Oboljenja i poremećaji

Vitamin C i borba protiv raka

„Potrebno je jako puno logike i pokazivanja dokaza da bi se nadvladala inercija prihvaćene dogme,“ izjava Irvinga Stonea.

Irving Stone je bio istraživač i mislilac koji se bavio vitaminom C (njegovo znanstveno ime je askorbinska kiselina). On je znao da mu predstoje mnoge borbe kako bi medicinska znanost promijenila mišljenje i uvažila dobrobiti vitamina C. U današnje vrijeme situacija je malo drugačija, većina liječnika shvaća kako je skorbut bolest uzrokovana nedostatkom vitamina C, ali ih jako malo shvaća da intravenozno davanje vitamina C igra glavnu ulogu u borbi i liječenju raka.

Vitamin C, iznimno dobro liječi sve upalne procese, uključujući i kožne, s desne strane slike vidite smanjenje upalnih procesa na koži pacijentice nakon što je intravenozno dobivala vitamin C tri mjeseca.

U biti postoji jako široko spektar mogućnosti korištenja vitamina C. Dokumentirani su brojni dokazi o tome kako vitamin djeluje anti virusno. Ako koristite pravilnu količinu vitamina C on može neutralizirati i eliminirati široko spektar toksina u vašem tijelu. Vitamin C također jako djeluje na imunološki sustav i poboljšava ga u svakom smislu, naročito pojačava našu sposobnost da se branimo i da sprječavamo gljivične i bakterijske infekcije.

Od nedavno Nacionalni Institut za Zdravlje SAD-a raspolaže publiciranim dokazima o tome kako vitamin C ima snažna anti kancerogena svojstva.

S toliko mnogo blagodati koje pruža vitamin C, zbog čega mi jako malo o njima znamo?

Jedno objašnjenje bi moglo biti zato što askorbinsku kiselini klasificiramo kao običan vitamin. Čak i medicinski rječnik ne pridaje veliku važnost vitaminima; „Vitamin označava skupni naziv za brojne nepovezane organske spojeve koji se pojavljuju u većini hrane u malim količinama ili tragovima, vitamini su potrebni za normalne metaboličke funkcije tijela.“

Vitamina C ima najviše u bobičstom voću.

Našem je tijelu potrebno tek 60 miligrama askorbinske kiseline kako ne bi dobili skorbut, no za sprječavanje i liječenje kancerogenih oboljenja, izbacivanje toksina iz tijela i sprječavanje i anuliranje opasnih infekcija potrebno je nekoliko tisuća miligrama askorbinske kiseline dnevno koja bi se davala intravenozno ili se uzimala oralno.

Doktor Hugh Riordan – osnivač Zdravstvenog Centra i klinike Riordan u Wichiti, pravi znanstvenik koji je vjerovao u moć znanstvenih mjerenja u borbi protiv dogmi, je od osnivanja centra 1975. godine rutinirano provjeravao količinu vitamina C u krvi kronično bolesnih pacijenata. On je otkrio da takvi pacijenti imaju konstantno iznimno male količine vitamina C u krvi. Najinteresantnije od svega je da su pacijenti s kancerogenim oboljenjima imali najmanje količine vitamina C u krvi. On je usporedio svoja mjerenja s mjerenjima drugih liječnika i zapazio iste uzorke, svi su oboljeli od raka i tumora imali tek tragove vitamina C i krvi. Stanice raka su negativno utjecale na količinu vitamina C u krvi, osiromašujući zdravo tkivo od vitamina C prije nego li bi ga napale i pretvorile u bolesno i kancerogeno tkivo. Izvlačenjem vitamina C iz tijela rak je sprječavao imunološki sustav da se bori protiv bolesti.

PET skener.

PET skenovi se uobičajeno predlažu od strane onkologa da bi evaluirali količinu metastaza kod pacijenata s kancerogenim oboljenjima. U tijelo pacijenta se prije toga ubacuje boja koja je napravljena od radioaktivne glukoze. Kancerogene stanice su anaerobne stanice, što znači da energetski ovise o glukozi koja im je primarni izvor metabolitičkog goriva. NA takav način sve kancerogene stanice koriste takozvani glukozni transport po tijelu i iz tonusa za PET sken akumuliraju glukozu.

