kao što tebe ne privlači isti spol. Sumnjam da ćeš pristat na sex sa muškarcem, a nećeš jer te to ne privlači.
      I ne kužim čemu imate toliku potrebu dokazivat nepotrebne stvari. Kad ti je osoba homoseksualne orijentacije učinila išta nažao? Nikad, pa prema tome nema potrebe za marginaliziranjem i to još u 21. st.

• Dzevad Dolin Dolic

studeni 30, 2014 kod 5:08 pm

Evo video koji sve objasnjava ,ali ako znate engleski https://www.youtube.com/watch?v=tEUAo4tQ4m0

studeni 30, 2014 kod 5:08 pm

Ne, tvrdim da se Zoranov navedeni muškarac jebe sa ženom iz sebičnih interesa, jer to nije u domeni njegove seksualnosti. Seksualni nagon, pogodio si bit. Što je seksualni nagon? To je podsvjesni mehanizam ugrađen u sva živa bića, taj mehanizam ih tjera na razmnožavanje. Rezultat je seksualna želja. Ovisno o stupnju svijesti, biće može kontrolirati svoju seksualnu želju. Manje svjesna bića će praviti djecu svaki put kada im se digne, više svjesna bića će izanalizirati koliko im je pametno u ovom trenutku imati dijete zbog egzistencijalnih pitanja. Svaki seksualni nagon koji biće tjera na razmnožavanje sa objektom ili subjektom s kojim to nema i nikad nije ni imalo, niti će ikad imati, ni teoretske šanse, je devijacija, bolest, nazovi kako hoćeš. U to spadaju nekrofili, pedofili, zoofili, homoseksualci, aseksualci… Od svih skupina meni osobno moralno su prihvatljivi jedino homoseksualci i aseksualci. A zašto imam potrebu dokazivati za tebe nepotrebne stvari? Napisao sam to maloprije, zato jer mi se NAMEĆE, ne da toleriram homoseksualce (objasnio sam što znači tolerancija) , nego da se složim sa svime što oni kažu bez pogovora. Ako to ne napraviš, onda si homofob. I onda ja dobivam strašnu želju da kontriram diktaturi.

studeni 30, 2014 kod 5:46 pm

Gledajte, svaki vaš komentar nakon mojeg prvog komentara govori više o vama, nego o meni. Ja ne kažem da svi moramo prihvatiti homoseksualnost kao životni izbor i da svi moramo postati homoseksualci. Samo kažem da nema razloga nekoga izdvajati, šikanirati i ne dati mu prava samo zato što je taj netko drugačiji. To nije nikakva zapadnjačka paradigma, nego zdrav ljudski razum. Ako je netko dobar prema meni, ja ću biti dobar prema njemu, bio on gay, bi, trans, Musliman, Židov, crnac ili Azijat. I TO je tolerancija, Tiho!

studeni 30, 2014 kod 6:00 pm

Što to točno govori o meni? Ne razumijem. To što si ti naveo jest tolerancija. Tvrdiš da ne moramo svi prihvatiti homoseksualnost kao nešto “pozitivno”, a mene nazivaš homofobom iako nemaš nikakve osnove za to. Konstantno mi pričaš o šikaniranju, iako ja osobno nisam ni spomenuo homoseksualce kroz moralnu ili religijsku prizmu. Zapadnjačka paradigma je kada zastupnik u Italiji želi uvesti kazne zatvora do 12 mjeseci za svakoga ko KAŽE da pod pojmom brak smatra zajednicu muškarca i žene. Ja osobno vjerujem da je većina homoseksualca jedna uglavnom prosječna skupina ljudi, međutim njihovi aktivisti su aagresivni, netolrantni, diktatorski nastrojeni idioti. Što nije čudno, to je inače svojstveno za aktiviste bilo kojeg tipa. I ne želim da mi mišljenje kroji takav tip ljudi. Ja sam razgovarao sa homosekusalcima koji nemaju apsolutno nikakav prigovor na moj način razmišljanja, iako se ne slažu samnom. Čak me ni oni nisu nazivali homofobom, kao ti sada.( ps., ne moraš me persirati)

