Svemir

Posada letjelice Soyuz MS-16 uspješno se vratila na Zemlju nakon više od šest mjeseci provedenih u svemiru

Foto: Roscosmos

NASA-in astronaut i dva ruska kozmonauta u letjelici Soyuz MS-16 sletjeli su u kazahstanske stepe nakon što su proveli 196 dana u orbiti na Međunarodnoj svemirskoj stanici (ISS).

Chriss Cassidy, astronaut američke svemirske agencije NASA i ruski kozmonauti Anatoly Ivanishin te Ivan Vagner, sletjeli su jutros na lokaciju udaljenu 150 km jugoistočno od Zhezqazghana u Kazahstanu.

Povratak posade prošao je bez problema, a nadzor je vršila ruska svemirska agencija Roscosmos. Liječnici su pregledali tri člana posade nakon slijetanja i čini se kako su u dobrom stanju. Ceremonija dočeka je bila dosta skromnija nego što to inače biva kako bi se maksimalno smanjio rizik od širenja koronavirusa. Tim dobrodošlice koji je dočekao posadu nosio je maske, piše Russia Today.

Nakon kratkog oporavka poslije leta, ruski kozmonauti vratit će se u Moskvu.