Foto: YouTube

Svemir

Prvi svemirski hotel će se lansirati 2021.

Da imate novca, biste li odsjeli u ovakvom hotelu?

Kompanija Orion Span će uskoro pružati uslugu putovanja izvan našeg planeta. Naime, osnivač i direktor Frank Bunger je na Space 2.0 samitu u Kaliforniji najavio svoj projekt. Prema njegovim riječima, luksuzni svemirski hotel pod imenom Aurora Station će se lansirati 2021. godine, a prvi gosti će u njemu moći odsjesti 2022.

Što se tiče cijene, rijetki će moći priuštiti ovakvo putovanje jer 12 dana boravka u svemiru će koštati 9,5 milijuna dolara.

U hotelu će moći boraviti 6 osoba (4 putnika i 2 člana posade). Orion Span nudi nezaboravno iskustvo, jer će putnici iskusiti nultu gravitaciju i imati zadivljujući pogled na planet Zemlju. Ujedno, doživjet će 16 izlazaka i zalazaka sunca u jednom danu.

Frank Bunger kaže da je njihova misija izgraditi samoodržive zajednice u svemiru koje će biti dostupne svima.
“Nakon lansiranja, Aurora Station će putnike dovesti u svemir brže nego ikada prije i za nižu cijenu. U isto vrijeme pružit će im nezaboravno iskustvo”, rekao je Bunger.

Stručnjaci iz kompanije namjeravaju sami sagraditi svemirsku postaju, ali lansiranje će možda obaviti u suradnji s drugim kompanijama.

Ovaj svemirski hotel će biti 13,3 m dug i 4,3 m širok. Putnici će se moći koristiti brzim internetom kako bi se mogli javiti obitelji i prijateljima. U luksuznom uređenom prostoru oni će moći iskusiti kako izgleda život astronauta. Prije samog putovanja, turisti će morati provesti 3 mjeseca na pripremama u Hustonu.

Ako bude velika potražnja za ovakvim putovanjem, Bunger planira prodavati i stanove u letjelici u kojima će ljudi jednog dana moći živjeti. Ljudi će imati priliku iznajmiti ili kupiti prostor u Aurori.

Osim SAD-a i Rusija ima planove vezane za svemirski turizam. Oni se nadaju da će prvi turisti vidjeti svemir do 2022.

1. pero