Astrobiologija

NASA vjeruje da će u narednih 10 do 20 godina otkriti izvanzemaljski život

Američka svemirska agencija smatra da bi pitanje postojanja vanzemaljskog života moglo biti riješeno u relativno kratkom vremenu.

(Credit: Wikimedia.org)

“Dobit ćemo jasne signale o postojanju vanzemaljskog života već tijekom narednog desetljeća, a neoboriv dokaz za 10 do 20 godina”, rekla je znanstvenica NASA-e Ellen Stofan, tijekom javne debate koja je u utorak organizirana u sjedištu Agencije u Washingtonu.

“Znamo gdje tražiti, znamo kako da tražimo i u većini slučajeva, posjedujemo neophodnu tehnologiju za to”, izjavila je ona.

“Pitanje nije ‘da li’, već ‘kada'”, kazao je Jeffrey Newmark, predstavnik NASA-ine opservatorije za astrobiologiju.

“Mi ovdje ne govorimo o malim zelenim ljudima, već o malim mikrobima”, precizirala je Stofan.

Nova otkrića

Stručnjaci NASA-e predstavili su najnovija otkrića, na osnovu kojih se može zaključiti da je čovječanstvo danas bliže nego ikada pronalaženju novih oblika života u okviru Sunčevog sustava i van njega.

“Počinjemo shvaćati da je Sunčev sustav jedno jako ‘vlažno’ mjesto”, objasnio je Jim Green, direktor programa planetarne znanosti.

“Ne proučavamo vodu i mogućnost postojanja života samo u okviru našeg Solarnog sustava, već istražujemo i planete koje kruže oko drugih zvijezda”, naveo je Paul Hertz, direktor programa astrofizike.

Izvor: AlJazeera

nasa vijesti

1. Marko Novosel

travanj 9, 2015 kod 6:37 pm

Ne, život postoji samo na Zemlji. Bog nas je stavio tu. Svi ostali silni planeti mu služe kao golf tereni.

• Krešimir Bešlić

travanj 9, 2015 kod 7:40 pm

I chuch norrisu za igranje biljara

• toni

travanj 10, 2015 kod 9:32 pm

Jebo te Bog, to je glupost koji su si ljudi izmislili… Ova planeta ko i svaka drugo, postepeno razvija bica i sve ostale mikroorganizme…

2. Valentino Kapić

travanj 9, 2015 kod 6:39 pm

S obzirom da je Bog svako superiornije biće od nas.. možda mali zeleni i igraju golf negdje na jupiterovim satelitima

3. Damir Kadić

travanj 9, 2015 kod 6:44 pm

Postoji razlika.. Neće otkriti, nego reći ono što znaju već odavno..

4. Siniša Milinović Sinko

travanj 9, 2015 kod 6:51 pm

Vrati se čovek na mesc zemljin satelit i eto dokaza o životu van zemlje

5. Robert Von Kinčeš

travanj 9, 2015 kod 6:56 pm

nasa dok otkrije izvanzemaljski život taman će na zemlji izumrijet čovječanstvo

6. Davor

travanj 10, 2015 kod 9:41 am

Ellen očito ima dar proricanja budućnosti.

7. Pako Pakone

travanj 11, 2015 kod 12:34 pm

Pa svemirci zive s nama oduvik .zive u moru inace bi ih mi davno razjebali. Mi ih nazivamo skampi, jastozi,hobotnice i.t.d. a volimo ih na brudet, na buzaru, radimo s njima i razne manistre, a neki ih jednostavno samo bace na gradele.

8. jovan