Sličnost molekule glukoze i vitamina C je nevjerojatna.

U mnogom životinjskim vrstama, vitamin C se sintetizira iz glukoze u samo četiri metabolička koraka. Važno je napomenuti da je molekularni izgled vitamina C iznimno sličan izgledu glukoze. Stanice raka će zbog te sličnosti transportirati molekule vitamina C u sebe, to se najvjerojatnije događa zbog toga što se stanice raka zbune molekularnom sličnošću. Druga mogućnost je da stanice raka koriste vitamin C kao antioksidans. Bez obzira na razlog, stanice raka akumuliraju vitamin C i oslabljuju tako okolno zdravo tkivo.

Način ubijanja stanica raka uz pomoć vitamina C koji omogućava staničnu apoptozu.

Ako se velike količine vitamina C akumuliraju u stanicama raka, tada će vitamin C umjesto antioksidansa u njima postati pro-oksidans ireagirat će sa staničnim metalima; bakrom i željezom. Ova kemisjka reakcija proizvodi velike količine hidrogen peroksida, koje tada jednostavno ubiju stanice raka.

Jednostavna stanična apotpoza uzrokovana vitaminom C koji se u stanici raka pretvara i hidrogen peroksid.

Taj proces se događa jer u stanicama raka ima iznimno malo enzima antioksidansa koji se naziva katalasa, ako se s vremenom nakupi dovoljno vitamina C u stanicama raka, tako će se brzo stvoriti velika količina peroksida i na kraju će ubiti stanicu raka iznutra.

Bazirano na radu nekoliko pionira koji su ispitivali način na koji vitamin C ubija rak, doktor Riordan je mogao dokazati da vitamin C selektivno ubija toksične i kancerogene stanice raka, naročito ako se vitamin C daje intravenozno.

U 15 godina istraživanja, dr. Riordan i njegov tim RECNAC je objavio preko 20 znanstvenih radova o vitaminu C i njegovoj uspješnosti u ubijanju stanica tumora i raka. Nedavno je RECNAC i Sveučilište u Puerto Ricou objavilo znanstveni rad nazvan: „ Pregled Ortomolekularne Onkologije: Askorbinska kiselina i rak, 25 godina kasnije.“ S ovim radom RECNAC jasno pokazuje kako vitamin C ubija stanice raka bez potrebe za kemoterapijom koja u velikom postotku ubija i zdrave stanice.

Doktor Hugh Riordan pionir u istraživanju kako vitamin C liječi kancerogena oboljenja.

Intravenoznim davanjem vitamina C se dobiva puno više od samog ubijanja kancerogenih stanica. Vitamin C može stimulirati formaciju prirodnog kolagena koji pomaže tijelu da se bori s tumorima i koji pomlađuje tijelo. Vitamin C sprečava stvaranje enzima koji tumori koriste kako bi se dalje metastazirali i napadali organe i tkivo koje je još uvijek zdravo. Vitamin C pokreće staničnu apoptozu (prirodno i ubrzano stanično umiranje zahvaljujući aktiviranju staničnih mitohondrija) koja pomaže da stanice raka umru brzo. Vitamin C također uništava sveprisutni skorbut koji je normalna stvar kod svih oboljelih od kancerogenih oboljenja.

Oboljeli od raka su stalno iscrpljeni, umorni, letargični, tužni, lako dobijaju modrice i imaju slab apetit. Ne spavaju dobro i slabo podnose bol. To su sve klasične oznake skorbuta, koji obično prolazi potpuno neopaženo od strane zvaničnih liječnika to jest onkologa i svih drugih liječnika koji imaju pacijente oboljele od raka.

Tumori u na štakorima su gotovo nestali nakon davanja injekcija s vitaminom C, to jest askorbinskom kiselinom.

