Svemir

NASA izračunala vjerojatnost udara asteroida “2018VP1” koji se kreće prema Zemlji

Vjerojatnost da će asteroid imati bilo kakav utjecaj na Zemlju iznosi 0,41 posto.

Foto: Pixabay

Asteroid naziva “2018VP1” mogao bi ući u Zemljinu atmosferu 2. studenog, iako su šanse za to poprilično male, priopćili su iz američke svemirske agencije NASA.

Promjer ovog asteroida je 1,8 do 3,9 metara, pa se asteroid smatra malim.

Iz NASA-e su naveli da je vjerojatnost da će asteroid imati bilo kakav utjecaj na Zemlju 0,41 posto, s obzirom na to da većina asteroida izgori u atmosferi.

Spomenuti asteroid je već imao nekoliko bliskih susreta sa Zemljom, prvi put 1970 godine, a posljednji put u studenom 2018. godine kad je identificiran u opservatoriju Palomar u Kaliforniji, piše Business Insider.

Iz svemirske agencije naglasili su da se točna veličina asteroida ne može utvrditi sve dok se ne približi Zemlji.

Zemlja je najbliži susret imala s asteroidom naziva “2020 QG” koji je prošli tjedan prošao na udaljenosti od 2.945 kilometara iznad Indijskog oceana.