Arheologija i paleontologija

U Francuskoj pronađena divovska kost dinosaura

Pronađena je divovska kost dinosaura u jugozapadnoj Francuskoj.

Bedrenu kost divovskog dinosaura pronašli su nedavno francuski paleontolozi na mjestu iskopavanja u jugozapadnoj Francuskoj. Tamo su od 2010. iskopani ostaci nekih od najvećih životinja koje su ikad živjele na kopnu.

Smatra se kako je bedrena kost (duga čak dva metra) pronađena na lokalitetu Angeac-Charente, pripadala sauropodu. To su dinosauri biljojedi s dugim vratovima i repovima koji su bili rasprostranjeni u kasnoj juri, prije više od 140 milijuna godina.

“Ovo je zaista veliko otkriće. Posebno sam se iznenadio stanjem očuvanosti te bedrene kosti”, izjavio je za medije paleontolog iz Nacionalnog povijesnog muzeja u Parizu Ronan Allain.

Naveo je da su te životinje vjerojatno težile 40 do 50 tona.

Allain je rekao i da su znanstvenici na tom mjestu od 2010. godine otkrili više od 7.500 fosila koje su pripadale više od 40 različitih vrsta, što ga čini jednim od najvećih takvih nalazišta u Europi.