Kada su pacijenti Riordanovog centra oboljeli od raka primali vitamin C intravenozno oni su izvijestili da im se bol smanjila, i da puno bolje podnose kemoterapiju. Također su se puno brže i bolje oporavljali, njihova krvna slika jako brzo popravljala od toksičnih i radioaktivnih kemikalija koje su dobivali za vrijeme kemoterapije i zračenja. Vitamin C je odličan i kao kombinacija za zvanične načine liječenja raka i kao samostalan lijek za rak. Vitamon C ne stvara nikakve neželjene nus pojave niti utječu na primjenu klasičnih terapija protiv raka. Svi pacijenti koji su uzimali vitamin C su se oporavljali brže, rane su im brže zarastale, nisu bili podložni infekcijama, imali su bolji apetit, i postajali su aktivniji i sretniji.

Ovo su sve jako važni razlozi da se vitamin C što više promovira u borbi protiv raka!

U centru dr. Riordana se vitamin C intenzivno koristi već tri decenije. Od kada su započeli s korištenjem vitamina C nije bilo ozbiljnijih komplikacija, no potrebno je navesti ar stvari koje su povezane s uzimanjem vitamina C.

Vitamin C povećava tjelesnu apsorpciju željeza. Također može povećati količinu natrija u krvi, što nekim ljudima koji imaju srčana i bubrežna oboljenja može stvarati neugode. Tkođer se mora paziti i na pacijente koji imaju deficijenciju enzima G6PD – koji održava stabilnu staničnu membranu crvenih krvnih zrnaca.

Iako se mnogi liječnici brinu da velika količina vitamina C može napraviti bubrežni kamenac, jako malo je takvih slučajeva u stvari takvi su slučajevi iznimno rijetki, i nekoliko znanstvenih istraživanja u potpunosti ruši takve lažne navode.

Zaključak bi bio da mnoge životinje stvaraju svoj vlastiti vitamin C, ali ljudi ne! Kada su životnije pod stresom ili kada su ranjene bolesne i slično, majka priroda započinje svoj proces liječenja; tada životinje sintetiziraju vitamin C to jest askorbinsku kiselinu, što rezultira smanjenjem boli, održavanjem aktivnosti, dobrim snom, boljim apetitom; u stvari sve te funkcije promoviraju ozdravljenje.

Dr. Riordan je jednom izjavio: „Mi ne liječimo rak, mi liječimo ljude koji imaju rak.“

Centar dr. Riordana promovira mehanizme liječenja koje su davno izgubili ljudski preci; ljudsku mogućnost da dramatično poveća količinu vitamina C kada je to tijelu i duhu potrebno. Naučne studije pokazuju da ogromne količine vitamina C ne samo da sprječavaju nastajanje infekcija, boli ili metastaza već da uspješno pomažu da tijelo samo izliječi rak kroz elegantne mehanizme koji ne narušavaju zdrave stanice.

Ovo je otkriće koje je medicinski svijet tek počeo otkrivati i prihvaćati.

Znanstvena studija o učincima vitamona C na kancerogena oboljenja je prvotno objavljena u: Journal of Orthomolecular Medicine.

Komentar Matrix Worlda:

Priroda nam je omogućila mnoge jednostavne i netoksične supstancije koje liječe kancerogena oboljenja, mi smo o njima mnogo puta pisali, i nastavit ćemo pisati jer je rak postao pošast modernog svijeta i konvencionalni načini „liječenja“ raka umnogome ubijaju ljude zbog pohlepe farmaceutske industrije koja želi proizvoditi skupe, komplicirane i isključivo patentirane lijekove. Što više znamo o prirodnim načinima liječenja raka više će se ljudi izliječiti!

Izvor: Green Med Info // Prijevod: Ljubica ( Matrix World )

1. Goran Štambuk

19 ožujka, 2012 u 11:22 pm

lako je protiv raka, aj provaj protiv tigra!

2. Dejana Cvjetkovic

19 ožujka, 2012 u 11:23 pm

Mnogo smesno Gorane ljudima kao meni koji se bore sa tim

3. Saša Živković

19 ožujka, 2012 u 11:23 pm

Sa tom tvrdnjom se baš i nebih složio.Ako je nužno obrazloženje,rado ću ga iznjeti.

