NASA-ina astronautkinja Kathleen Rubins glasala iz svemira

Foto: Twitter/@NASA Astronauts

Astronautkinja američke svemirske agencije Kate Rubins zbog svog posla na dan izbora neće moći biti kod kuće, pa je iskoristila jedinstvenu priliku za rano glasanje na predsjedničkim izborima u SAD-u i obavila svoju građansku dužnost s Međunarodne svemirske stanice (ISS), na oko 320 kilometara u orbiti iznad Zemlje.

Na svom Twitter računu, Kate je objavila fotografiju na kojoj pokazuje rukome na ispisan znak “kabina za glasanje na Međunarodnoj svemirskoj stanici”.

Kate Rubin i još nekoliko astronauta NASA-e registrirani su birači Texasa, gdje se nalazi i Svemirski centar Johnson, a teksaški zakon dozvoljava im glasanje elektronskim putem iz svemira.

Rubin će u svemiru ostati šest mjeseci i prisustvovat će proslavi 20. godišnjice kontinuiranog ljudskog prisustva na Međunarodnoj svemirskoj stanici, gdje će, krajem listopada, dočekati i posadu komercijalne letjelice SpaceX.