Tvrtka SpaceX lansirala još 60 Starlink satelita

Danas, 4. veljače, tvrtka SpaceX lansirala je još 60 Starlink internet satelita. Riječ je o važnoj misiji za Starlink konstelaciju i Falcon 9 raketu.

Falcon 9 raketa poletjela je sa svemirske stanice Cape Canaveral na Floridi i u orbitu ponijela 60 satelita. Nakon otprilike devet minuta donji dio rakete (tzv. “first stage”), čija je uloga letjelicu podići do najviših dijelova atmosfere, sigurno se vratio nazad i prizemljio na SpaceX-ov brod “Of Course I Still Love You”, koji se nalazi u Atlantskom oceanu.

Ovo predstavlja peto uspješno lansiranje i spuštanje “prve faze” Falcon 9 rakete, koja je zadnji put letjela prije samo 27 dana, piše Space.

Unatoč tome što Starlink 17 nije poletio 1. veljače kao što je inicijalno bilo planirano, ova misija je svejedno dobila ime Starlink 18.

Tvrtka SpaceX je do sada u orbitu poslala više od tisuću Starlink satelita, a do kraja projekta bi ih moglo biti na desetine tisuća. Od početka 2021. godine, tvrtka je izvela četiri lansiranja.