• Filip Stakleni Škalic

studeni 30, 2014 kod 8:19 pm

Tiho Perković svaka čast,,, dao si im sve argumente a oni tebi niti jedan dostojan čitanja, a vi ostali žalim vas, vi ste od normalnih ljudi napravili homofobe i konzervativce,,,naj smješnije mi je kada netko kaže da je nastao problem u pravima lgbt osoba zbog konzervativaca,,, nebudite smješni svi znamo tko je kriv za sve nedaće i probleme po ovom pitanju,,, ponašaju se kao militantne skupine,,, normalna osoba nesmije prošetat gradom u kupaćem ljeti bez kazne od 100 eura, a meni je prije par godina policajac rekao da mogu dobit kaznu od 500 eura radi ljubljenja na javnom mjestu, a pederi i lezbe se potiču da okupiraju cjele centre gradova diljem europe pod višemilijunskom zaštitom i troškom pritom pokazivajući najgnjusnije radnje koje normalan čovjek nemože zamislit… a ti davide samo 2 stvari : 2+2 NIKADA NEĆE BITI 5, ako ti to neshvaćaš stvarno mi te žao, i baš me zanima kolika bi tebi tolerancija bila kada bi se tuđa takla u tvoju………. živimo u svjetu u kojem JAČI TLAČI to zapamtite , takva pravila su bila prije biti će sada i u budućnosti, s tim se pomirite…. bit demokracije nije u tome da svima bude jednako, to je naprosto neodrživo, to su bajke za malu djecu, to je iskvarena verzije demokracije koje nemogu uspjeti bez problema………. ONAKO KAKO KAŽE VEĆINA TAKO TREBA I BITI…….. reci mi da si peder i da hoćeš dovesti svog dečka u kuću, govorim banalno,,,, što bi ti roditelji rekli,,, znaš i sam ,,, kao i 80 posto kućanstava na zemlji dobio bi odgovor da te roditelji vole a da svoj pederluk odneseš u podstanarstvo i to je tako i točka, nemožeš radit što hoćeš,,,, mogao bi ti sad tako u nedogled različitih primjera navesti, JEDNAKOST NE POSTOJI, pitaj gazelu i tigra postoji li jednakost, vatru i vodu, predsjednika i beskućnika, zatvorenika i njegovog čuvara , KAKVA JEDNAKOST LJUDI MOJI ZAŠTO IZMIŠLJATE TOPLU VODU

studeni 30, 2014 kod 10:08 pm

Tiho, onda u tu bolesnu i devijacijsku skupinu spada i sex sa curom ako nemate u planu razmonožavanje. Jel tako?
      Filip, o cem pak ti pričas. Niko ne traži jednakost na način na koji si ti to naveo. Traži se samo da se LGTB osobe pusti na miru, jer vjerovao il ne, ne pušta ih se na miru. I molim te nemoj spominjati gay paradu i osiguravanje iste kao uzaludno trošenje novaca. Radi se o jednom danu u godini, a osiguranje je nažalost potrebno iz sam znaš kojeg razloga.
      I opet, ne spominjite više trošenje novaca. To je policiji i posao, štićenje građana. A pričam li o tome kao ti, odnosno o trošenju novaca, daj mi molim te reci koliko para ode na osiguranje jedne utakmice, a u godini ih ima ne znam koliko.

studeni 30, 2014 kod 10:16 pm

Taj dio sam objasnio.

• Željka Vrebac

prosinac 1, 2014 kod 4:10 pm

tu se govori o mutacijama 🙂

prosinac 2, 2014 kod 9:44 pm

Tiho, homoseksualnost je postojala kao pojava mnogo prije nego je prozapadnjacka kapitalisticka masinerija proglasila bolesti. A nakon par decenija intenzivne i ocito vrlo uspjesne propagande se izbacila iz americke liste psihijatrijskih bolesti. Ali ti se osjecas vrlo ugrozen zbog toga? Dalje, nikad ali nikad sa svojom rukom (i/ili drugim prirucnim sredstvima) neces moci napraviti dijete, da li cemo i masturbaciju onda ostaviti kao bolest? Sta je sa usvojenom djecom i samohranim roditeljima, da oduzimamo djecu svima koji ne zive u kompletnim i naizgled idilicnim porodicama? Ili da ih ipak ostavimo prijateljima i cimerima koji seksualni nagon zadovoljavaju sa komsinicama jer tehnicki bi njima i mogli jednom napraviti djecu? Dalje, seksualnost kod ljudi nema za jedini cilj razmnozavanje. Orgazam je prirodni nacin opustanja misica, balansiranja neurotransmitera i ispustanja akumulirane frustracije te mnogo prirodniji nacin pripreme za spavanje od fb i TVa npr. Dodatna uloga seksualnog odnosa je jacanje intime i bliskosti izmedju partnera cime se povecava vjerovatnoca da ce partneri ostati vjerni i odani (garancije nema naravno). A zato ima vise nego dovoljno primjera homoseksualnosti i medju zivotinjama. Filip, vecina nije i jaca, moc je rasporedjena drugacije i uvijek ce tako i biti, osim u rijetkim ratnim i anarhicnim situacijama masa moze samo imati moc da slobodno bira manjinu koja ce raditi za njih i za sveopste dobro, ali to podrazumijeva iskorjenjivanje predrasuda i stereotipa koje se u nasim krajevima smatraju svetom tradicijom. I ne znam gdje su ti zaprijetili da mozes dobiti kaznu za ljubljenje, to je uglavnom odredjeno na vrlo lokalnom nivou. I btw po tebi je normalno hodati u donjem vesu za kupanje po ulici ali ako je u bojama i dezenima u skladu sa heteroseksualnom orjentacijom? A ovo mijesanje pedofilije, nekrofilije sa homoseksualizmom – samo pogledajte kako su rijeci sastavljene – mijesanje filija sa seksualnom orjentacijom je mijesanje baba i zaba. Za ove koji tvrde da je svaka devijacija bolest – bijelci su onda bolesni zbog nedostatka melatonina u kozi sto je genetski predodredjeno, plavooki i zelenooki takodje, a o plavokosim i ridjokosim da ne govorimo! A cesto su i slabijeg imuniteta pa em se cesce zaraze, em jos i kostaju, a da sastavimo registar pa da ih lagano izolujemo kako je neko vec spomenuo…

