Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Računarstvo i internet

Za obilazak svih planeta u novoj računalnoj igrici bit će potrebno 5 milijardi godina

65565466

Mala neovisna tvrtka Hello Games razvila je novi sci-fi naslov No Man’s Sky (Ničije nebo), u kojoj ima toliko planeta da bi Vam bilo potrebno 5 milijardi godina, bez pauze za WC, da svakog od njih pronađete. A ima ih 18 446 744 073 709 551 616. Osim očitih ograničenja – poput vašeg bijedno kratkog životnog vijeka, predviđanje da će Sunce za 4,6 milijardi godina sagorjeti, znači da vaša potraga nikad neće biti privedena kraju.

Svaki od 18 trilijuna planeta, generiranih od strane algoritamskog sustava programiranja razvijenog od strane inženjera Hello Gamesa, potpuno je jedinstven i može se u cijelosti obići. Smješteni u svojoj maloj naoružanoj svemirskoj letjelici, možete projuriti planetom i baciti površan pogled ili možete usporiti i obići njegove planine, oceane, spilje i, naravno, dinosaure, te prikupiti plemenite materijale pomoću kojih ćete produžiti vrijeme svog putovanja svemirom. Virtualni prostor svakog pojedinog planeta velik je kao cjelokupno područje igranja većine dosadašnjih video igara, i kako je napisao Simon Parkin u časopisu MIT Technology Review, kvaliteta svjetla na svakoj planeti bit će određena prema boji svjetlosti Sunca u svakom pojedinom solarnom sustavu.

„Pokušavamo raditi stvari kakvih dosada nije bilo, rekao je osnivač tvrtke Hello Games, Sean Murray. „U nijednoj igri dosada nije bilo moguće sletjeti na planet koji doista ima veličinu planeta, pripadajući život, ekologiju, jezera, spilje, vodopade i kanjone, a zatim, savršenim uzletom, vinuti se u stratosferu do idućeg mjesta za istraživanje. To je ogroman izazov.

Tim je kao pomoćnu radnu snagu angažirao vojsku automatiziranih računalnih botova za katalogiziranje planeta, koje su programirali tako da posjete svaki planet s kojim se sretnu i pritom detektiraju vizualne pogreške. Taj sustav omogućuje timu da provjeri algoritme igre, primjerice, ako je proizveden prevelik broj planeta istog tipa, neki od njih bit će izbačeni.
No Man’s Sky (Ničije nebo) bit će vani iduće godine za PS4 i osobna računala.

Izvor: MIT Technology ReviewIGN

20 komentara

20 Comments

  1. David Crnković

    20 kolovoza, 2014 u 6:05 pm

    nije igrica nego igra

  2. Kristijan Kožul

    20 kolovoza, 2014 u 6:34 pm

    Preporucujem igru.

  3. Matea Mušić

    20 kolovoza, 2014 u 6:43 pm

    Filip Kutle

  4. Tomislav Erdelic

    20 kolovoza, 2014 u 7:49 pm

    Dobroo jel vi bas sve kopirate?

  5. Marko Frleta

    20 kolovoza, 2014 u 8:34 pm

    hahahaahahahah…;)

  6. Mirza Pinjic

    20 kolovoza, 2014 u 10:10 pm

    Pravo pitanje je : koja je poenta igre??

  7. Filip Soski

    21 kolovoza, 2014 u 10:45 am

    Alen Giba Ivan Cvetkov

  8. Vedran Grubešić

    21 kolovoza, 2014 u 7:43 pm

    Zanimljivo! Igra sa gotovo 18,5 trilijuna planeta! 😮

  9. Mar Ko

    22 kolovoza, 2014 u 12:24 pm

    Mario Šoštarec Ivan Dejak

  10. Ivan Cvetkov

    25 kolovoza, 2014 u 12:42 pm

    vaaaaaaaaaaaaaaaaauu za ovo nemam rijeci……………………………….

  11. Borna Šikić

    26 kolovoza, 2014 u 9:53 pm

    Filip Kimonou Mlinarić

  12. Marko Drazetic

    27 kolovoza, 2014 u 5:41 am

    Kad sam to preso,ima skoro godinu dana

  13. Andrej Hanak-Jakus

    27 kolovoza, 2014 u 11:05 am

    jel online? se ratuje gradi kolonizira il samo putuje nekontam?

  14. Ivan Sudarić

    27 kolovoza, 2014 u 2:45 pm

    Vidjet ćemo do koje će mjere planeti biti unikatni. Sumnjam da će toliko biti razrađeno.

  15. Krešimir Miletić

    27 kolovoza, 2014 u 6:35 pm

    eto sada znam na čega ću potratiti svojih idućih 5 milijardi godina 😀

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Biljke i životinje

Ne samo da nauče pravila, nego sami razvijaju strategije i taktike

Psihologija

Ako igrate LOL ili DOTA 2, mogli biste biti inteligentniji od igrača drugih video igrica. Znanstvenici su dokazali da su ove dvije igrice sličnije...

Tehnologija

Znanstvenici s Tehnološkog institua Georgia razvili su tehniku za treniranje sustava umjetne inteligencije kako bi sami mogli kreirati videoigre. Dodijeljeni UI sustav – ili...

Robotika

Proizvođači igračaka itekako znaju kako držati korak s promjenama afiniteta kupaca i napretkom tehnologije. Lego je višestruko povećao prihode tako što je u svoju...

Oglašavanje