4. Saša Vondra

19 ožujka, 2012 u 11:33 pm

slobodno ga iznesi

5. Sandra Kadiric

19 ožujka, 2012 u 11:33 pm

Sve najbolje Dejana. A Gorane svoj smisao za humor cuvaj za sebe!

6. Saša Živković

19 ožujka, 2012 u 11:35 pm

Možda pokušati sa vitaminima i mineralima,koji bi barem zaustavili razvijanje kancerogenih stanica.Vitamimom C,jasna stvar,jača čovjek vlastiti imunitet,ali doprinosi i jačanje malignih stanica kao u slučaju raka.P.S.ispravite me,ako sam u krivu.

7. Mite Stojanovski

19 ožujka, 2012 u 11:38 pm

B 17

8. Saša Živković

19 ožujka, 2012 u 11:38 pm

E,D.vitamini.

9. Saša Živković

19 ožujka, 2012 u 11:40 pm

Ako je moguče,ne iči na kemo terapije.

10. Saša Vondra

19 ožujka, 2012 u 11:40 pm

prije 19 god mi je dijagnosticiran zlocudni tumor kosti (ewing sarcom)3 god sam se borio..nema sto nisam trosio,a moj spas je u jacanju imuniteta…

11. Saša Vondra

19 ožujka, 2012 u 11:42 pm

ja sam prosao kemoterapije, da bi one unistavale zlocudne stanice,ja sam jacao organizam…sada nakon toliko god jos se cistim od kemo,jer su mi ostetile srce,bubrege,jetru…

12. Kristijan Koletić

19 ožujka, 2012 u 11:50 pm

ja sam proso veliku bitku 3velike operacije kemo koje nisam mogo izbjec i evo sada 4godina kak sve miruje , kad obolimo tek onda shvatimo koliko nam je zivot vrijedan fuckas pare i sve ako nemas zdravlje..

13. Saša Živković

19 ožujka, 2012 u 11:50 pm

@Saša Vondra.,sve je to dvosjekli mač.Banalan primjer.Moj slučaj.Prije dvateset godina mi doktori dali svega nekoliko godina.Evo.Živ sam i dan,danas.I na fejsu sam u mislima s vama.Samo bih htio da se admim uključi u temu.

14. Dejana Cvjetkovic

19 ožujka, 2012 u 11:53 pm

15. Saša Vondra

19 ožujka, 2012 u 11:54 pm

16. Saša Živković

20 ožujka, 2012 u 12:02 am

Kod mene je malo duga priča.Uglavnom,danas su mi nalazi kao u tinejđera.Malo je i doktorima čudno.Kod mene je bila u pitanju jetra.Trenutno je sve ok.

17. Dejana Cvjetkovic

20 ožujka, 2012 u 12:04 am

Ja sam se samo lecila u Bg ja sam iz Brckog 🙂

18. Kristijan Koletić

20 ožujka, 2012 u 12:06 am

najbitnije je da je sve oke ja sam najsretniji kad dobim nalaz da je sve u redu kad obavljam pretrage

19. Saša Vondra

20 ožujka, 2012 u 12:07 am

20. Dejana Cvjetkovic

20 ožujka, 2012 u 12:08 am

Ja evo pocinje sutra pretrage da radim sledeci ponedeljak idem na kontrolu 🙂

21. Saša Živković

20 ožujka, 2012 u 12:10 am

Malko rakije,malo bijelog luka,pozitivnih misli i dobrog društva.Tada ni bolest nije teret.

22. Saša Vondra

20 ožujka, 2012 u 12:16 am

e moj slavonac…ja sam iz daruvara,molim vas uzmite malo vremena i slozite svoju pricu,posaljite mi u inbox…sijetite se kako je nama bilo za vrijeme lijecenja…sada kada idem na razgovore u bolnice sa bolesnima,svi me pitaju ima li vas jos..naravno…trebam vas dragi moji,pa pomognite..hvala vam…dejana sve najbolje na kontrolama,samo bez straha i panike,najgore si prosla..

23. Saša Živković

20 ožujka, 2012 u 12:17 am

I na kraju:´´zdrav čovjek ima milion želja,bolestan čovjek,samo jednu´´.

24. Kristijan Koletić