prosinac 2, 2014 kod 10:09 pm

Da. Uvijek se osjećam ugroženo kad mi netko govori da bijela boja nije bijela, nego npr. crvena. Što se tiče ruke i pomoćnih sredstava, baviš se posljedicama a ne uzrocima. Ponovo pokušaj shvatiti moj komentar o seksualnom nagonu. Dalje, djeca iz nabrojanih zajednica se uvijek osjećaju barem malo zakinuto. Ja nikad nisam čuo da je neko dijete reklo da mu je drago što nikad nije imalo oca. Dalje, seksualnost IMA JEDINI CILJ produženje vrste. Sve ostalo su SPOREDNI EFEKTI. To je kao da kažeš, da je jedna od bitnijih stavki automobila to što se možeš grijati u njemu. Da, možeš se grijati, i grijanje je ugodno i korisno, ali to nije osnovni smisao automobila. Osnovni smisao automobila je jedan, a to je prijevoz. Nikad nisam shvatio taj argument sa žiotinjama. I karcinomi postoje kod životinja, i to je dokaz za šta? Drugo, životinjska homoseksualnost je slična onoj zatvorskoj. Muški se jebu međusobno jer nemaju šta drugo u tom trenutku, a čim izađu iz zatvora idu kod kurvi da zadovolje svoju istinsku seksualnost. Čekaj, kakve veze ima kako su riječi sastavljene? Ne razumijem? Pa ne čine seksualnost riječi koje su ljudski konstrukt, nego procesi unutar mozga. Ako su procesi poremećeni, poremećena je percepcija seksualnost što dovodi do nabrojanih devijacija, tj. bolesti. I kao što sam rekao, homoseksualnost je odnos između dvije odrasle osobe, aseksualnost je osobna stvar, tako da su te dvije devijacije prihvatljive. Zbog toga nemam apsolutno ništa protiv takvih osoba, niti na njih gledam drugačije nego na ostalje ljude. Samo želim reći da njihovo stanje smatram bolešću. Recimo ti imaš laganu prehladu, i ja kažem da si bolesna. Pošto je prehlada lagana, ti smatraš da nisi bolesna. Ima li smisla da ti mene proglasiš Ana Abramušić-fobom zato jer smatram da si bolesna? A nikad ti ništa nisam napravio. I ja apsolutno nigdje nisam rekao da je SVAKA devijacija bolest. Ali ova je, zato jer direktno utječe na produženje vlastitih gena. A produženje vlastitih gena je apsolutno prvi cilj kod svih živih bića na planeti. Počevši od gljiva, spužvi, pa biljaka, životinja, do ljudi. Ukoliko to nije tako, živo biće je bolesno, i zauvijek umire.

