Svemir

Tvrtka Space Perspective organizirat će putovanja u orbitu divovskim balonom

Balon nosi ime Spaceship Neptune, a za njega je odgovorna tvrtka Space Perspective.

Foto: Space Perspective

O svemirskom turizmu se odavno mašta, pa su još prve znanstveno-fantastične serije motivirale ljude da sanjaju o bijegu s rodnog planeta. Sad su te maštarije postale puno bliže stvarnosti, pa tvrtke poput SpaceX već rade na programima koji bi mogli obične građane jednog dana povesti put svemira. Tu su se našla i neka drugačija rješenja, kao što je divovski balon s kabinom koja sadrži bar i toalet, a riječ je o ideji iza koje stoji jedan startup koji se bavi putovanjima u svemir.

Foto: Space Perspective

Balon nosi ime Spaceship Neptune, a iza njega stoji tvrtka Space Perspective. Letjelica će na svemirska putovanja moći povesti do osam putnika, a letovi će trajati po šest sati. Kabina će se na visinu od oko 48 kilometara penjati uz pomoć balona koji je napunjen vodikom, da bi se nakon završene ture polako spustila u Atlantski ocean gdje će putnike čekati brod, piše CBS News.

Prvi testni letovi očekuju se već u 2021. godini, a letovi s putnicima u sljedeće tri godine. Cijene karata još uvijek nisu poznate, ali se očekuje da bi mogle koštati oko 125 tisuća dolara po putniku, što je polovina iznosa koja će se izdvajati za putovanja raketama koje će ići do visine od oko 80 kilometara. Putnici koji se ukrcaju na Spaceship Neptune neće iskusiti bestežinsko stanje, a tvrtka bi mogla ponuditi i egzotičnu lokaciju za događanja kao što su vjenčanja. Spaceship Neptune već opisuju kao “najbolje mjesto za vjenčanje ikad”.