Ruska vojska ispituje cjepivo protiv koronavirusa na 50 dobrovoljaca

Rusija planira u rujnu ove godine započeti s proizvodnjom cjepiva protiv koronavirusa nakon što se završe klinička ispitivanja i potvrda dobije u kolovozu.

Zamjenica premijera Tatjana Golikova izjavila je da se u Rusiji cjepivo trenutno ispituje na dobrovoljcima.

Nacionalni istraživački centar Gamaleya za epidemiologiju i mikrobiologiju objavio je u svibnju da je razvio cjepivo protiv koronavirusa. Direktor instituta Alexander Ginzburg naveo je da cjepivo nema nuspojava, a znanstvenici su ga testirali na životinjama, a potom na sebi.

Studija o cjepivu još nije objavljena, a za sad nema ni službene potvrde tvrdnji znanstvenika ili članova vlade. Inače za proizvodnju cjepiva obično je potrebna godina dana.

Ruska vojska trenutno ispituje cjepivo na 50 dobrovoljaca u vojnom istraživačkom centru u moskovskoj regiji. Testiranje bi trebalo biti dovršeno do kraja rujna, piše Daily Sabah.

“Na pronalasku cjepiva trenutno radi sedam istraživačkih instituta, a tri projekta obećavaju”, izjavila je Golikova.

Ruski predsjednik Vladimir Putin zatražio je da se rusko cjepivo razvije što prije.