prosinac 3, 2014 kod 1:56 pm

Prvo ti je neko rekao da je bijela boja i bijela i boja. Nekoga si vec poslusao pa se sad opires slusanju nekoga novog. (Bijelo nije boja nego nedostatak boje btw). Dakle, homoseksualnost je nazvana bolescu 1886. a 70tih je izbacena iz liste psihijatrijskih oboljenja. Da li je ili nije bolest nije pitanje na koje odgovara javnost, religija, politika ili mediji nego medicina. Cak i da si ljekar nije tvoje da odlucujes o tome, kao ni moje. Nase moze biti da iz naucne osnove istrazujemo i debatiramo te doprinesemo boljem poznavanju materije, u slucaju da nam je to uze podrucje profesionalnog djelovanja. Da li je tebi i u tvojoj kuci prihvatljivo ili nije se pitas samo ti.
      Pitanje nagona, da te citiram “Što je seksualni nagon? To je podsvjesni mehanizam ugrađen u sva živa bića, taj mehanizam ih tjera na razmnožavanje. Rezultat je seksualna želja. Ovisno o stupnju svijesti, biće može kontrolirati svoju seksualnu želju. Manje svjesna bića će praviti djecu svaki put kada im se digne, više svjesna bića će izanalizirati koliko im je pametno u ovom trenutku imati dijete zbog egzistencijalnih pitanja. Svaki seksualni nagon koji biće tjera na razmnožavanje sa objektom ili subjektom s kojim to nema i nikad nije ni imalo, niti će ikad imati, ni teoretske šanse, je devijacija, bolest, nazovi kako hoćeš. U to spadaju nekrofili, pedofili, zoofili, homoseksualci, aseksualci… ” U predzadnjoj recenici si dakle zakljucio da sve sto teoretski ne moze dovesti do razmnozavanja je “devijacija, bolest, nazovi kako hoces”, a to je i masturbacija koja je takodje dugo bila a na nekim mjestima je i danas, zabranjena. Ne razumijem dio o posljedicama i uzrocima, tebi je OK masturbiranje i taj izbor zadovoljenja nagona je OK, a homoseksualna relacija nije jer je to devijantno?
      Obzirom da ovako evolucionisticki tumacis ovu pojavu, pokusat cu te podsjetiti da je i sama evolucija neseksualna pojava u cilju produzenja vrste, te da je komletna civilizacija nastala u cilju produzenja vrste / ljudska vrsta je davno prestala funkcionisati na nivou gljiva i spuzvi gdje se kvantitetom borilo protiv izumiranja. Neki ljudi i danas ce izroditi preko 10 djece pa ko prezivi pricat ce, dok se drugi “malo svjesniji” ogranice da bi manjem broju djece dali vece sanse da prezive i odzive kvalitetniji zivot, i prenesu gene dalje. Pri tome ponovo, i u ljudskom i u zivotinjskom svijetu homoseksualnost je uobicajena pojava od kada se biljezi istorija/povijest i ukazuje da formiranje zelje iz seksualnog nagona NEMA iskljucivu vezu sa produzetkom vrste i devijacijom iste. Ponovo, gljive vjerovatno nemaju ono sto si ti nazvao sporednim efektom, ali porediti seksualni nagon gljiva biljaka i ljudi je blago receno smijesno. Izgleda da je potrebno pa cu ti reci da gljiva kad ogladni nece smisljati sta bi voljela jesti i kako to skuhati ili gdje zaraditi da kupi to sto joj se jede. Veza nagona i formiranja zelja je toliko neuporedivo kompleksnija kod ljudi koji imaju svijest u odnosu na ziva bica koja si naveo da mi je tesko zamisliti koji dio tu treba objasnjenja. I da, homoseksualna populacija itekako moze pomoci i pomaze povecanju kvalitete zivota sto svojim bliskim srodnicima sto ostatku covjecanstva. Istrazivanja se bave i tom temom, npr koliko se bave djecom svojih bliskih srodnika. A da ne govorim o realnim mogucnostima da zaista i imaju svoje dijete cak i bez seksualnog odnosa sa osobama suprotnog spola.
      Sto se tice potpunih i nepotpunih porodica, uvjerila sam se mnogo puta da bi djeca bila sretnija da su im njihove naizgled savrsene i potpune porodice bile ipak nepotpune. No to nije bila poenta price. “Dobrih” i “losih” ljudi a time i roditelja ima i medju homoseksualnim i heteroseksualnim osobama, seksualna orjentacija nije faktor na osnovu kojeg se to moze zakljuciti.
      TI ne razumijes zasto poredjenje sa zivotinjama ali nas rado poredis sa gljivama. OK.
      “Rijeci” u strucnoj literaturi mnogo govore ljudima koji se time bave. U slucaju i nagona opisuju se kvalitatitvnim i kvantitativnim varijacijama te postavljanjem granica normalnosti. Zato sam ti paznju skrenula da ne mijesas filije sa seksualnom orjentacijom a tek ne sa kontrolom nagona.
      Iz ranijih komentara i nisam bas ovo zakljucila ali dobro ” I kao što sam rekao, homoseksualnost je odnos između dvije odrasle
      osobe, aseksualnost je osobna stvar, tako da su te dvije devijacije prihvatljive. ” U tome i jeste poenta izbacivanja homoseksualnosti iz grupe gdje su nekrofili, pedofili, zoofili itd a cime prestaje biti psihijatrijsko oboljenje prema americkoj psihijatrijskog udruzi.
      u slucaju price o prehladi kao bolesti ili ne, ako bi insistirao da prihvatim tvoje misljenje a pri tome nisi lijecnik / smatrala bi da si presao granicu i distancirala bi se od tebe, a ako bi se osjecala ugrozenom vjerovatno bi se posvadjali i moguce da bi eskaliralo do nivoa anafobije 😀

