Bakterije i virusi

Nova studija pokazala je da bi bakterije sa Zemlje mogle preživjeti na Marsu

Rezultati nove studije su pokazali da je jedan tip bakterije preživio tri godine izvan Internacionalne svemirske stanice, što sugerira na to da bi mogla opstati i u nekim dalekim svjetovima, na primjer na Marsu.

Riječ je o bakteriji Deinococcus, a rezultati su dobiveni u okviru japanske misije Tanpopo. Znanstvenici su bakteriju postavili na aluminijske pločice, koje su potom pozicionirane na vanjskoj strani stanice.

Ova bakterija živi na Zemlji, a poznata je pod nadimkom “Conan the Bacterium”, koji je dobila zbog svoje sposobnosti preživljavanja i u najekstremnijim uvjetima, a drži i svjetski rekord u količini radijacije koju može preživjeti. Deinococcus može preživjeti tri tisuća puta veću radijaciju od one koja bi ubila čovjeka, prenosi CNN.

Eksperiment je trajao od 2015. do 2018. godine, a osnovni cilj je bio ispitivanje teorije po kojoj mikroorganizmi mogu preživjeti u svemiru i stići do drugih planeta. Također, sve to ima veze i s porijeklom života na Zemlji, s obzirom na to da postoje različite teorije, a među njima i ona po kojoj je život stigao iz svemira.