Bakterije i virusi

Testira se lijek koji ubija koronavirus za 48 sati?

Znanstvenici širom svijeta neumorno tragaju za lijekom koji može pomoći u suzbijanju pandemije koronavirusa.

Najnoviji napredak u tom pogledu dolazi iz Australije gdje je grupa znanstvenika sa Sveučilišta Moash u Melbourneu u laboratoriju testirala lijek “Ivermektin” iz antiparazitnog programa. Oni uvjeravaju da je lijek sposoban eliminirati koronavirus za 48 sati.

Međutim, znanstvenici upozoravaju da se još uvijek rade klinička testiranja na ljudima kojima bi se potvrdila učinkovitost.

Otkrili smo da bi čak i jedna doza uspjela eliminirati svu ribonukleinsku kiselinu (RNK) virusa u roku od 48 sati i da se, osim toga, dogodi značajno smanjenje unutar 24 sata – smatraju istraživači, čiji je rad objavljen u časopisu Antiviral Research, prenosi Marca.

Ivermektin se koristio kao antiparazit kod kućnih ljubimaca, a kasnije se ustanovilo da je koristan za ljude u borbi protiv HIV-a, gripe…

“Ivermektin se široko koristi i smatra se sigurnim lijekom. Sad moramo utvrditi hoće li doza koja se može koristiti kod ljudi biti učinkovita. To je sljedeći korak” – komentirali su znanstvenici.

1. Boris Cyprýn

10 travnja, 2020 u 9:32 pm

KORONA COVID-19 PRED UNIŠTENJEM
    Zadivljući rezultat!
    Hidroksiklorokin je supstancija koja ima vibratornu frekvenciju (energetsko svojstvo) jednaku frekvenciji bakterije meningococco i njome se liječi malarija. Antibiotik azitromicin ima frekvenciju identičnu onoj opstanka bakterije tuberkuloze (micobactericum tuberculosis) i njime se ona liječi. Objedinjeni, ova dva preparata imaju pak vibratorno svojstvo virusa covid -19.
    Kako je frekvencija novog lijeka iste vrijednosti ali suprotstavljene valne dužine onoj virusa covid -19, ona poništava vitalnu energiju ovog specifičnog virusa a time uništava i sam taj virus.
    Posljedično nestaju svi simptomi covida -19 u roku od 36 sati.
    Prema raspoloživim informacijama ova nova ljekovita supstanca već je postigla ozdravljenja u Kini zahvaljujući suradnji sa znanstvenikom Dr Didier Raoultom koji provodi otvorena neovisna klinička ispitivanja.
    Očito je propisana procedura testiranja lijeka u Kini daleko naprednija od zahtjava zapadne medicine.
    Gdje nam je sada taj naš uništeni i pokradeni ”brend” od Hrvatskog imunološkog zavoda?
    U isčekivanju napretka medicine poslužite se listom biljke origano.