prosinac 3, 2014 kod 5:55 pm

Komentiraš moju usporedbu sa bojama, tako što se dotičeš apsolutno nebitne stvari u ovoj raspravi. Zašto? Zato kako bi sebe prikazala okolini kao super inteligentnu osobu. Indirektno napadaš mene, a ne moje argumente. To je karaktersitično za osobe koje shvate da nemaju dovoljno dobre argumente. Taj nedostatak sposobnosti očituje se u tvom neshvaćanju mog komentara o seksualnom nagonu. Citiram: ” tebi je OK masturbiranje i taj izbor zadovoljenja nagona je OK ” , ti masturbaciju nazivaš IZVOROM nagona. To je kao da kažeš da vodenica pokreće izvor rijeke. Koristiš inverznu logiku. Orjentiraš se na samo igranje s rukom, dok se ne dotičeš motiva igranja s rukom. Motiva koji stvara potrebu na izražavanje seksualnosti. Ili da pojednostavim, motiva zašto mi se u tom trenutku digao i zašto sam morao upotrijebiti ruku. Ajde pokušaj opet shvatiti. Dalje, pa šta ja radim nego debatiram, i na osnovu vlastitih spoznaja donosim zaključke? I tko je uopće spominjao nametanja pravila iz moje kuće? Pričaš potpuno nepovezane stvari, namećeš mi zaključke koje niti sam mislio niti rekao. Konstantno. S druge strane, očito slabo pratiš cijelu situaciju čim si uvjerena da ovom temom potpuno upravlja medicina. Tj. pratiš isključivo “mainstream” informacije. Dalje, nekad je kvantiteta odgovarala kvaliteti, danas to nije tako. Danas kvantitet odgovara nekvalitetu. To si odlično zaključila. I potvrdila moj komentar da je smisao svakog bića širenje vlastitih gena na što optimalniji način. Postojanje homoseksualnosti oduvijek je samo pokazatelj da ta bolest/devijacija postoji oduvijek. Kao što postoji i zoofilija, nekrofilija, pedofilija… To nije apsolutno nikakav dokaz da seksualnost ima druge glavne funkcije osim razmnožavanja. Shvati da je to paradoks. Oksimoron. Gljiva kao takva je najbolji dokaz funkcije seksualnosti. Ako pretpostavimo da ona nema nikakve sporedne efekte procesa svog razmnožavanja, kako to da ona uopće ima motiv razmnožavati se? Kako ona kao nesvjesno biće uopće zna da joj je to korisno? Odgovor je očit. Dalje mi opet namećeš neke zaključke koje ja nisam aposlutne nigdje donio. Tipa da na osnovu seksualnosti možeš zaključiti da je netko dobar ili loš čovjek. Loše si pogodila poantu izbacivanja homoseksualnosti sa liste psihičkih bolesti. Recimo, anksioznost je relativno bezopasna psihička bolest za okolinu. Kao homoseksualnost. Ali ipak je bolest. Šizofrenija potencijalno opasna bolest za okolinu. Kao i pedofilija. Ali i dalje je bolest. Riječi ne govore apsolutno ništa, one su ljudski konstrukt, a ljudi su skloni greškama, manipulacijama, podmićivanju. Ti to očito ne shvaćaš, čim se pored empirijskih dokaza koji ti stoje pred nosom, pozivaš Američku psihijatrijsku udrugu. Koja je leglo korupcije, općenito, ne samo kad je ova tema u pitanju. Proguglaj malo o aferama koje su ih pratile. U svom zadnjem komentaru indirektno opravdavaš LGBT diktaturu. Oni se isto iracionalno osjećaju ugorženo kada netko izrazi mišljenje suprotno njihovim paradigmama, pa onda napadaju starice od 70 godina na štadnovima inicijative ” U ime obitelji” , te tako iskazuju razinu emotivne neinteligencije, i samim tim svoju nekompetenciju da uopće odlučuju o jednoj takvoj temi. A to nisu bili pojedinačni slučajevi, to najbolje pokazuju komentari po portalima u to vrijeme, i pozivi na javni linč. Ponašaju se jedanko nezrelo i fanatično kao i njihova oporba, jedini problem je u tome što mediji takvu skupinu divljaka propagiraju kao nešto napredno.

prosinac 3, 2014 kod 8:51 pm

Onda cu ovaj tvoj napad shvatiti upravo tako kako si i rekao 🙂 Argumentacija koja se bazira na ideji da je ljudska seksualnost uporedljiva sa seksualnosti gljive, dalje izmjeni rijeci “izbor” u “izvor”, a onda i rijeci ti ne govore nista, definisanje zdravlja i normalnosti od strane strucnih ljudi je previse mainstreem, homoseksualnost je sad opet ipak bolest ne samo devijacija itd.. nije mi do licnih prepucavanja i “mlacenja prazne slame”. Pozz

prosinac 4, 2014 kod 12:19 am

Kakav napad? Pa ja odgovaram isključivo na tvoja pitanja. Drugo, kako seksualnost može odjednom biti izbor, zar tu ne piše da je genetski uvjetovana? I treće, Cijelo vrijeme koristim ta dva pojma u upisu homoseksualnosti, bolest/devijacija, čisto zato da ti izabereš koji ti se više sviđa. Četvrto, opet se braniš napadom na mene. Pozdrav.

prosinac 4, 2014 kod 1:39 pm

Zorane – kriva je ta tvoja “logika”, mora i oceani isparavaju, da nema njih, ne bi bilo ni kiše, normalno je da kiša može padati bilo gdje. Davide – po prirodi sam dosta “gadljiv”, i nikad me nije privlačilo oralno zadovoljavanje, jer ti organi imaju sasvim drugačiju biološku svrhu…kao što i analni otvor nema apsolutno nikakve veze s razmnožavanjem. Po tvojoj logici, onda bi i nekrofili, zoofili i pedofili imali pravo raditi u svojoj spavaćoj sobi što žele, ako se druga osoba “ne buni”. Luka – da, govorim o liječenju jednog genetskog poremećaja, to nije ništa čudno, ja ne govorim o nekakvom srednjovjekovnom “istjerivanju demona”, nego o znanosti. Naravno da homoseksualnost nije psihička niti zarazna bolest, ali jest genetsko-hormonalni poremećaj, u to nema sumnje, isto kao što je to i hemofilija, daltonizam, astma i tome slično. Znanstvenici su već vršili eksperimente s kojima su uspjeli promjeniti spolne sklonosti kod nekih životinja, samo je pitanje vremena kada će to uspjeti i kod ljudi, i onda će se to moći izliječiti, čim pronađu koji specifičan gen ima grešku, ili o kakvom se hormonalnom disbalansu radi.

6. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 2:36 pm

Za sizofreniju nisu nasli uzrok kao ni za autizam..ne ocituju se na EEG u…jos bi dodala da svim ovim deckima koje ugrozava tuda spolna orjentacija nebi smetale dvije zene u krevetu…zanimljivo

studeni 30, 2014 kod 3:09 pm

Vedrana Ja Osobno Nikada Nebi Bi S Nikim Osim Sa Svojom Ženom … A Kaj Se Tiče Crkve I Njezinog Ponašanja U Prošlosti Svakako Nije Tema Ovog Razgovora Jer Kakvo Je Bilo Vrjeme Takvi Su Bili I Ljudi … Znači Li To Dakle Da Shizofrenija I Autizam Ne Postoje Ukoliko Nisu Mjerljivi Putem Dijagnostičkih Instrumenata ???

studeni 30, 2014 kod 3:11 pm

Zanimljivo, ali potpuno objašnjivo. Dvije zanosne žene, prepune estrogena, koje se grle svakom heteroseksualnom muškarcu će ubrzati puls, zato jer svojim izgledom predstavljaju plodnost, zdravlje, dobre gene. Dakle upravo ono što čini sekusalnot na podsvjesnoj razini, muškarca privuče. Isti slučaj, sa dvije lezbe kratke kose, bez dupeta i sisa bi izazvale vrlo neugodan osjećaj kod svakok hetero muškarca zato jer svojom pojavom predstavljaju potpuno suprotno.

studeni 30, 2014 kod 3:33 pm

malo sam off, ali zar ti zaista misliš da samo lezbijke vole imati kratku kosu a heteroseksualne žene sve žude za dugom grivom? da su ljudi zaista tako stereotipni? da su sve žene malih sisa lezbijke ili da lezbijka me može biti žena duge kose i bujnog poprsja? a šta ako se grle dvije bujne dugokose lezbijke ili pak dvije kratkokose mršave hetero cure? kakve to osjećaje izaziva u pravoj muškarčini?

studeni 30, 2014 kod 3:49 pm

Kakvi stereotipi? Pa ja sam upravo naveo dvije lezbe sa kosama, dupetom i sisama, i dvije lezbe bez toga. Šta ti nije jasno?

studeni 30, 2014 kod 4:15 pm

Tiho, nisi, jebešga. Ovo mi nije bilo jasno: napisao si “dvije zanosne žene pune estrogena” vs “dvije lezbe kratke kose bez dupeta i sisa”. Primijetit ćeš razliku u formulaciji tih dviju rečenica, kao i činjenicu da one zanosne nisi nazvao lezbama, a one nezanosne jesi. Što navodi čitatelja na pomisao da su samo one nezanosne lezbe a one bujne tek estrogenski procvale heteroseksualke u sasvim slučajnom klinču. Bar sam ja tako shvatila. Hvala na pojašnjenju. S tim da me sad najviše zanima slijedeća stvar: kakve osjećaje pobuđuju dvije žene zamjetnih sisa i guzica a kratke kose ili pak obrnuto? 🙂

7. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 2:38 pm

Je

8. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 2:40 pm

studeni 30, 2014 kod 3:14 pm

Vještice ne podržavaju ovakve genetske poremećaje, znam jednu 😉

9. Primat Selector

studeni 30, 2014 kod 2:45 pm

ma da ..zamisli?jbt jeste kreteni

10. Škara Zlatko

studeni 30, 2014 kod 2:47 pm

Davide, prvo čmar nije spolni organ. Drugo nije higijenski gurati stvarni spolni organ u čmar. Ako nije higjenski onda moze narusiti zdravlje.

studeni 30, 2014 kod 4:25 pm

ali ja poznam određeni broj hetero parova koji prakticiraju analni seks jer im se jednostavno sviđa. čula sam da ima jako puno takvih. jesu li i oni bolesni? 🙂

studeni 30, 2014 kod 4:35 pm

A gdje sam ja to nekoga prozvao bolesnikom? Konstatirao sam da guranje spolnog organa u analni otvor nije higijensko. Zar je?

studeni 30, 2014 kod 5:38 pm

Naravno da nije higijenski , a usput nije ni normalno. Da je kojim slučajem priroda napravila analni otvor manjim nego što jeste, bilo bi apsolutno debilno gurati tamo, kao što je apsurdno gurati kitu nekom u nos.

