NASA-in astronaut Victor Glover snimio pogled na Zemlju iz Crew Dragon kapsule

Foto: YouTube Screenshot /World News Channel

Astronaut američke svemirske agencije NASA-e Victor Glover, jedan od četvero astronauta koji se nalaze u Crew Dragon kapsuli, objavio je video zadivljujućeg pogleda na Zemlju iz svemira.

Gloveru je ovo prvi put u svemir i prvi video kojeg je napravio i objavio na svom Twitter profilu. Objasnio je da je pogled nevjerojatan te da video snimka to ne može prikazati realno. Astronaut je sjedeći uz prozor snimio ovaj fascinantan pogled koji uistinu izgleda predivno.

Ranije ovog tjedna, Glover je na svom Twitter profilu objavio i fotografiju svog “novog doma” u kojem će provesti naredne mjesece radeći iz Međunarodne svemirske stanice. Sljedećih šest mjeseci astronauti će raditi na raznim znanstvenim eksperimentima te obavljati svemirske šetnje.