Svemir

NASA radi na novoj letjelici za istraživanje asteroida na kojem se krije bogatstvo

Foto: NASA/JPL-CALTECH/ASU

Američka svemirska agencija NASA spremna je za izgradnju nove letjelice, a riječ je o Psyche, koja će biti zadužena za istraživanje asteroida čija širina iznosi oko 226 kilometara.

Letjelica je dobila ime po istoimenom asteroidu “16 Psyche”, koji se nalazi u pojasu između Marsa i Jupitera. Stručnjaci pretpostavljaju da je ovaj asteroid bogat metalima i plemenitim metalima i da na njemu ima željeza, nikla i zlata, što ga razlikuje od drugih asteroida koji se sastoje od stijena i leda, piše Forbes.

Foto: NASA/JPL-CALTECH/ASU

Psyche je prvenstveno namijenjena za potragu za izgubljenim robotskim misijama u svemiru, ali će se krenuti i put asteroida, ponajviše zbog toga što se procjenjuje da metali koji se nalaze na ovom asteroidu vrijede više od cjelokupne svjetske ekonomije. S obzirom na to da 16 Psyche ima koru koja podsjeća na Zemljinu, pretpostavlja se da je u pitanju srce nekog “mrtvog” planeta, pa zato ima drugačiji sastav i sadrži dragocjene metale.