• Perković Bartoluzzi Ivan

prosinac 1, 2014 kod 9:18 am

Malo šale:Svi znamo kojeg je oblika pimpek?Svi znamo kojeg je oblika anus?Onda,po tome se priroda pobrinula koji je sex normalan!

prosinac 1, 2014 kod 9:29 am

I auspuh od auta izgleda slično. Koji bi to tek bio sex!

• Uranija Zeus

prosinac 1, 2014 kod 4:49 pm

Prostata se stimulira preko anusa.

prosinac 2, 2014 kod 5:19 am

A getriba preko auspuha

prosinac 4, 2014 kod 1:43 pm

To su gluposti, zna se dobro za što služi analni otvor, što li sve razni perverzni ljudi mogu izmisliti…možda još izmisle i “ušni sex” 😛

11. Siniša Lenđer

studeni 30, 2014 kod 2:51 pm

Davide pa ti derpe

studeni 30, 2014 kod 3:21 pm

Ne moraš biti životinja da bi podržao životinjska prava, crnac da bi podržao prava crnaca ili žena da bi podržao prava žena. Isto je i s gay pravima. Potreban ti je samo zdrav razum.

studeni 30, 2014 kod 5:40 pm

I slepi i gluvonemi imaju prava pa treba i vi da imate.

12. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 3:01 pm

Zasto nekog ko ima drugacije misljenje od vlasritog treba verijedati…to puno govori o nivou na kojem smo

13. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 3:01 pm

Dubravko u pravu si..pobekala sam njih dva ocito

14. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 3:16 pm

15. Vedrana Pleslic

studeni 30, 2014 kod 3:26 pm

Pre jaki ste za mene..pusa svima by by

16. Natascha Schirner

studeni 30, 2014 kod 3:49 pm

Sve ima veze sa genima

17. Filip Strahija

studeni 30, 2014 kod 3:52 pm

Bolest je bolest

18. Luka Lijić

studeni 30, 2014 kod 4:37 pm

Eto, dokazano je da su bolesnici… 🙂

19. Ante Galic

studeni 30, 2014 kod 5:53 pm

Ima temelja samo u bezrazložnom izboru nemoralnog stila života te se perverzija pojavi kao posljedica…
    Rimljanima: 1. 18. Otkriva se doista s neba gnjev Božji na svaku bezbožnost i nepravednost ljudi koji istinu sputavaju nepravednošću. 19. Jer što se o Bogu može spoznati, očito im je: Bog im očitova. 20. Uistinu, ono nevidljivo njegovo, vječna njegova moć i božanstvo, onamo od stvaranja svijeta, umom se po djelima razabire tako da nemaju isprike. 21. Jer premda upoznaše Boga, ne iskazaše mu kao Bogu ni slavu ni zahvalnost, nego ishlapiše u mozganjima svojim te se pomrači bezumno srce njihovo. 22. Gradeći se mudrima, poludješe i 23. zamijeniše slavu neraspadljivog Boga likom, obličjem raspadljiva čovjeka, i ptica, i četveronožaca, i gmazova. 24. Zato ih je Bog po pohotama srdaca njihovih predao nečistoći te sami obeščašćuju svoja tijela, 25. oni što su Istinu – Boga zamijenili lažju, častili i štovali stvorenje umjesto Stvoritelja, koji je blagoslovljen u vjekove. Amen. 26. Stoga ih je Bog predao sramotnim strastima: njihove žene zamijeniše naravno općenje protunaravnim, 27. a tako su i muškarci napustili naravno općenje sa ženom i raspalili se pohotom jedni za drugima te muškarci s muškarcima sramotno čine i sami na sebi primaju zasluženu plaću svoga zastranjenja. 28. I kako nisu smatrali vrijednim držati se spoznaje Boga, predade ih Bog nevaljanu umu te čine što ne dolikuje, 29. puni svake nepravde, pakosti, lakomosti, zloće; puni zavisti, ubojstva, svađe, prijevare, zlonamjernosti; došaptavači, 30. klevetnici, mrzitelji Boga, drznici, oholice, preuzetnici, izmišljači zala, roditeljima neposlušni, 31. nerazumni, nevjerni, bešćutni, nemilosrdni. 32. Znaju za odredbu Božju – da smrt zaslužuju koji takvo što čine – a oni ne samo da to čine nego i povlađuju onima koji čine. – Biblija Offline

20. Red John

studeni 30, 2014 kod 6:33 pm

najgluplji clanak ikad…. ajde, i vi ste poceli svadjati ljude isti kurac ko index

21. Škara Zlatko

studeni 30, 2014 kod 7:03 pm

Davide valjda ti je jasno da je nemoguce da svi ljudi smatraju homoseksualnost kao nesto normalno. Do sikaniranja dolazi upravo prema takvim ljudima. Zasto bi netko tko smatra da svako ima pravo na vlastito seksualno opredjeljenje, ali mu homoseksualnost nije prirodna odmah trebao biti homofob. Ljubav je najcesce povezana sa seksualnim odnosom. Nekim ljudima je jedino prirodno da se seksualni odnos obavlja seksualnim organima. Zar ti ljudi nemaju pravo na svoje misljenje a da odmah ne budu etiketirani kao neki primitivci?

