Bakterije i virusi

Ruski znanstvenici razradili neobičnu metodu liječenja koronavirusa

Fizičari i kemičari s Fizičko-energetskog instituta Leypunsky razvijaju novu metodu borbe protiv virusa.

Stručnjaci jednog od vodećih znanstvenih centara ruske državne korporacije Rosatom razradili su neobičan pristup liječenju koronavirusa – dezinfekcijom pluća ultraljubičastim zračenjem, priopćio je direktor centra Andrei Goverdovsky.

“Fizičari i kemičari s Fizičko-energetskog instituta Leypunsky razvijaju novu metodu borbe protiv virusa, između ostalog i protiv Covid-19. Nazvali smo projekt “svjetleći plin”. Do sad nitko nije uspio dezinficirati unutrašnjost čovjeka ultraljubičastim zrakama. Mi smo smislili način kako se to može izvesti.” – rekao je Goverdovsky.

On je nadodao da znanstvenici biraju molekule i plinske komponente, koje mogu ostati aktivne prilikom izdisaja i koje emitiraju ultraljubičasto zračenje direktno u pluća, piše The Moscow Times.

Nadamo se da će, pored koronavirusa, naša metoda omogućiti liječenje tuberkuloze, onkoloških i drugih bolesti“, naglasio je Goverdovsky.

Goverdovsky nije spomenuo rak ili druge rizike povezane s izlaganjem tijela ultraljubičastoj svjetlosti. Također, nije naveo ni kad će istraživački institut predstaviti rezultate svojih istraživanja niti planira li komercijalizirati liječenje.