Izvor: 24sata, Foto: SpaceX

Astronomija

SpaceX opet ispisao povijest: Poslali rabljenu kapsulu na ISS

Muskov SpaceX prva je kompanija koja je poslala istu letjelicu dva puta u svemir. Nakon lansiranja, njihova raketa Falcon 9 gotovo rutinski se spustila uspravno na Floridi

Elon Musk je rekao da želi reciklirati što je više moguće dijelova svojih raketa, a u subotu navečer napravio je veliki korak u tome da drastično spusti cijene lansiranja i približi svemir većem broju ljudi.

Za razliku od raketa Falcon 9 koje sada gotovo po rutini slijeću uspravno nakon lansiranja, zvijezda ovog lansiranja bila je kapsula Dragon.

Ova kapsula sada je po drugi put krenula na put prema ISS-u, nakon što je u svemiru bila i 2014. godine. SpaceX je Dragonom poslao 2,7 tona opreme i znanstvenih eksperimenata astronautima te su postali prva kompanija koja je istu letjelicu poslala dva puta u svemir.

Recikliranje raketa i njihovih dijelova koje se nekada smatralo suludom idejom, Musk sada pretvara u stvarnost koja se smatra ključnom za pristupačna putovanja u svemir i eventualni dolazak ljudi na Mars.

najnovija otkrića u svemiru