Psihologija

Svemirska agencija NASA u potrazi za dobrovoljcima koji će provesti osam mjeseci u ruskom laboratoriju

Sudionici eksperimenta će iskusiti slične uvjete onima kojima će biti izloženi astronauti na Marsu.

NASA se priprema za novu simulaciju svemirske misije i traži zdrave kandidate koji su spremni živjeti zajedno s malom posadom u izolaciji osam mjeseci.

Zbog pandemije koronavirusa i karantene koja je uvedena, mnogi ljudi su se navikli na izolaciju, a oni kojima to nije smetalo, slobodno se mogu prijaviti za ovaj NASA-in eksperiment. Agencija traži sudionike istraživanja koji će provesti osam mjeseci zaključani u ruskom laboratoriju u Moskvi, piše Mirror.

“Analogna misija će pomoći NASA-i otkriti više o psihološkim i fizičkim efektima izolacije ljudi u procesu pripreme za Artemis misije na Mjesec, kao i duge misije na Mars. Mala međunarodna posada živjet će zajedno u izolaciji osam mjeseci i provoditi znanstveno istraživanje, koristit će virtualnu stvarnost i obavljati robotske operacije te brojne druge zadatke. Istraživanje će biti provedeno kako bi se proučavali efekti izolacije dok sudionici rade kako bi uspješno obavili svoju simuliranu svemirsku misiju”, tvrde iz NASA-e.

Sudionici eksperimenta će iskusiti slične uvjete onima kojima će biti izloženi astronauti na Marsu, a nakon osam mjeseci će dobiti kompenzaciju. Prijaviti se mogu samo Amerikanci starosne dobi između 30 i 55 godina, a trebat će zadovoljiti i određene kriterije obrazovanja.