Connect with us

Znanost

Hrvatska u znanosti

U Rovinju održan Weekend media festival 2010.

Održan je Weekend media festival, najveći skup medijske i komunikacijske industrije u regiji, koji je u Rovinju okupio zavidan broj posjetitelja, ljudi iz medija, marketinga, prodaje i svih zainteresiranih za svijet komunikacija.

Festival je trajao tri dana, od 23. do 25. rujna tijekom kojih se u tri dvorane izmijenilo preko 120 predavača. Preko 2000 posjetitelja je moglo birati hoće li ovaj vikend provesti u dvorani Vikend, Vikendica ili Produženi vikend odnosno između predavanja, panela, radionica, prezentacija, promocija i “fight clubova”.

Od stranih predavača najpoznatiji gost ovogodišnjeg festivala je bio nogometni sudac Pierluigi Collina. Po struci financijski savjetnik, Collina je u Rovinju govorio o tome kako u poslovnom svijetu primjenjivati tehnike koje je on primjenjivao kao sudac. “Ako ste pouzdani, ljudi će vam vjerovati čak i kada niste u pravu. U nogometu, kao i u poslovnom odlučivanju, anticipacija je bolja od reakcije”, poručio je slavni nogometni sudac Pierluigi Collina u Rovinju. Također punu dvoranu je okupio i Andrewa Keena, žestoki kritičara Interneta, koji je govorio o onome što on naziva “kultom amatera“, odnosno sve raširenijoj pojavi na Internetu kada amateri preuzimaju ulogu školovanih novinara, često bez ikakvog poznavanja činjenica. “Možete pisati blog, ali zbog toga nećete postati novinari. Možete uploadati svoju muziku, ali ju vjerojatno nećete moći prodavati.” rekao je Keen, no ipak zaključio kako je Internet danas postao dio stvarnoga života, a ne njegov virtualni dio. “Web 2.0 je bio mjesto gdje smo se odlazili predstaviti na neki izmišljeni način na koji želimo, a danas praktički živimo na Internetu sa stvarnim identitetima. Web više nije mjesto za podatke, nego za ljude. Jedino dolazi do problema i važnog pitanja privatnosti – koliko treba otkriti o sebi?” objasnio je zainteresiranom mnoštvu.

Od domaćih predavanja istaknuo se Fight Club s temom “Offline vs. Online oglašavanje”. Sukob između dvije vrste poslovanja je bio popraćen živim komentarima iz publike gdje se tražila stolica više u prepunoj dvorani Vikendica. Zaključak je pomalo ostao nejasan, iako, ako bismo gledali količinu “posjeda lopte u nogama” pobjedu bi odnijela ženska strana koja je zastupala offline, a taj tim su činile Andrea Marković Mihić (Adria Media Zagreb, Hrvatska) i Jasna Zemljić (24sata, Hrvatska), nasuprot muške ekipe iz onlinea koju su činili Ante Magzan (Adriatic Media, Hrvatska) i Nikola Vrdoljak (Gingernet, Hrvatska). Fight club je moderirao Marko Rakar (Mrak usluge, Hrvatska), a neizostavno je bilo i gađanje lopticama nezanimljivih govornika na pozornici, ali i u publici.



Tijekom cijeloga festivala govorilo se o važnosti društvenih mreža, posebice Facebooka i Twittera, a često su rađene i komparacije što se danas promijenilo u svijetu medija i marketinga, a na tu temu je održano i predavanje “30 godina kasnije”. Neki od pokretača medijske revolucije iz osamdesetih godina prošlog stoljeća se prisjetili kako je to nekada bilo i prognozirali kakva bi mogla biti budućnost. Neizbježna tema, sveprisutna u svakodnevici je bila i recesija. “Oči otvorene, novčanici zatvoreni” je bio naziv predavanja odnosno priče o tome kako je recesija (trajno) promijenila ponašanje potrošača i marketing kompanija čiji je zaključak bio kako u kriznim vremenima postaje još važnije očuvati brand i lojalnost ljudi.

“Činjenica je da, usprkos nesumnjivim razlikama, dijelimo mnoge zajedničke kulturne interese u regiji. Tržišta su nam mala, posebno medijski, i teško možemo ostaviti traga na globalnoj sceni bez nekog oblika povezivanja. Weekend se tom procesu priključio prije tri godine i mislim da smo od tada znatno pridonijeli jačem povezivanju regionalnih medija i komunikacijske industrije“, ističe direktor Weekenda Tomislav Ricov.

Tražili ste na googlu:

weekend media festival 2012

Nastavi čitati

Reci ljudima da postoji nevidljivi čovjek koji je stvorio svemir i vjerovati će ti, reci im da je boja mokra i morat će taknuti da budu sigurni!

1 komentar

1 komentar

  1. Oglašavanje na internetu

    prosinac 5, 2011 kod 11:56 pm

    Ove godine nema festivala, ili?!?

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Više u Hrvatska u znanosti

Popularno

Na Vrh