22. Ante Crnogorac

studeni 30, 2014 kod 10:21 pm

netko tko se razumije u ovakve stvari bi mi trebao pojasnit nesto….. dali se kod homoseksualnih (muskih) osoba moze detektirat manjak testosterona ?

prosinac 2, 2014 kod 10:03 pm

Kolicina testosterona odnosno spolnih hormona nema direktnu vezu sa seksualnom orjentacijom. Ima mnogo “zenstvenih” heteroseksualaca i “muževnih” homoseksualaca. A najmuževniji i najglasniji ženskarosi su ne tako rijetko biseksualci, tj svejedno im je sta i koga samo neka im je dobro. Takođe, kod iste osobe razine spolnih hormona variraju i u toku zivota dok je seksualna orjentacija trajna karakteristika prisutna i u ranom djetinjstvu. Vec u doba prvih simpatija – dakle predskolskoj dobi – djeca na odredjeni nacin budu svjesna svoje orjentacije ali se pod pritiskom okruzenja i ocekivanja roditelja pokusavaju “unormaliti” u cemu ne mogu uspjeti osim da odigraju predstavu zivota glumeci heteroseksualce uz pomoc raznih supstanci (alkohola isl i eventualno paralelnog zivota, kao sto je slucaj sada za vrijeme inkvizicije nad njima.

23. Perković Bartoluzzi Ivan

prosinac 1, 2014 kod 9:26 am

Koliko budala na jednom mijestu!Svi ste protiv nečega,samo niste protiv onoga sto nam u stvarnosti zagorčava život!Svima smetaju pederi,lezbijke,a nikom ova stoka na vlasti!Sad ce predsjednički izbori,za koga ćete opet glasovati!?Za lignju,za KRADEZEOVOG kandidata……..Onda ce biti parlamentarni,za koga ćete onda glasovati!?Opet za ove nesposobne spodobe,za KRADEZE……..To vam ne smeta tko vam upravlja zemljom,uništava obitelj,život…….Ne vama smetaju tu neki pederi,lezbe,Mamici,HNS,itd!Glavni problem je u tome tko nad vodi i dok nam nece biti bolje,smetat ce nam i ptičice koje lijepo pjevaju u lijepo ljetno jutro!

24. Meliha Mujanić

prosinac 1, 2014 kod 1:57 pm

Koga još briga ko je homo a ko hetero? Bitno je da ste dobar čovjek po duši! Živimo valjda u 21.vijeku i to se treba prevazići!

25. Sigrid Heis

prosinac 1, 2014 kod 4:14 pm

Samo šta današnja bolest nameće sebe kao ispravnost,nažalost proporcionalno s vremenom će imat dozvolu od strane sve neracionalnije okoline :/.

26. HOMO-sve

prosinac 3, 2014 kod 1:10 am

neki od vas ..trebali bi jos jednom-nekiliko puta i opet procitat,razmislit (ne se hvatat djela recenice u necijem komentaru) sve ovo sto se komentiralo.mislim da bi trebali shvatit o cemu se radi i gdje je problem kojeg uopce nebi trebalo bit.

27. Krešo

prosinac 9, 2014 kod 12:34 pm

nije ovdje stvar u spolnoj orijentaciji, ovo je stvar morala
    onog malograđanskog, naravno,…
    jednu vijest iz znanosti ste pretvorili u malograđansko prepucavanje
    tko želi znati o znanstvenom aspektu cijele ove priče neka čita neka se educira, sve je dostupno na netu, ovi ostali valjda čitaju samo bibliju i to onu skraćenu ilustriranu za osnovnoškolce, to je razina našega naroda, fuj!
    i otkuda takva želja da se viri drugima u krevete, da se osuđuje i presuđuje, pametnog čovjeka nije briga tko je homoseksualac tko nije, ako ti se ne sviđa gay parada ostani kući, prošetaj psa ili odi u crkvu, nemoj ići bacati kamenje,…
    i na kraju psihologija je objasnila vrlo jednostavn fenomen, a to je da su prikriveni homoseksulaci, impotentni i nesigurni u svoju seksualnost zapravo najgorljiviji homofobi, to je nažalost devijacija koju treba stručno liječiti, ima gore u komenatarima više od nekoliko takvih,…

28. Ljubav

kolovoz 19, 2015 kod 8:41 pm

Nije rijec o sexu, nego o ljubavi…

Ljubav nemoze biti losa I ljubav se ne bira.

Svatko tko se jednom zaljubio znat ce o cemu je rijec.

Zamislite samo kako ce izgleda svijet za 100 godina. Ono sto je danas nezamislivo za 100 godina bit ce najnormalnija stvar a danasnji ljudi izgledat ce kao pecinski u njihovim ocima.

Jedino zasto zivot ima smisla je ljubav.

Više u Genetika