Svemir

NASA započinje sastavljanje megarakete za let na Mjesec

Američka svemirska agencija NASA počela je sastavljati prvu SLS megaraketu na lansirnoj platformi uoči njenog prvog leta sljedeće godine.

SLS je divovska raketa koju će američki astronauti koristiti za let na Mjesec tijekom ovog desetljeća. Prva misija tog tipa planirana je za 2024. godinu.

Inženjeri na Floridi započeli su slagati segmente rakete visine 65 metara, koja će imati četiri motora i dva spremnika s čvrstim gorivom.

Motori mogu proizvesti raketni potisak od 3,9 milijuna kilograma, što će omogućiti astronautima put u orbitu oko Zemlje, a potom i put prema Mjesecu.

Prvi let rakete očekuje se u studenom 2021. godine.

Nakon što SLS bude lansirana, motori će u sekundi sagorijevati šest tona goriva čija je osnova aluminij. Mobilni launcher s kojim će raketa biti spojena tijekom sklapanja je struktura visine 115 metara, prenosi BBC.